Grazyna72
2020-05-25 01:09
Wykupiłam rezerwację na hotel w Hiszpanii na lipiec. Dopłaciłam za opcję bezpłatnej rezygnacji do 25 czerwca(pokrzyżowały mi się plany urlopowe). . Złożyłam anulację z wyjazdu i dostałam odpowiedź w charakterze bełkotu, że zwrot nastąpi później niż w ciągu 14 dni. Czekam prawie 2 miesiące i nic. Dzwoniłam do prawnika z biura obsługi konsumenta. Stwierdził, że działanie esky jest bezprawne. Moja rezygnacja nie ma nic wspólnego z tarczą antykryzysową, pieniądze powinny być wypłacone w ciągu 14 dni. Pomijam fakt unikania odpowiedzialności(zlikwidowano możliwość kontaktu telefonicznego). Odpowiedź na formularz to bełkot"Informujemy , że ze względu na sytuację wnioski są procesowane"). WIELKA ŻENADA I PORAŻKA. POZIOM PODWÓRKOWY. SPRAWĘ KIERUJĘ DO SĄDU O ZWROT I ZADOŚĆUCZYNIENIE. NIE PANUJĄ NAD SYTUACJĄ. DOKONUJEMY REZERWACJI O DANYM NR , NA FAKTURACH WIDNIEJE KWOTA, ALE NR REZERWACJI NIE ZGADZA SIĘ.!!!!NIE DAWAJCIE SIĘ NABRAĆ!
gość_f1c92
2019-07-08 15:22
Nie moge zmienic daty jaka opcja prosze pomuc
gość_03df9
2019-04-21 23:37
ric: taka skarga przysługuje ci, jak pisał Wiech, do ślepej kiszki. Szczególnie, ze pewnie bilet jest w taryfie bezzwrotnej.
pablakiss
2019-04-20 01:05
Kup drugi bilet,bedzie taniej.
gość_707ee
2019-04-19 19:51
naprawdę nie rozumiem po co ludzie w taki sposób kupuja bilety, to jak proszenie się o kłopoty