krzysiekl
2013-08-07 12:49
nie tyle, że by się przydał ale absolutnie nie rozumiem dlaczego go nie ma.
Do Chin czy Japonii LOT bezpośrednio doleci znacznie szybciej niż loty przez Bliski Wschód, ale pewnie trzeba Rosjanom słono płacić za loty nad Syberią...?
greg0303
2013-08-06 16:31
Byly prezes PLL LOT chcial rozbudowac siatke polaczen do Azji, stad tez zamowienie na osiem B787 Dreamliner. Myslano o Tokio, Szanghaju, Bangkoku - Delhi (LOT juz tam latal wielokrotnie) Hongkongu i Singapurze. No ale wtedy w Warszawie nie byli obecni Qatar Airways ani Emirates, ktorych siatki pokrywaja Bliski i Daleki Wschod.
Swoja droga code share z Air China w ramach Star Alliance by sie przydal.
pcharasz
2013-08-06 13:28
solokhumbu, no właśnie nie ma za bardzo tych lotów z przesiadką w PEK bo LO nie ma codeshare na żadnych krajowych trasach w Chinach.
Czy ktoś wie czy ja mogę lecieć na 72h do PEK w ramach free visa np. czystym LOTem, a więc wylecieć z WAW i powrócić bezpośrednim do WAW, czy też muszę mieć koniecznie po tych 3 dniach połączenie do innego azjatyckiego kraju w regionie i dopiero stamtąd wracać do Polski?
solokhumbu
2013-08-05 21:07
A czy Air China musi wchodzic na nasz rynek? Jest LO z przesiadką w PEK do/z wielu miast chińskich, może ten wspomniany PVG zostanie uruchomiony, są wreszcie rejsy LH z wielu chińskich miast via FRA/MUC do Pl, zatem... Wybór jest!
pcharasz
2013-08-05 19:53
Myślę, że to zbyt daleko idący wniosek, że Air China jest zainteresowana kupnem LOT-u. Mimo wszystko, fakt zachęcania LO do otwierania kolejnych połączeń do Chin jest bardzo ciekawy i przy tym wszystkim ciekawy jest brak zainteresowania samego Air China wejściem bezpośrednio na polski rynek.
Przeglądając portal gazeta.pl,natknołem się na informacje,ze parter LOT-u ze Star Aliiance ,linie AirChina,widza potencjał w naszym narodowym przewoźniku.Czyżby Air China jest zainteresowany kupnem LOT-u.Dla rozjaśnienia podrzucam link
zobacz link