×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Uwaga na Booking


Chciał bym opisać bardzo nieprzyjemną sytuację która spotkała mnie oraz moją rodzinę w Karpaczu w obiekcie Goldem Mountain, który zarezerwowaliśmy przez portal Booking.com. Po przybyciu na miejsce okazało się że opis obiektu nie zgadzał się ze stanem faktycznym tj. apartament miał znajdować się na parterze, miał mieć 2 salony i jedną sypialnię(zależało nam na trzech pomieszczeniach), dwa duże łóżka podwójne itd. co nie zgadzało się ze stanem faktycznym - na wszystko mam dowody w postaci zdjęć oraz zrzutów ekranu. W rzeczywistości apartament znajdował się na 2 piętrze, miał 2 salony(tylko 2 pomieszczenia-nie licząc kuchni,korytarza i łazienki), jedno łóżko podwójne (na tą chwilę ogłoszenie jest już poprawione - jednak posiadam zrzuty z ekranu jak wyglądało wcześniej) Warunki panujące w środku tj. unoszący się zapach jakiejś chemii budowlanej który szczypał w gardło i oczy nie pozwalały na pobyt w obiekcie zwłaszcza że wśród 3 osób dorosłych znajdowała się dwójka dzieci 4 i 6 letnie. Zgłosiłem całą sprawę,wyjaśniłem, wysłałem zdjęcia i zostałem postawiony przed wyborem skorzystania z 10% rabatu (co w mojej opinii w takiej sytuacji jest śmieszne) lub rezygnacji i zwrotu płatności. Prosiłem o znalezienie dla nas jakiegoś lokum w zastępstwie lub o czas na znalezienie nowego obiektu. Mimo że przypominałem, że jest z nami dwójka małych dzieci 4 i 6 letnich dostałem dokładnie 19 minut na decyzję czyli dostałem 19 minut na znalezienie nowego apartamentu na własną rękę. Wylądowaliśmy z dziećmi na ulicy i w nocy ok godziny 19 po 6 godzinach podróży musieliśmy szukać noclegu. Nocleg znaleźliśmy jednak o bardzo niskim standardzie nie taki jak chcieliśmy, ale nie mieliśmy wyjścia. Ja jestem osobą niepełnosprawną, posiadam orzeczenie o niepełnosprawności o czym też informowałem centrum obsługi klienta, zależało mi na tym żeby apartament był na parterze. Apartament był nie wykończony do końca w środku na drugim poziomie znajdowały się dwa zamknięte nie wykończone pomieszczenia prawdopodobnie łazienka i sypialnia (co zgadzało by się ze wcześniejszym opisem), jeden ze stopni na schodach był odklejony i ruchomy co zagrażało bezpieczeństwu, ze ścian wystawały ostre narożniku aluminiowe i to przy wnęce-bawialni dla dzieci. Po oficjalnej reklamacji Booking.com - teraz uwaga zaproponowało 25 Euro zadośćuczynienia. Chciałbym wszystkich przestrzec przed tym portalem, bo w razie czego nie biorą za nic odpowiedzialności. Nie weryfikują czy apartamenty/pokoje/hotele są zgodne z opisem i stanem faktycznym. Na dole umieszczę link do zdjęć które przedstawiają apartament, który moim zdaniem był nie ukończony i nie nadawał się do wynajęcia. Na zdjęciach są widoczne różne nie wykończone elementy które świadczą o tym że mówię prawdę odnośnie warunków panujących w środku - nieprzyjemny duszący zapach. Na górze znajdowało się okno które było około 1 m od ziemi pod oknem znajdował się kaloryfer ok 0,5m nad ziemią. Moja córka stoi koło niego żeby pokazać jak łatwo mogło by wypaść. Jest też widok przez okno. Zdjęcia: drive.google.com/open?id=1Qr49POYinenJRphd5NMi2UmKT1dzUSVX A tu wysyłam link do ogłoszenia: zobacz link%2CA;sb_price_type=total;sr_order=popularity;srepoch=1548843896;srpvid=a307493c6f2c0004;type=total;ucfs=1&#hotelTmpl

30/01/2019 11:50,  
<>

gość_9fc95 - Profil
gość_9fc95
  

  
Hm... Dla mnie też jest to sprawa reklamacyjna, która powinna być skierowana do obiektu bezpośrednio, a nie do booking.com. Prawie nigdy nie jest oferowany dokładny apartament (lokalizacja w budynku) i wszelkie życzenia są wyłącznie na zapytanie (możliwe, pod warunkiem, że taki pokój jest dostępny w czasie meldowania). Wyjątkiem tutaj może być pokój, który jest opisany, że jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. Niestety, jeżeli tak jest (opisany), to jest to wyłącznie zapytanie... A apartament jak apartament... Nie jest to 5* ośrodek, a jednak górski dom zaadaptowany na apartament. *** A już czepiając się tak całkowicie, to było całkiem jasno i całkiem fajna pogoda około tej 19. godziny ;) Zdjęcia wyszły całkiem ładnie.
04/02/2019 20:11  

  
Booking.com nie ma tu nic do rzeczy niestety. To i tak okazali sie pomocni a anwet ze swoje strony zapropnowali niewielkie zadosucznienie. To ze stan obiektu nie zgadzal sie z tym na reklamie to juz wina wlascieli obiektu. Trzeba bylo sprawdzic recenzje, inne portale na ktorych dany hotel sie reklamuje.
Korzystam z booking.com od lat i w razie problemow ZAWSZE byli bardzo pomocni choc niekoniecznie musieli.

Powyzsza reklamacja raczej powinna byc wyslana do tego acalgo Gold Mountain a nie internetowego posrednika
04/02/2019 17:02  

gość_7b3e4 - Profil
gość_7b3e4
  
Ja tam jestem bardzo zadowolony z booking.com i zawszę będę korzystać z tego serwisu! Jest jedno ale... dla mnie ważniejsze od ceny obiektu są recenzje użytkowników (zwłaszcza te w językach innych niż polski)
03/02/2019 01:47  

gość_bb0b1 - Profil
gość_bb0b1
  
Cóż, takie jest ryzyko kiedy rezerwujesz obiekt, który jest niedawno dodany i nie ma jeszcze żadnych recenzji. Można powiedzieć: sama to sobie zafundowałaś a booking.com nie ma tu nic do tego, bo i tak chcieli pomóc.
01/02/2019 12:10  

gość_2e873 - Profil
gość_2e873
  
ja jestem zadowolony z bookingu a korzystam bardzo czesto
31/01/2019 14:50  

gość_3607b - Profil
gość_3607b
  
No i co w związku z tym? Czego oczekiwałeś, w jaki inny sposób według ciebie powinni rozwiązać twój problem? To ich wina, że ktoś zgłosił źle swój apartament?

Mam obsłużonych ponad 50 rezerwacji z bookingu i owszem zdarzały się problemy ale nie wynikały one z winy bookingu. Wręcz przeciwnie zawsze byli pomocni. Czasem wręcz zaskakująco pomocni, tylko trzeba dać sobie pomóc.
30/01/2019 20:10  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie