Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
w!zz f/o
2005-10-26 17:37
Do bonzo:A Ty daj sobie spokój z tymi komentarzami! My tu sobie żartujemy! I nie sa to żadne szowinizmy tylko swojego rodzaju "patriotyzm lokalny"! :) Natomiast co do nowych tras W!ZZa to aktualnie jest zbyt duża (wręcz niepokojąca) cisza wokół tego tematu! Nawet znajomy kapitan z W!ZZa nic o tym nie wie!
gosc_bonzo
2005-10-26 12:07
ludzie, dajcie sobie spokoj z tymi z tymi szowinizmami regionalnymi... a ja trawa w moim ogrodku jest bardziej zielona niz w twoim... prymitywne...
marqoos_pl
2005-10-26 07:48
Ja tutaj wtrącę swoje trzy grosze: Kraków jest najładniejszy, najfajniejszy i w ogóle super-extra-fantastyczny... A Wizz'a i tak nie mamy, ale za to mamy (jako bonus) zatkane Balice i jeszcze długo tak pozostanie... :)
w!zz f/o
2005-10-25 23:25
Do gosc_poznaniak:A skąd takie info? Domysły czy jakieś konkrety! Ale z ta płytą to chyba źdźiebko przesadziłeś! poczytaj sobie to:
zobacz link ! A co do POZ to jest to najładniejsze miasto w Polsce! :p
gosc_:-) : To gdzie Twoim zdaniem zalogi Wizza spią jak nie w hotelu ?? ... moze w hangarze na lotnisku ... ? ;)
Tak? Hmmmm ;-) Byłem, widziałem, to już nawet Wrocław ładniejszy. :-D A tak poważnie i przy okazji, to w porównaniu np. z taką Hiszpanią zupełnie nie mamy się czego wstydzić w sensie posiadania. Kwestia tylko odświeżenia i infrastruktury, która u nas jest do d. Więc niech latają nie-LOTy nawet do Poznania.
gosc_:-)
2005-10-25 18:39
tylko reklama - Wizz Air nie buduje żadnej bazy z prawdziwego zdarzenia z obsługą techniczną, bazą logistyczną.
Będzie to tylko "baza" dla załogi aby personel nie korzystał z hotelu.
gosc_wizzu
2005-10-25 17:03
No nie wiem czy macie ładniejsze miasto;)Na dzień dzisiejszy może i tak ale Poznań się bardzo szybko zminia,modernizuje,odnawia i pieknieje.A zabytków jest pod dostatkiem.Może nie są tak rozreklamowane jak gdańskie-to jednak kwestia czasu:)
poznaniak: A my mamy ładniejsze miasto i morze :)
GDN ma miejsce na 6-8 operacji lotniczych w ciągu godziny. Terminal pomieści spokojnie 2 odloty międzynarodowe na godzinę. I już jest decyzja o rozbudowie.
gosc_pozna
2005-10-25 16:24
Maxx:moze i tak ale do poznania wejda kolejne linie my mamy wiekszy terminal i plyte postajowa.Terminal mamy ladny,czysty i przestrzeny.Juz niedlugo maja byc duze inwestycje w Poznaniu na lotnisku.
A JA POPIERAM WSZYSTKIE LOTNISKA W POLSCE BO KOCHAM LOTNICTWO SAMOLOTY A TA STRONKA JEST WLASNIE DLA TAKICH LUDZI!!POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH KTORZY MAJA TAKA PASJE JAK JA !!
Chyba Cie maxx nie lubie bo zazdroscisz Ławicy najbardziej wypasionego terminala. A tak na powaznie to nie da sie porownac tak popytu ze do gda sas lata czesto a do poz zawiesza polaczenia. Ilosc pax na danej linii wynika z ilosc polaczen dziennie i ich dopasowania. Jesli na jedym polaczeniu dziennie leci powiedzmy 50 osob to przy dodoanym nowym moze sie okazac ze na obu bedzie juz po 60 osob. Po za tym sukces sasu w gda polega na tym ze gda jest blisko wiec oplacalo sie im dac wiecej polaczen dziennie niz do warszawy bo koszt mniejszy i przy mniejszym oblozeniu zysk identyczny. Malo tego.. jesli jest blisko oplaca sie latac niemal ze stratami przyzwyczajajac klientow bo przyszle zyski z racji niskich kosztow sa duzo wyzsze. Na tym polega tajemnica sukcesu sasa w gdansku i austriana w krakowie. Do poznania jednak obu liniom nie oplaca sie na tyle ryzykowac by dac dobre codzienne polaczenia wiec i popyt musi byc niski bo kazdy wybierze dopasowane czasowo polaczenie przez MUC. Niestety rowniez z wszystkich polskich miast z Poz najlatwiej dojechac do wawy i tez calkiem szybko do berlina - gdyby nie ten fakt poznan mialby o 100tys wiecej pax na trasie do wawy i stal o wlos za gdanskiem. Potencjal jest wiec zdecydowanie duzy jednak nikomu sie po prostu nie chce a to co zostalo czyli FRA i MUC sa skutecznie blokowane przez LOT (to ze samolot z 45miejscami jest zapelniony w 70% nie oznacza ze 90miejscowy bedzie zapelniony w 35% - to oczywiste ze ostatnie 30% to zwykle tak drogie bilety ze nigdy wszystkie nie zostana sprzedane.
gosc: No była taka plotka, ale lepiej rzuć konkrety ;) Gdyby nie płacili za leasing, to by nie dostali kolejnego samolotu.
Ja strasznie nie lubię Poznania i nie latam ;-) Obawiam się, że sporo osób korzystających z tanich linii i tak woli podskoczyć pociągiem albo samochodem do Berlina... SAS z Gdanska lata 4-5x dziennie, 7 dni w tygodniu, i ma obłożenie. Znaczy Poznań małe miasto... :D
gosc_gosc
2005-10-25 12:01
a czym zaplaca tym 70 osobom? Bo na razie to nei wyplacaja pieniedzy. Przetrzymuja kase na kontach i nei wyplacaja ani za leasing ani za przestrzen powietrzna, do ostatneij chwili przetrymuja kase za oplaty lotniskowe i.. uwaga! sprzedaja przyszly sezon i robia program lojalnosciowy - to oznacza na gwalt gromadzenie gotowki czyli wielkie problemy finansowe. POwtorka z Airpoloni? Oby nie...
wiem wiem ;)
Po prostu boje sie o Ławice.. SAS sie ogranicza, Austrian poszedl do Krakowa, lada dzien znika EAE, a i Dau do hanoveru podobno idzie nienajlepiej... i tak w 2005 to bedzie zajmniej dynamiczny port w polsce, mial miec 500tys a ledwo 400 bedzie.
Eeeee tam ściema, jak na razie po prostu marketingowy bełkot. Wiadomo, że WAW generuje większy ruch niż POZ. Jak znam Wizza, to jeszcze z 7 razy zmienią zdanie.
Czyli z tym Poznaniem to byla sciema... ;(