×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Georgian Airways


Czy ktos z Was lecial Georgian kiedys? A jesli tak to czy moze cos wspomniec o nich

06/02/2014 16:16,  
<>

gość_63396 - Profil
gość_63396
  

  
Tutaj masz jakąś relację z lotu krajowego w Gruzji
zobacz link
06/02/2014 23:51  

  
@kolka, ja wolalbym Georgian! ale to moje zdanie:)
06/02/2014 17:35  

  
Dzieki, wybieram sie do gruzji i tylko Georgian lata bezposrednio z AMS i tak chcialem sie wywiedziec bo opini trudno znalesc a jak sa to satre i negatywne w sumie :-( - dzieki jeszcze raz pomysle i najwyzej przez kijow polece :-P
06/02/2014 17:33  

  
@kolka, to prywatny przewoznik, glownie poruszajacy sie w obrebie Gruzji i krajow osciennych, lataja tez do Turcji o ile pamietam i Izraela, jakis czas temu lecialem nimi, moim zdaniem to cos w rodzaju LCC, no, chyba, ze cos sie zmienilo na dzien dzisiejszy...ogolnie spoko!
06/02/2014 17:22  

  
SkyTrax nie ocenia Georgian Airways (przewoźnik wystąpił z ich programu). Opinia z listopada zeszłego roku (bardzo negatywna);
zobacz link
06/02/2014 17:12  

  
Czy ktos z Was lecial Georgian kiedys? A jesli tak to czy moze cos wspomniec o nich
06/02/2014 16:16  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie