eSky - nie mogę zmienić daty ani anulować biletu - brak kontaktu?!

Dzień dobry, zakupiłem bilety do Stanów przez portal eSky. Okazało się, że muszę zmienić datę wylotu. Zgodnie z instrukcją zadzwoniłem do BOK eSky i poprosiłem o zmianę (od 4 dni do nich dzwonię i słyszę tylko): "Musimy się skontaktować z linią lotniczą i sprawdzić dlaczego mamy zablokowaną zmianę. Oddzwonimy do Pana" - 4 dni!!! Dzwoniłem już 5 razy i cały czas słyszę to samo. Niedługo mam wylot i nie wiem co mam robić? Ile czasu można się kontaktować z linią lotniczą? Sam zadzowniłem w DELTA w Stanach oraz AirFrance w Polsce. Zajęło mi to w sumie kilkanście minut?! Tylko zarówno w DELTA i AirFrance powiedziano mi, że zmian może dokonać jedynie podmiot dokonujący sprzedaży, czyli eSky. Czy ktoś wie do jakiej instytuacji mogę się zgłosić ze skargą w pierwszej kolejności?
19/04/2019 12:42  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Grazyna72 2020-05-25 01:09   
Grazyna72 - Profil Grazyna72
Wykupiłam rezerwację na hotel w Hiszpanii na lipiec. Dopłaciłam za opcję bezpłatnej rezygnacji do 25 czerwca(pokrzyżowały mi się plany urlopowe). . Złożyłam anulację z wyjazdu i dostałam odpowiedź w charakterze bełkotu, że zwrot nastąpi później niż w ciągu 14 dni. Czekam prawie 2 miesiące i nic. Dzwoniłam do prawnika z biura obsługi konsumenta. Stwierdził, że działanie esky jest bezprawne. Moja rezygnacja nie ma nic wspólnego z tarczą antykryzysową, pieniądze powinny być wypłacone w ciągu 14 dni. Pomijam fakt unikania odpowiedzialności(zlikwidowano możliwość kontaktu telefonicznego). Odpowiedź na formularz to bełkot"Informujemy , że ze względu na sytuację wnioski są procesowane"). WIELKA ŻENADA I PORAŻKA. POZIOM PODWÓRKOWY. SPRAWĘ KIERUJĘ DO SĄDU O ZWROT I ZADOŚĆUCZYNIENIE. NIE PANUJĄ NAD SYTUACJĄ. DOKONUJEMY REZERWACJI O DANYM NR , NA FAKTURACH WIDNIEJE KWOTA, ALE NR REZERWACJI NIE ZGADZA SIĘ.!!!!NIE DAWAJCIE SIĘ NABRAĆ!
gość_f1c92 2019-07-08 15:22   
gość_f1c92 - Profil gość_f1c92
Nie moge zmienic daty jaka opcja prosze pomuc
gość_03df9 2019-04-21 23:37   
gość_03df9 - Profil gość_03df9
ric: taka skarga przysługuje ci, jak pisał Wiech, do ślepej kiszki. Szczególnie, ze pewnie bilet jest w taryfie bezzwrotnej.
pablakiss 2019-04-20 01:05   
pablakiss - Profil pablakiss
Kup drugi bilet,bedzie taniej.
gość_707ee 2019-04-19 19:51   
gość_707ee - Profil gość_707ee
naprawdę nie rozumiem po co ludzie w taki sposób kupuja bilety, to jak proszenie się o kłopoty
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy