Chciał bym opisać bardzo nieprzyjemną sytuację która spotkała mnie oraz moją rodzinę w Karpaczu w obiekcie Goldem Mountain, który zarezerwowaliśmy przez portal Booking.com.
Po przybyciu na miejsce okazało się że opis obiektu nie zgadzał się ze stanem faktycznym tj. apartament miał znajdować się na parterze, miał mieć 2 salony i jedną sypialnię(zależało nam na trzech pomieszczeniach), dwa duże łóżka podwójne itd. co nie zgadzało się ze stanem faktycznym - na wszystko mam dowody w postaci zdjęć oraz zrzutów ekranu. W rzeczywistości apartament znajdował się na 2 piętrze, miał 2 salony(tylko 2 pomieszczenia-nie licząc kuchni,korytarza i łazienki), jedno łóżko podwójne (na tą chwilę ogłoszenie jest już poprawione - jednak posiadam zrzuty z ekranu jak wyglądało wcześniej) Warunki panujące w środku tj. unoszący się zapach jakiejś chemii budowlanej który szczypał w gardło i oczy nie pozwalały na pobyt w obiekcie zwłaszcza że wśród 3 osób dorosłych znajdowała się dwójka dzieci 4 i 6 letnie. Zgłosiłem całą sprawę,wyjaśniłem, wysłałem zdjęcia i zostałem postawiony przed wyborem skorzystania z 10% rabatu (co w mojej opinii w takiej sytuacji jest śmieszne) lub rezygnacji i zwrotu płatności. Prosiłem o znalezienie dla nas jakiegoś lokum w zastępstwie lub o czas na znalezienie nowego obiektu.
Mimo że przypominałem, że jest z nami dwójka małych dzieci 4 i 6 letnich dostałem dokładnie 19 minut na decyzję czyli dostałem 19 minut na znalezienie nowego apartamentu na własną rękę.
Wylądowaliśmy z dziećmi na ulicy i w nocy ok godziny 19 po 6 godzinach podróży musieliśmy szukać noclegu.
Nocleg znaleźliśmy jednak o bardzo niskim standardzie nie taki jak chcieliśmy, ale nie mieliśmy wyjścia. Ja jestem osobą niepełnosprawną, posiadam orzeczenie o niepełnosprawności o czym też informowałem centrum obsługi klienta, zależało mi na tym żeby apartament był na parterze. Apartament był nie wykończony do końca w środku na drugim poziomie znajdowały się dwa zamknięte nie wykończone pomieszczenia prawdopodobnie łazienka i sypialnia (co zgadzało by się ze wcześniejszym opisem), jeden ze stopni na schodach był odklejony i ruchomy co zagrażało bezpieczeństwu, ze ścian wystawały ostre narożniku aluminiowe i to przy wnęce-bawialni dla dzieci.
Po oficjalnej reklamacji Booking.com - teraz uwaga zaproponowało 25 Euro zadośćuczynienia.
Chciałbym wszystkich przestrzec przed tym portalem, bo w razie czego nie biorą za nic odpowiedzialności. Nie weryfikują czy apartamenty/pokoje/hotele są zgodne z opisem i stanem faktycznym.
Na dole umieszczę link do zdjęć które przedstawiają apartament, który moim zdaniem był nie ukończony i nie nadawał się do wynajęcia. Na zdjęciach są widoczne różne nie wykończone elementy które świadczą o tym że mówię prawdę odnośnie warunków panujących w środku - nieprzyjemny duszący zapach.
Na górze znajdowało się okno które było około 1 m od ziemi pod oknem znajdował się kaloryfer ok 0,5m nad ziemią. Moja córka stoi koło niego żeby pokazać jak łatwo mogło by wypaść. Jest też widok przez okno.
Zdjęcia:
drive.google.com/open?id=1Qr49POYinenJRphd5NMi2UmKT1dzUSVX
A tu wysyłam link do ogłoszenia:
zobacz link%2CA;sb_price_type=total;sr_order=popularity;srepoch=1548843896;srpvid=a307493c6f2c0004;type=total;ucfs=1hotelTmpl