×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Odszkodowanie Wizz Air


gosc_dcc4
gosc_dcc4
Ktoś otrzymał podobną informację? Dotyczy rezerwacji Szanowna Pani, Przede wszystkim w imieniu zespołu Wizz Air chciałabym serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności spowodowane opóźnieniem naszego lotu W6 1609 z Gdańska do Luton w dniu 1 lipca 2013. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, by nasze loty odbywały się zgodnie z planem, niestety tak jak wszystkie linie lotnicze czasami stajemy w obliczu okoliczności, które nam to uniemożliwiają. Lot został opóźniony w związku z nadzwyczajnymi okolicznościami. Uprzejmie informuję, że w przypadku opóźnienia powyżej 5 godzin Regulamin UE nr 261/04 przewiduje dla Pasażerów następujące formy opieki: posiłki oraz napoje w ilościach adekwatnych do czasu oczekiwania w trakcie opóźnienia 2 rozmowy telefoniczne lub 2 telexy, faxy lub 2 maile udzielenie informacji o przysługujących pasażerom prawach zakwaterowanie w hotelu lub zwrot kosztów zakwaterowania w hotelu w przypadku gdy występuje konieczność pobytu przez jedną albo więcej nocy, lub transport pomiędzy lotniskiem a miejscem zakwaterowania lub zwrot kosztów transportu pomiędzy lotniskiem a miejscem zakwaterowania Według raportu otrzymanego od managera Wizz Air koordynującego pracę na lotnisku, pasażerom, którzy zgłosili się do agentów lotniskowych, zostały wydane vouchery i prawa pasażera. Pasażerowi byli też informowani na bieżąco o statusie lotu. W związku z powyższym wszystkie formy opieki przysługujące pasażerom przedmiotowego lotu zostały przez Wizz Air zapewnione. Warunki przewozu Wizz Air nie przewidują gorących posiłków dla pasażerów podczas oczekiwania na lot. Zgodnie z założeniem vouchery wydawane są po to, aby wyrównać różnicę pomiędzy wydatkiem na posiłek w domu, a wydatkiem na posiłek na lotnisku. Jednocześnie pragnę wyjaśnić że w sytuacjach odwołania /opóźnienia lotów agent lotniskowy występuje jako przedstawiciel linii lotniczej a wartość voucherów rozdawanych każdorazowo przy opóźnieniu nie jest regulowana przez Rozporządzenie czy przepisy IATA a wyłącznie przez przepisy wewnętrzne firmy. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z warunkami przewozu Wizz Air, zaakceptowanymi przez Panią podczas dokonywania rezerwacji, oraz mającym do nich stosunek nadrzędny regulaminem UE nr 261/04 preambuła14 podobnie jak w konwencji montrealskiej, zobowiązania przewoźników lotniczych powinny być ograniczone lub ich odpowiedzialność wyłączona w przypadku, gdy zdarzenie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków. Okoliczności te mogą, w szczególności, zaistnieć w przypadku destabilizacji politycznej, warunków meteorologicznych uniemożliwiających dany lot, zagrożenia bezpieczeństwa, nieoczekiwanych wad mogących wpłynąć na bezpieczeństwo lotu oraz strajków mających wpływ na działalność przewoźnika. Ponieważ opóźnienie lotu spowodowane zostało nadzwyczajnymi okolicznościami przewoźnik nie jest zobowiązany do wypłaty rekompensaty pieniężnej. W związku z powyższym nie akceptujemy wypłaty odszkodowania. Bardzo mi przykro, że Pani podróż uległa tak znacznemu przedłużeniu i jeszcze raz serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności. Wyrażam nadzieję, iż następną podróż będzie Pani mogła zaliczyć do udanych. Z poważaniem, Mira RUTKOWSKA Customer Relations Department Wizz Air Hungary Kft. Member of Wizz Air Group BUD International Airport, Building 221 H-1185 Budapest Email: zobacz link Web: wizzair.com cid:image003.jpg@01CE23CA.1CA2CB80 PRIVACY AND CONFIDENTIALITY NOTICE The information contained in this communication is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of individual or entity to whom it is addressed and those authorized to receive it. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, copying or distribution hereof, or action taken in reliance on the contents of this transmission is strictly prohibited. If you have received this communication in error, please immediately notify our Helpdesk administrator at zobacz link, then delete/destroy the received document. FELHÍVÁS AZ ÜZENET BIZALMAS JELLEGÉRE A jelen üzenetben található információk bizalmasak és az üzleti titoktartás körébe tartozhatnak. Kizárólag a címzett, illetve az általa meghatalmazott(ak) használhatják fel. Ha a jelen üzenetnek nem Ön a címzettje, felhívjuk figyelmét, hogy annak jogosulatlan felhasználása, másolása, terjesztése vagy a tartalmával való visszaélés szigorúan tilos. Ha az üzenetet tévedésbõl kapta, kérjük, hogy haladéktalanul értesítse Helpdesk ügyintézõnket a zobacz link e-mail címen, majd törölje/semmisítse meg a kapott dokumentumot. No szkoda że nie dostanę odszkodowania ale już złożyłem skargę do ULC więc Wizz już dostał pewne pisemko...

