×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Sondaż: Jaki samolot lepszy dla euroLOTu?


szot
szot
Powoli, aczkolwiek krokami do przodu, zbliża się czas, w którym LOT bedzie musiał wziąć się za odnowienie floty w euroLOT. Jaką maszynę, Waszym zdaniem, powinien wybrać do obsługi połączeń krajowych i krótkich międzynarodowych? Odrzutowe, czy może turbośmigłowe, np. nowsze ATR z serii -600. Jeśli tak, to dlaczego? Zapraszam do wymiany zdań. Pozdrawiam.

04/07/2009 14:54,  
<>

gość_efd74 - Profil
gość_efd74
  

  
cezary: Mowimy tutaj o ,,nowych´´ samolotach a nie o jakis starych modelach. Nie wiem jak ten nowy ATR, ale moge powiedziec ze nowy Dash 8 (lecialem duzo razy wlasnie nimi w AB) jest cichy i wygodny. A nastepnym razem, pomysl czy twoje ,,wrazenia´´ sa nadal ,,up-to-date´´.
05/07/2009 09:43  

  
jaknie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase(koszty) zwroc uwage ze ci co tym latali odeszli od tego Lx od razu jak go wziela LH a teraz nawet nowa AZ (slynne 3xkrk z mediolanu)...
05/07/2009 09:01  

cezary - Profil
cezary
  
hambi: własnie zamieściłem zdjęcie dash8. Wcale nie uważam je za wygodne ani ciche. Zdecydowanie wolę ER4. Szybciej dolecisz do celu i bardzo wygodne fotele. Zupełnie nie rozumiem czemu LOT się ich pozbywa. Że mało miejsca na podręczny ? Bo ludzie jako podręczny czasem biora takie toboły że to jest chore. Zresztą podręczny można zostawić i odebrać przy samolocie.
05/07/2009 02:13  

  
Jak dla mnie to nowe ATRki -600. Znają już te samoloty, koszty eksplatacji są raczej niższe niż samolotów odrzutowych, komfort podróżowania został chyba jeszcze poprawiony w nowych samolotach tego typu.
04/07/2009 22:49  

  
zarówno nowe Q400 jak i nowe ATR oferują podobny komfort lotu dla pasażerów; nie wiem jak to szczegółowo wygląda od strony kosztów eksploatacji w obu przypadkach; ale raczej wszystko przemawia za ATR choćby ze względu na kontynuacje. hamburg: wprowadzanie CRJ byłoby bezsensu przy dotychczasowej polityce maszynowej LOTu, chociaż bardzo lubie te samoloty; ale lpeije byłoby żeby zostali przy embraerach; nie wiem też, czy (euro)LOT potrzebuje w ogóle jesczze nowych mniejszych maszyn odrzutowych od E170 - na krótkie trasy regionalne w zupełności wystarczą turbopropy, a w zależności od potrzeb może na niektóych z tych tras puszczać E170.
04/07/2009 20:33  

  
Ateerki. Po pierwsze znają te samoloty. Po drugie przynajmniej na początku nie muszą specjalnie przeszkalać pilotów (zakładam że glass cockpit może udawać starą ATRkę). Po trzecie latają wolniej od Q400, ale też biorą mniej paliwa.
04/07/2009 19:23  

  
ja juz pisalem Q4OO albo ATR6OO nie wiem jak jest z predkosciami ktory jest lepszy, jest to jedyna droga by walczyc z low cost i obsadzac niszowe trasy , dodatkowo dobrze by nadawaly sie na poczatek nowej 2 bazy, ale tez opuszczone trasy typu Wenecja dalo by sie na probe robic czy taki Belgrad rowniez ...sprawe z Q4OO komplikuje fakt iz rodzina jetow to ERJ a nie canadair , ze wzgl na koszty ERJ145 dyskawlifikuje sie od razu..., tak czyinaczej trzeba sie spieszyc Air Nostrum juz zlapalo kilka sztuk 6OO, nie bez kozery LOT przymiezal sie do trasy do Tuluzy..., lobuj Szot czym szybciej tym lepiej dla LOT i klientow (nizsze ceny lepszy komfort)
04/07/2009 17:46  

  
a możem Suchoj SuperJet 100 ;)
04/07/2009 16:32  

  
ATR-600 + logika nakazywałaby zostawić ERJ145 (żeby zostać przy 2 producentach - E+B) ale tych zdaje się LOT wyzbywa całkowicie.
04/07/2009 16:13  

  
szocie...na krajowki wystarczy AN2...na regionalnych lotach...moze new ATR lub jak wspomnial hambi...Dash8...
04/07/2009 15:11  

  
A stawiam na ERJ. Świetne samoloty, uwielbiam je!
04/07/2009 15:10  

  
Jak turbosmiglowe to Dash8. Strasznie je lubie, one sa ciche,duzo miejsca dla pasazera i oszczedzaja paliwo. Jak odrzutowe to moze CRJ ;-)
04/07/2009 15:04  

szot - Profil
szot
  
Powoli, aczkolwiek krokami do przodu, zbliża się czas, w którym LOT bedzie musiał wziąć się za odnowienie floty w euroLOT. Jaką maszynę, Waszym zdaniem, powinien wybrać do obsługi połączeń krajowych i krótkich międzynarodowych? Odrzutowe, czy może turbośmigłowe, np. nowsze ATR z serii -600. Jeśli tak, to dlaczego? Zapraszam do wymiany zdań. Pozdrawiam.
04/07/2009 15:00  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie