SAS - Obsluga Klienta to Porazka

Mam ostatnio bardzo negatywne doswiadczenia z Polskim Dzialem Obslugi Klienta linii SAS. Infolinia wylaczona, chyba swiadomie. Maile ignorowane tygodniami. A gdy juz doprosilem sie odpowiedzi, to byla ona lakoniczna, tylko zebym dal spokoj. A sprawa byla (i nadal jest) powazna, oczywiscie z mojego punktu widzenia. Wedlug mnie, pracownicy polskiego biura SAS zasluguja na nic wiecej tylko na wypowiedzenie pracy.
01/08/2016 12:48  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
kelonik 2016-08-04 11:14   
kelonik - Profil kelonik
Dzieki za sugestie! Juz to zrobilem. Zadzwonilem do Danii i rozmawialem calkiem konstruktywnie z asystentem. Nie mogl zrobic wiecej jak ponaglic polskie biuro. Przynajmniej tyle. Zobaczymy, kiedy polski oddzial zareaguje :( A nie chcialbym sie wloczyc z nimi po sadach.
gość_ac6c3 2016-08-03 15:36   
gość_ac6c3 - Profil gość_ac6c3
Ja zawsze załatwiam bez problemu szybko sprawnie zawsze na + a latam już z nimi z 10-lat
dromack 2016-08-02 11:14   
dromack - Profil dromack
Potwierdzam! A jak się już uda do nich dobić, to konkretnej informacji też nie są w stanie udzielić. Ostatnio panienka nie potrafiła wyliczyć/podać mi kwoty zwrotu za częściowo wykorzystany bilet (wykorzystany GO i chęć anulowania PLUS). Innym razem jedyne co się jej udało, to wybrać dla mnie miejsce w samolocie.
Dzwoń do Szwecji lub Danii. Powinno pójść gładko.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy