×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


eSky - nie mogę zmienić daty ani anulować biletu - brak kontaktu?!


 - Profil
Dzień dobry, zakupiłem bilety do Stanów przez portal eSky. Okazało się, że muszę zmienić datę wylotu. Zgodnie z instrukcją zadzwoniłem do BOK eSky i poprosiłem o zmianę (od 4 dni do nich dzwonię i słyszę tylko): "Musimy się skontaktować z linią lotniczą i sprawdzić dlaczego mamy zablokowaną zmianę. Oddzwonimy do Pana" - 4 dni!!! Dzwoniłem już 5 razy i cały czas słyszę to samo. Niedługo mam wylot i nie wiem co mam robić? Ile czasu można się kontaktować z linią lotniczą? Sam zadzowniłem w DELTA w Stanach oraz AirFrance w Polsce. Zajęło mi to w sumie kilkanście minut?! Tylko zarówno w DELTA i AirFrance powiedziano mi, że zmian może dokonać jedynie podmiot dokonujący sprzedaży, czyli eSky. Czy ktoś wie do jakiej instytuacji mogę się zgłosić ze skargą w pierwszej kolejności?

19/04/2019 12:42,  
<>

gość_fa329 - Profil
gość_fa329
  

gość_03df9 - Profil
gość_03df9
  
ric: taka skarga przysługuje ci, jak pisał Wiech, do ślepej kiszki. Szczególnie, ze pewnie bilet jest w taryfie bezzwrotnej.
21/04/2019 23:37  

  
Kup drugi bilet,bedzie taniej.

20/04/2019 01:05  

gość_707ee - Profil
gość_707ee
  
naprawdę nie rozumiem po co ludzie w taki sposób kupuja bilety, to jak proszenie się o kłopoty
19/04/2019 19:51  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie