Odradzam wyjazdy z Rainbow!

Wykupiłam wakacje dla moich dwóch córek i mamy w Chorwacji na wyspie Hvar. Opłaciłam wyjazd z opieką rezydenta z lotniska w Warszawie po przyjazd i pobyt na miejscu. Putałam się konsultantki, czy moje dziewczyny dadzą sobie radę same, ja nie mogłam z nimi jechać...usłyszałam: tak, pani rezydent służy pomocą, opieka jest rewelacyjna. Jest 16 sierpnia 2018r. Moje dziewczyny dotarły na wyspę Hvar promem i tu zaczyna się horror. Nie ma nikogo, kto pokierowałby je do odpowiedniego autokaru, nie wiedzą co robić, wsiadają do miejsckietgo autobusu z kierunkiem jazdy jak się okazało nie tym, co trzeba. Wysiadają same w obcym miejscu bez znajomości języka. Kobieta 67 lat i dziewczynki 8 i 14 pozostają w obcym miejscu. Nie wiedzą, gdzie się udać. Dzwonią do pani rezydent a ta zostawia je na własne poczynania. Każe im wsiąść do jakiegoś innego autobusu i przyjechać do docelowego hotelu. Ja dzwonię do oddziału w Polsce i proszę o pomoc i ...odsyłaj a mnie do pani Ewy, jak się okazuje, osoby która przekazuje mi kontakt do jeszcze innej pani Marty, a ta oznajmia, że jest w Splicie i jak mam zastrzeżenia to mogę złożyć skargę do biura bo ona ma takie a nie inne zadania i nie będzie zajmowała się jakimiś zbłąkanymi osobami. Dzwonię więc znowu do biura w Polsce i ...zostaje odrzucana w połączeniach...nikt nie che ze mną rozmawiać. Dzwonię z innego telefonu i łącze się z osobą której wszystko od początku muszę tłumaczyć i tracić czas...a tutaj nic nie zrobią i trzeba dzwonić do pani z którą już rozmawiałam a ta odrzuca połączenia.. TRAGEDIA. Zafundowałam moim bliskim straszne wakacje, zmęczone, zdenerwowane, zapłakane, samotne w obcym państwie,.... Dziękuję Rainbow, jesteście wstrętni, z wami nigdy więcej... UNIKAJCIE ICH !!!!!!
16/08/2018 16:01  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
konwakonwa198 2021-01-13 15:37   
konwakonwa198 - Profil konwakonwa198
Dlatego korzystam z usług itaki, tylko u nich nigdy nie miałam żadnych problemów podczas wakacji :)
janekpodroznik 2020-11-29 18:07   
janekpodroznik - Profil janekpodroznik
Ja ogólnie jak mam jechać z biurem to jeżdżę z itaką, nigdy nie miałem z nimi problemu.
gość_c3c6e 2018-08-21 14:09   
gość_c3c6e - Profil gość_c3c6e
heh 67 letnia osoba i także 14 letnia nie umie nikogo zapytać ? Pokazać biletu kierowcy czy coś ? One są jakieś nieogarnięte ? czy na tyle "ogarnięte" aby wsiąść do jakiegokolwiek autobusu na wyspie :D:D:D NIe wiem jak można się tak zachować (mówie o wycieczkowiczach) Język w takim miejscu, jest akurat najmniejszym problemem. No ale cóż, dzieci i mama są najmądrzejsze, to wina RT :)
gość_75a60 2018-08-21 11:06   
gość_75a60 - Profil gość_75a60
Rainbow na tle innych dziadostw np. TUI jest naprawdę ok. I dziewczyna 14 lat, chodząca do szkoły w stu procentach posiadająca smartfona nie mogła sie z kimś dogadać albo przynajmniej zlokalizować korzystając z tego, ze roaming jest obecnie w UE bez opłat? Ja rozumiem zestresowanie, ale prawda jest taka, ze dzisiaj opieka rezydenta wygalda całkowicie inaczej niz w latach 90 wiec nikt nir powinien być zdziwiony
gość_e5daf 2018-08-21 10:26   
gość_e5daf - Profil gość_e5daf
Kiedyś polecałem z kumplem do Turcji , w samolocie tak nachlaliśmy się (byłem młody i głupi), że też oddzieliliśmy się od naszej grupy, bagażów w ogolę nie wzięliśmy i wyszli za terminal, na koniec sami się rozdzieliliśmy. W środku nocy nachlani znając nazwę hotelu, który był prawie 100 km dalej. Ja dojechałem do hotelu taxi bo tylu została mi kasa i paszport, kumpla podwiozła ukraińska wycieczka do hotelu ich autobusem. Daliśmy rade. Sądzę, że dorosła osoba 67 lat i młodzież 14 lat tez powinna dać sobie rade, zwłaszcza, że byli w kraju wcale nie tak odmiennym od nas kulturowo i językowo.
gość_5783d 2018-08-21 08:47   
gość_5783d - Profil gość_5783d
Z tego co pani piszę, to pretensje może mieć pani tylko do siebie. Jakim cudem trójka uczestników "gubi się" podczas transportu? Inni uczestnicy jakoś dotarli prawda?
gość_089b9 2018-08-17 02:11   
gość_089b9 - Profil gość_089b9
to wkońcu odradzasz czy NIE odradzasz? Sprzeczność w wypowiedzi
gość_a59aa 2018-08-16 21:19   
gość_a59aa - Profil gość_a59aa
No cóż, może trzeba było zadzwonić do własnej rodziny, uspokoić ją i kazać wsiąść w taksówkę i jechać do hotelu. Ale łatwiej rzucać pretensje w internecie.
gość_ae0fc 2018-08-16 19:52   
gość_ae0fc - Profil gość_ae0fc
Bardzo dziwne. Rainbow ma swoje słabości, np. doby hotelowe nie dostosowane do godzin lotów, niektóre obiekty nie są wyremontowane, ale transport to coś o co oni naprawdę dbają: w moim przypadku mieliśmy liczenie liczby osób w autobusach i ani jeden nie odjechał, dopóki wszyscy pasażerowie z samolotu nie wsiedli do autobusów.

