krzysiekl
2013-06-21 10:44
gdyby był dobry system pasów przytrzymujących nas w kilku miejscach to sądzę, że nie byłoby to znacznie gorsze niż siedzieć podczas turbulencji.
a jak to było rozwiązane w tych samolotach z lat powojennych? Wtedy też były turbulencje, pewnie nawet trudniej je było przewidzieć i ominąć, a samoloty miały nieco mniejszy pułap.
krzyskiek chcialbys tak lezec w czasie turbulencji albo twardego.awaryjnego ladowania? juz bardziej realistyczny wydaje sie pomysl FRancy z miejscami stolojacymi
krzysiekl
2013-06-20 16:47
nawet znalazłem coś. stare(2007). sprawdziłem datę, nie z 1 IV.
zobacz link
krzysiekl
2013-06-20 15:23
Nie znamy czegoś takiego (za to powszechnie stosowane na kolei, takie rozwiązanie zapewnia niższy koszt na paxa bo więcej osób może leżeć).
Za pewne wynika to ze względów bezpieczeństwa?
Znalazłem jednak zdjęcia z dawnych lat, z jednych ze pierwszych samolotów Pan Am. Ewidentnie widać tam piętrowe łóżka.
a może- da się powrócić do tego pomysłu? To zrewolucjonizowałoby podróże, bo miejsca leżące byłyby znacznie tańsze.
krzysiekl
2013-06-20 15:23
link. ogólnie ciekawa strona. są zdjęcia i przekroje.
zobacz link