01/09/2013 13:52,  
<>

gość_5bab6 - Profil
gość_5bab6
  

  
Taki bełkot poprawny, szkoda że bez podania przyczyny opóźnienia, ohh i to nadzwyczajnej:)
04/09/2013 19:17  

  
.,.,Takkkk ...że tegoooo.,.,..,.,.,ale że Dudka nie wzieli na mundial? ;)
02/09/2013 11:33  

  
uzbroj sie w cierpliwosc...czasami takie sprawy ciagna sie miesiacami
01/09/2013 18:54  

gosc_dcc4 - Profil
gosc_dcc4
  
Ktoś otrzymał podobną informację?
Dotyczy rezerwacji

Szanowna Pani,

Przede wszystkim w imieniu zespołu Wizz Air chciałabym serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności spowodowane opóźnieniem naszego lotu W6 1609 z Gdańska do Luton w dniu 1 lipca 2013. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, by nasze loty odbywały się zgodnie z planem, niestety tak jak wszystkie linie lotnicze czasami stajemy w obliczu okoliczności, które nam to uniemożliwiają. Lot został opóźniony w związku z nadzwyczajnymi okolicznościami.

Uprzejmie informuję, że w przypadku opóźnienia powyżej 5 godzin Regulamin UE nr 261/04 przewiduje dla Pasażerów następujące formy opieki:

posiłki oraz napoje w ilościach adekwatnych do czasu oczekiwania w trakcie opóźnienia

2 rozmowy telefoniczne lub 2 telexy, faxy lub 2 maile

udzielenie informacji o przysługujących pasażerom prawach

zakwaterowanie w hotelu lub zwrot kosztów zakwaterowania w hotelu w przypadku gdy występuje konieczność pobytu przez jedną albo więcej nocy, lub

transport pomiędzy lotniskiem a miejscem zakwaterowania lub zwrot kosztów transportu pomiędzy lotniskiem a miejscem zakwaterowania

Według raportu otrzymanego od managera Wizz Air koordynującego pracę na lotnisku, pasażerom, którzy zgłosili się do agentów lotniskowych, zostały wydane vouchery i prawa pasażera. Pasażerowi byli też informowani na bieżąco o statusie lotu. W związku z powyższym wszystkie formy opieki przysługujące pasażerom przedmiotowego lotu zostały przez Wizz Air zapewnione. Warunki przewozu Wizz Air nie przewidują gorących posiłków dla pasażerów podczas oczekiwania na lot. Zgodnie z założeniem vouchery wydawane są po to, aby wyrównać różnicę pomiędzy wydatkiem na posiłek w domu, a wydatkiem na posiłek na lotnisku.
Jednocześnie pragnę wyjaśnić że w sytuacjach odwołania /opóźnienia lotów agent lotniskowy występuje jako przedstawiciel linii lotniczej a wartość voucherów rozdawanych każdorazowo przy opóźnieniu nie jest regulowana przez Rozporządzenie czy przepisy IATA a wyłącznie przez przepisy wewnętrzne firmy.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z warunkami przewozu Wizz Air, zaakceptowanymi przez Panią podczas dokonywania rezerwacji, oraz mającym do nich stosunek nadrzędny regulaminem UE nr 261/04 preambuła14 podobnie jak w konwencji montrealskiej, zobowiązania przewoźników lotniczych powinny być ograniczone lub ich odpowiedzialność wyłączona w przypadku, gdy zdarzenie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków. Okoliczności te mogą, w szczególności, zaistnieć w przypadku destabilizacji politycznej, warunków meteorologicznych uniemożliwiających dany lot, zagrożenia bezpieczeństwa, nieoczekiwanych wad mogących wpłynąć na bezpieczeństwo lotu oraz strajków mających wpływ na działalność przewoźnika.

Ponieważ opóźnienie lotu spowodowane zostało nadzwyczajnymi okolicznościami przewoźnik nie jest zobowiązany do wypłaty rekompensaty pieniężnej.
W związku z powyższym nie akceptujemy wypłaty odszkodowania.
Bardzo mi przykro, że Pani podróż uległa tak znacznemu przedłużeniu i jeszcze raz serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności. Wyrażam nadzieję, iż następną podróż będzie Pani mogła zaliczyć do udanych.
Z poważaniem,
Mira RUTKOWSKA

Customer Relations Department
Wizz Air Hungary Kft.

Member of Wizz Air Group

BUD International Airport, Building 221

H-1185 Budapest
Email: zobacz link

Web: wizzair.com
cid:image003.jpg@01CE23CA.1CA2CB80
PRIVACY AND CONFIDENTIALITY NOTICE

The information contained in this communication is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of individual or entity to whom it is addressed and those authorized to receive it. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, copying or distribution hereof, or action taken in reliance on the contents of this transmission is strictly prohibited. If you have received this communication in error, please immediately notify our Helpdesk administrator at zobacz link, then delete/destroy the received document.

FELHÍVÁS AZ ÜZENET BIZALMAS JELLEGÉRE

A jelen üzenetben található információk bizalmasak és az üzleti titoktartás körébe tartozhatnak. Kizárólag a címzett, illetve az általa meghatalmazott(ak) használhatják fel. Ha a jelen üzenetnek nem Ön a címzettje, felhívjuk figyelmét, hogy annak jogosulatlan felhasználása, másolása, terjesztése vagy a tartalmával való visszaélés szigorúan tilos. Ha az üzenetet tévedésbõl kapta, kérjük, hogy haladéktalanul értesítse Helpdesk ügyintézõnket a zobacz link e-mail címen, majd törölje/semmisítse meg a kapott dokumentumot.

No szkoda że nie dostanę odszkodowania ale już złożyłem skargę do ULC więc Wizz już dostał pewne pisemko...
01/09/2013 13:52  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie