×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Lotnisko Rzeszów - brak odp/błędy na www


24.09.2009 wyslalem na adres: zobacz link kilka maili, w ktorych wskazalem bledy na stronie portu RZE. Do tej pory brak odpowiedzi, a bledy nadal istnieja. Przykladowo: od 3 listopada FR lata do East Midlands, jednak w strefie dla Pasazera > Rozklad Lotow > Odloty brak o tym informacji. W tym samym dziale Liverpool w polu Uwagi widnieje: do 27 paź - a wiadomo, ze od 27 paz lata FR do Liverpool'u. Kolejnym "postulatem" byl fakt, ze fotki w newsach sa niepowiekszalne, a te miniaturki zbyt male zeby cos zobaczyc. Odpowiedzi brak, bledy bez zmian. Czekam dalej :>

01/10/2009 11:40,  
<>

gość_04f7c - Profil
gość_04f7c
  

  
omego: Tekst tekstem, ale zniżka jest faktycznie 20% od taryfy. :o)
22/10/2009 11:26  

  
dzisiaj kolejny blad na zobacz link

Aby możliwe było zastosowanie dziesięcioprocentowej zniżki, data każdego lotu w rezerwacji musi mieścić się w terminie objętym promocją!

a wiadomo, ze znizka 20% - napisalem maila, ciekawe co zrobia :>
22/10/2009 09:26  

  
olewaja, a wystarczy takiego maila puscic do mediow, to za chwile beda przepraszac, ze nie dotarla do nich wiadomosc...
02/10/2009 10:57  

jurek - Profil
jurek
  
a ja w życiu nie dostałem odpowiedzi na maila z LOT. Kiedyś napisałem ze 3-4 różne zapytania. Na stronie jest oczywiście specjalny formularz do kontaktu. Pic na wode fotomontarz...
01/10/2009 17:53  

szot - Profil
szot
  
omega: niestety Wizz zaprzestał już odpowiadania na maile :(
01/10/2009 16:40  

  
czy to standardowa praktyka, w ktorej branza nie przyznaje sie do bledow, a autorom zgloszen nic nie odpisuje?
01/10/2009 16:31  

  
omego: Ty to jesteś jak doktor Wilczur... :o) Albo Judym. :o)
01/10/2009 15:55  

  
english.
01/10/2009 15:11  

jurek - Profil
jurek
  
omega: a do WIZZ pisałeś po polsku, angielsku czy węgiersku ?
01/10/2009 15:03  

  
podobnie dzisiaj bylo z Wizzair, znalazlem blad u nich, link nie dzialal, napisalem maila, widze, ze blad poprawiony, ale odpowiedzi od nich zadnej.... poszlo na marketing@wi....
01/10/2009 14:41  

  
no mi to obojetne, myslalem, ze przynajmniej ktos odpisze, ze dzieki za info, a tu nic.
01/10/2009 14:40  

  
omego: Musisz pisać do Warszawy, a nie Rzeszowa... :o)
01/10/2009 12:25  

gral - Profil
gral
  
temat był kiedyś poruszany. odpowiedź przestawiciela portu: naszą stroną zarządza nasz właściciel (PPL Warszawa), który ma nas w d... :)
01/10/2009 12:04  

  
24.09.2009 wyslalem na adres: zobacz link kilka maili, w ktorych wskazalem bledy na stronie portu RZE. Do tej pory brak odpowiedzi, a bledy nadal istnieja. Przykladowo: od 3 listopada FR lata do East Midlands, jednak w strefie dla Pasazera > Rozklad Lotow > Odloty brak o tym informacji. W tym samym dziale Liverpool w polu Uwagi widnieje: do 27 paź - a wiadomo, ze od 27 paz lata FR do Liverpool'u. Kolejnym "postulatem" byl fakt, ze fotki w newsach sa niepowiekszalne, a te miniaturki zbyt male zeby cos zobaczyc. Odpowiedzi brak, bledy bez zmian. Czekam dalej :>
01/10/2009 11:42  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie