usuniety
2012-02-10 09:58
Wczoraj AY opublikowal wyniki kwartalne z ktorych wynika ze przewoznik zanotowal 30 M€ straty (co w porownaniu z innymi liniami nie jest jakas wielka kwota, ale widac ze w Finlandii wlaczyla sie czerwona lampka) . W zwiazku z tym w planach sa nastepujace dzialania:
1. Znalezenie partnera do lotow w Skandynawi i w Europe co ma przyniesc oszczednosci.
Typy: DY z ich duzym zamowieniem na pewno by pasowal, a moze EY albo fuzja z TP w ramach OW.
Wg CEO AY linia miala ostatnio duzo zapytan dotyczacych wspolnej dzialanosci co ich nawet zaskoczylo i teraz prowadza analizy kto bylby najlepszy do wspolnego biznesu.
2. Zamierzaja sie skupic na lotach do Azji.
Na pewno pozostana w OW poniewaz maja doskonala lokalizacje do prowadzenia polaczen do Azji i zbierania ruchu z Europy. Jednak poki co w krokim okresie moze im zabraknac samolotow do ekspansji poniewaz zamowione maja 5 A322 (dostawa w 2013) ktore sa tu nieprzydatne oraz 11 A359 (z dostawami pewnie okolo 2015).
Zycze im jak najlepiej