Witam!
To mój pierwszy post na tym forum, więc bardzo przepraszam was jeżeli wpisuję to nie w temacie. jednak potrzebuję pilnie waszej pomocy.
W listopadzie odbywałem lot do Stambułu. Lot z przesiadką, jedna linia na jednym bilecie. Podczas lotu powrotnego jeden odcinek lotu był anulowany. Zaproponowano mi oczywiście inny lot, jednak szybciej zorganizowałem sobie powrót innym środkiem transportu. Złożyłem reklamację do linii lotniczej o zwrot pieniędzy za odwołany odcinek i tutaj zaczyna się problem. linia reklamację uznała, jednak pieniądze zwróci dopiero kiedy ja zrobię dopłatę.
Podczas płacenia za lot, faktycznie ostateczną cena okazała się niższa niż ta w wyszukiwarce. Płatność była dokonana przez stronę linii i zapłaciłem dokładnie tą kwotę, którą zażądał system płatności. sprawę można olać czy faktycznie mogą się domagać dopłaty?
Z góry dziękuję za pomoc.