Ja nie słyszałem, żeby Rainbow wsadzał kogokolwiek do autobusów komunikacji miejskiej.
gość_963d4 2018-08-16 19:40   
gość_963d4 - Profil gość_963d4
Pani Agnieszko, dziękuję za ostrzeżenie i szczerze współczuję bycia oszukaną.
gość_3f2a7 2018-08-16 19:24   
gość_3f2a7 - Profil gość_3f2a7
Mogę zrozumieć, że kobieta 67 lat nie zna języków obcych ale dziewczyna 14 lat i ani be ani me po angielsku albo niemiecku ??? Nawet bez znajomości jężyka wystarczy kierowcy pokazać nazwę hotelu to powie czy jedzie tam czy nie.

Nie rozumiem dlaczego cała trójka wybrała się w podróż komunikacją miejską bez znajomości wyspy bez próby pojechania jakimkolwiek autokarem podstawionym przez biuro podróży. A próbowały pytać po polsku innych turystów z Polski? Na pewno jeszcze ktoś do tego hotelu jechał
gość_89b60 2018-08-16 17:01   
gość_89b60 - Profil gość_89b60
Hmmmm. Co do córek - młode, niedoświadczone. Ale mama? jak można się zgubić na wyspie Hvar? ;)
adam7691 2018-08-16 16:56   
adam7691 - Profil adam7691
potwierdza się moja opinia, będącą doświadczeniem z wieloma biurami: tzw. rezydenci to dno totalne, praca dwie godziny dziennie a wynagrodzenie, chcieli by nie wiadomo jeszcze jaki, po każdej wycieczce autokarowej ... po sklepach ... zbierają jeszcze napiwki
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama