gość_10078
2014-08-13 08:52
przydałoby się więcej szczegółów żeby móc ocenić szansę na wyciągnięcie odszkodowania
gość_43ac0
2014-08-11 09:32
banan86: masz rację ale tylko w przypadku jeżeli chodzi o lot ropoczynający się w Poslce. jeżeli jest to z innego kraju UE to ULC skieruje skargę do do tego kraju a sam umyje ręce. Wtedy wyegezkowanie odszkodowania np w Entera graniczy z cudem.
W 90% przypadków kancelaria prawna nie jest potrzebna I będzie to tylko strata twoich pieniędzy, na coś co mogłabyś wyegzekwować sama. Akurat mam co nie co doświadczenia w tej dziedzinie.
Generalna zasada jest taka, że najpierw (czy to klient czy to prawnik) składa JEDNĄ skargę u przewoźnika, a w przypadku odmowy można i należy wysłać skargę do Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Przewoźnicy boją się z nim zbytnio zadzierać bo ma prawo on nakładać grzywny (a w skrajnych przypadkach odebrać licencje). W ostateczności można zakładać sprawę w sądzie, ale bez oficjalnej opinii ULC bym tego nie robił.
Jeśli mogę Ci jakoś pomóc, to do mnie na privie, mogę udzielić kilku porad. Przede wszystkim opisz co to za sytuacja, jaka linia i jakie to były okoliczności. W wielu przypadkach niestety może się okazać, że żadne odszkodowanie nie będzie przysługiwać, ale zobaczymy co da się zrobić :) POWODZENIA
gość_ea9cd
2014-08-10 21:07
Proszę się skontaktować z kancelarią prawną (
zobacz link). Sama Pani nie wygra z liniami lotniczymi. My za opóźniony ponad 3 godziny lot w 2012 roku dzięki tej kancelarii od linii lotniczych dostaliśmy na osobę 400 Euro + odsetki.