cikawe, jak sobie da rade Transaero z 787, ktore dolacza juz niedlugo do ich floty....
greg0303
2013-11-12 04:38
Linie Transaero wybrały silniki dla swoich Super Jumbo, bedą to Engine Alliance GP7200. 12-letnia umowa (warta $ 500 mln) obejmuje również konserwację, przeglądy i naprawy jednostek napędowych.
greg0303
2013-10-16 20:16
Konfiguracja B747-400 Transaero:
zobacz link
gosc_ca65
2013-10-16 15:57
Drugi najwiekszy rosyjski przewoźnik ma ambitne plany na przyszłośc - utrzymać swój szybki rozwój z dalszą koncentracją na rynki turystyczne. W roku 2015 do floty Transaero dołączą dwa nowe typu samolotów: Airbus A380 oraz Boeing 747-8I (przewoźnik zamówił cztery sztuki każdego typu). Wczoraj rosyjskie linie podpisały umowe o współpracy z jetBlue Airways. Poprzedni rok przyniósł wzrost przewozów o 22% (przewieziono 10,3 miliona pasażerów). Samoloty były średnio wypełnione w około 85% (80% połączeń Transaero to rejsy miedzynarodowe). Boeingi 747-400 Transaero przewożą 525 pasażerów w konfiguracji dwóch klas podróży. Airbusy A-380 bedą zabierały na pokład 650 pasażerów w trzech klasach podróży (12 miejsc klasy pierwszej, 24 miejsca klasy biznes). Obecnie rosyjskie linie użytkują 95 maszyn Boeinga: 747, 777, 767 i 737, jak również Tupolewy TU-204 i TU-214. W roku 2017 rozpoczną sie dostawy A-320neo, zamówione są również Sukhoi SSJ 100. Decyzja o wymianie floty dalekiego zasiegu (wybór nowego typu samolotu szerokokadłubowego) zapadnie najprawdopodobniej w 2015 lub 2016 roku. Podpisana umowa code-share z jetBlue Airways obejmuje dostep rosyjskich linii do 16 destynacji w USA oraz 20 w rejonie Karaibów. Amerykańskie linie mogą korzystać z pełnej siatki połączeń Transaero.