×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Apel do forumowiczów


disorder
disorder
Drodzy Forumowicze - ludzie ważni dla mnie ze względu na swoją wiedzę, charakterki i obecność w moim życiu. Chciałbym apelować do Was i do siebie, do każdego z osobna i wszystkich razem, żebyśmy starali się powstrzymywać swoje złośliwości. Zdarza się, że piszemy do siebie teksty trudne do wytrzymania, ciągle ktoś chce skasować konto. A tak na prawdę, w realu moglibyśmy być super przyjaciółmi - mamy podobne zainteresowania, niektórzy mają niesamowitą wiedzę lotniczą. Może warto wprowadzić znów życzliwą atmosferę, która kiedyś jak mi się wydaje była normą na tym Forum. Chciałbym tu przytoczyć taki skromny przykład. Kiedyś strasznie dogryzałem Hamburgowi - drażnił mnie niesamowicie. Ale na przekór sobie zaprosiłem go do siebie do domu, jak był któryś zlot portalu i okazało się, że to świetny, sympatyczny, miły, mądry koleś i - ŻE GO LUBIĘ - a na portalu nienawidziłem. Może spróbujmy jakoś lepiej ze sobą żyć? Proszę. Ja się będę starał nie pluć jadem OD TERAZ. To taki apel i do Was. Pozdrawiam!

25/02/2010 23:16,  
<>

gość_5bab6 - Profil
gość_5bab6
  

miras - Profil
miras
  
I jeszcze jedno! NIE są to personalne rozgrywki, wycieczki itp, gdyż wszystkich darzę jednakowym szacunkiem.
27/03/2010 17:25  

miras - Profil
miras
  
To chyba odpowiedni wątek! Ja rozumiem, że można być nad wyraz płodnym forumowiczem, ale bez przesady. Nie ma tematu, nie ma wątku, w którym, co niektórzy forumowicze by nie zabrali głosu. W całym gąszczu tej paplaniny trudno dostrzec merytoryczne komentarze wielu forumowiczów, którzy mają coś do napisania w temacie i miło się czyta ich posty (a jest ich kilku). Oczywiście ja też nie jestem bez winy, bo zdarza mi się pisać nie na temat, ale nie robię tego w hurtowych ilościach.
27/03/2010 17:23  

  
that:chwila "relaksu" w wykonaniu stewek z BA ;D
01/03/2010 09:37  

  
super ... jestem za ... bo ostatnio już mi się czytać nie chciało tego co niektórzy tu wypisywali ...
27/02/2010 20:23  

  
mrader: Fajne zdjecia- czy to jest biznes klasa w FR ? ;)
27/02/2010 18:42  

  
Jeżeli ktoś przejmuje się bardziej światem wirtualnym, niż rzeczywistym, to jest to jego problem a nie portalu, czy forumowiczów. Robienie szopki na parę wątków. przyjaciół raczej jetairowi nie przysporzy.
27/02/2010 18:05  

  
disorder: ;-)
26/02/2010 21:14  

  
spotkamy sie na zlocie i po kielichu dla wspolnej integracji... ale fakt troche kultury i przemyslen przed zatwierdzeniem komentarzy sie przyda bo czasem to... czyms zalatuje :p jetaira znam osobiscie i wiem ze chlopak bardzo osobiscie to odebral a szkoda bo spoko z niego gosc i prawdziwy pasjonat lotnictwa...
26/02/2010 18:43  

  
spider_85:)....no juz Cie lubie:)
26/02/2010 14:43  

  
Popieram w 100% Zaczne oczywiscie od siebie i jak kazdy tak zrobi to bedzie ok :) Oczywiscie nie ludze sie, ze moze byc tak non stop bo to utopia, ale zawsze mozna cos, lub wiecej niz cos poprawic.
26/02/2010 14:25  

  
Nikt (oprócz tego trolla rufusa-tyfusa lub jego mutacji) mnie nigdy na forumie nie ubódł i za każdym razem zakładając wątek z prośbą o pomoc dostaję ją. Wynika z tego że albo za mało piszę postów albo zbyt mało kąśliwe albo zupełnie nijakie i bezpciowe. K***a! Może ja taki jak te moje posty !
26/02/2010 11:52  

  
Chyba nie będę oryginalny jak powiem: popieram. Tylko panowie (bo damy tu obecne są miłe i sympatyczne coś jak CC w czasie lotu EastJet'em) dziś deklaracje jak w polityce, a potem selektywna amnezja i dalej to samo;p // Ogólnie to powiało manifestem miłości ala Donek hihii ..::.. Nie że się zgrywam, bo sam stosuję na co dzień podejście Peace&Love, ale sorry.. trzeba nam zrozumieć, że Polacy (nie wszyscy, ale w miażdżącym procencie) już tak mają że są jacyś zawistni, frustraci, często czujący się gorsi.. więc co wtedy? --> modlitwa Polaka ;-)
26/02/2010 06:51  

  
a to w sumie tak jak Ty... ;) hehe
26/02/2010 02:07  

  
no hambi nie tylko madry jest ale i zabawny :)
26/02/2010 00:44  

  
Disorder w pełni popieram apel. Pisać na temat i miło. I lepiej dwa razy sie zastanowić niż bliźniemy dołożyć
25/02/2010 23:42  

  
disorder: alez w realu zna mnie "fura" luda z portalu i ja ich osobiscie wsystkich lubie nie wiem czy z wzajemnoscia...ale przynajmniej ma" forumowego wnuczka" w osobie wlasnie rzeczonego Hamburga...:)
25/02/2010 23:31  

disorder - Profil
disorder
  
Może by nam się udało. Bo w realu byśmy na bank byli super kumplami.
25/02/2010 23:24  

  
jeny...jak milo:)....i sympatycznie sie zrobi na forum..:)
25/02/2010 23:21  

disorder - Profil
disorder
  
Drodzy Forumowicze - ludzie ważni dla mnie ze względu na swoją wiedzę, charakterki i obecność w moim życiu. Chciałbym apelować do Was i do siebie, do każdego z osobna i wszystkich razem, żebyśmy starali się powstrzymywać swoje złośliwości. Zdarza się, że piszemy do siebie teksty trudne do wytrzymania, ciągle ktoś chce skasować konto. A tak na prawdę, w realu moglibyśmy być super przyjaciółmi - mamy podobne zainteresowania, niektórzy mają niesamowitą wiedzę lotniczą. Może warto wprowadzić znów życzliwą atmosferę, która kiedyś jak mi się wydaje była normą na tym Forum. Chciałbym tu przytoczyć taki skromny przykład. Kiedyś strasznie dogryzałem Hamburgowi - drażnił mnie niesamowicie. Ale na przekór sobie zaprosiłem go do siebie do domu, jak był któryś zlot portalu i okazało się, że to świetny, sympatyczny, miły, mądry koleś i - ŻE GO LUBIĘ - a na portalu nienawidziłem. Może spróbujmy jakoś lepiej ze sobą żyć? Proszę. Ja się będę starał nie pluć jadem OD TERAZ. To taki apel i do Was. Pozdrawiam!
25/02/2010 23:16  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie