Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Kolejna wpadka OLT!!! Oj znowu posypie się krytyka. Choć swoją drogą głośno o ich usterkach ostatnio:)
zobacz link
gosc_1eafa
2012-06-21 11:22
oj Humbak, czepiasz się. Przecież to pełna profeska :D
gosc_6d847
2012-06-21 06:55
z lodzi do wroclawia przez warszawe, hahahahahaha
Czy pani Grzybowska umie wyrażać myśli w naszym języku? 3x multileg 1x destynacja 1x definiowanie koszmarny styl wypowiedzi...
Swoją drogą faktycznie byłoby bez sensu oferować LCJ-WAW-WRO przy istnieniu LCJ-WRO. :o)
Hahahahaha! A jak ktoś zdążył kupić taki lot z przesiadką?
gosc_94525
2012-06-20 09:23
To może chociaż Kraków-Katowice z przesiadką w Gdańsku się uda...
gosc_d8ebe
2012-06-19 18:46
TRZEBA rozwijać połączenia pomiędzy portami regionalnymi bo to jest wieloletnie zaniedbanie i duże zapotrzebowanie, a choć połączeń ze stolicą jest dużo to nowe loty do WAW też się przydadzą również jako hubu, ale mini-hubami mogą stać się również GDN, KRK, KAT, WRO czy POZ jeśli z innych części kraju dolecą pasażerowie < nowe terminale już mamy a przewoźnicy się znajdą, tylko zarządy portów muszą się starać o rozwój destynacji
spotter10
2012-06-19 13:16
ad 2. Kształt dachu jest spadzisty, więc siły rozkładają się zupełnie inaczej niż przy całkowicie płaskim. Zapewne projektanci wiedzieli co robią i jest odpowiednio zaprojektowany. A dzięku temu też jest bardzo dużo światła w terminalu. ad. 4 - tu się zgodzę, ale to jest jednak stary terminal i wymagał by gruntownej przebudowy by go inaczej wykorzystać. Póki co dokonano szybkiego remontu, który moim zdaniem spokojnie wystarcza. ad 5 - przygotowanie ścieżki transferowej może być problemem, ale w nowym terminalu są na to przygotowani. Jednak póki nie zostanie dobudowana brakująca część z halą przylotów, może to być problematyczne. poczekamy, zobaczymy. ad 6 - czemu paranoja? Zawsze pasażerowie non-shnegen muszą przejść w inną częśc terminala. Uważam, że to bardzo fajne wykorzystanie starego budynku. ad 7 - a po co przyloty w terminalu odlotowym? Jak na kogoś czekasz, to idziesz na przyloty a nie na odloty!!!
gosc_9a753
2012-06-19 12:07
@spotter10 i @gosc_5eeaa: 1. Do PISu mi daleko - na szczęśćie; 2. Kształt dachu nowego terminala - ciekawe czy tak zaprojektowany dach wytrzyma duże partie śniegu w zimię i kto go ew. będzie stamtąd zgarniał; 3. Business lounge - zgadzam się dobry i przestronny; 4. Hala przylotów - źle wykorzystana kubatura starego budynku - po dwie małe taśmy na skrajach a cały środek wolny; 5. Nie wiem czy tak funcjonujący port można przystosować do strefy transferowej; 6. Odloty non-schengen - tu kolejna paranoja, znowu trzeba pokonać korytarz do starego budynku; 7. Brak tablic z przylotami w nowym terminalu.
katowiczan
2012-06-19 11:47
4tech wiadomo, zaczęli od najprostszej wersji. Chociaż nie bardzo rozumiem dlaczego jest to uważane za pierwsze połączenie w tym stylu, skoro już w sezonie letnim można się w Warszawie przesiąść z lotu z Rzeszowa na loty do Wrocławia, Poznania czy Gdańska. Dla mnie bardziej liczy się co zaoferują na przesiadkach z zagranicą. Gość_0130b czy też gość_00bfe - wiem, że chcesz mieć z Łodzi rozbudowaną siatkę krajową, ale LCJ nie jest centrum przesiadkowum dla OLT Express, więc nie liczyłbym na to, co napisałeś.
gosc_9063e
2012-06-19 11:32
i mamy kuriozum:
LCJ-WRO 15NOV 7:00-8:00 NONSTOP 99 PLN O2146
LCJ-WRO 15 NOV 7:00-9:50 VIA WAW 99 PLN O2551
może tak pomyślicie za nim coś napiszecie? Dlaczego LCJ/WAW/WRO bo tylko WAW ma scieżkę transferową :o).
gosc_0130b
2012-06-19 10:16
multileg
1. KRK - LCJ - GDN
2. SZZ - LCJ - RZE
gosc_5eeaa
2012-06-19 10:15
po komentarzu @gosc_17fc8 mozna przypuszczać, że jest to radiomaryjno-telewizyjnotrwamowo-pisowski elektorat, któremu nic się nie podoba, co było zbudowane w ciągu ostatnich 6 lat rządzenia przez koalicję PO-PSL
a gdański terminal jest super.....
i dużo miejsca w VIProomie, w końcu... ;)
spotter10
2012-06-19 09:25
@gosc_17fc8 -> na jakiej podstawie twierdzisz, że gdański terminal to porażka? Proszę rozwiń swoją myśl.
@chmurka -> I tak latają bezpośrednio z LCJ do WRO, ale tym sposobem zwiększają możliwość dostania się z LCJ do WRO. Poza tym pamiętaj, że to dopiero pierwsze tego typu połączenie jako pilotażowe. Też się zgadzam, że jako pierwsze połączenie multileg jest nietrafione, ale przecież o to chodzi, by na wszystkie w przyszłości mogli to oferować, czyż nie?
@tom971 -> Przecież wyrażnie napisano, że w przyszłości ogłoszą połączenia w formule multileg z GDN i WAW. Wtedy też powinieneś oczekiwać połączeń KRK-GDN-zagranica. Bo docelowo chyba wszystkie możliwe kierunki i rejsy będą w formule multileg.
gosc_a1877
2012-06-19 09:23
2:40 na LCJ-WAW-WRO to nadal szybciej, a przede wszystkim czysciej i wygodniej niz pociagiem (nie kazdy ma auto :)). Nawet jesli od momentu wejscia na lotnisko, to momentu wyjscia z docelowego czas jest porownywalny z podroza pociagiem to i tak wybralbym samolot
gosc_021fd
2012-06-19 09:21
Widać, że firma mysli, i nie chce być jak niektórzy twierdzą tylko gwiazda bieżących wakacji... Jesli to wypali będzie nowa ajakość w połaczeniach niskokosztowych.
gosc_00bfe
2012-06-19 08:59
multileg pasuje do połączeń GDN-LCJ-KRK oraz SZZ-LCJ-RZE gdzie np 2-3 razy w tygodniu o g.8-8.30 spotykały by się dwa ATRy w Łodzi i pasażer z Gdańska mógłby się przesiąść na dalszy lot do Rzeszowa i Wrocławia, a pasażer ze Szczecina miałby możliwość przesiadki do Krakowa, lub do Wrocławia jeśli o tej samej porze byłby samolot z lotu WRO-LCJ-WRO
a kiedy KRK-GDN-zagranica ?