OS nie bedzie wycofywal 767/777. Wrecz przeciwnie maja teraz zaczac modernizacje kabiny, zeby wreszcie spelniala standardy na trasy dlugodystansowe ;)
gosc_523e3
2012-04-26 07:20
wszystkie b 767/777 oraz b737 to byla wlasnośc Lauda Air, którą to pokrętnie /konkurencja/ wchloniono do OS. Na kradzionym czapka... te zabiegi i tak nic nie dały-wszystkie A330/340 - przepadły-niesplacone.jedynie a/c Laudy się ostały. Ale i tak plajta. Tylko łagodna.
b747400er
2012-04-24 22:27
Z flotą dalekiego zasiegu porzadek zrobiono juz jakis czas temu... OS nie tak dawno temu latal jeszcze 332, 342 i 343. Jeszcze pare lat temu OS byl jednym z tych przewoznikow, u ktorego we flocie byly wszystkie mozliwe typy floty. Jedynie brakowalo Saabów, ATRa, 747 i 757. I to wszystko przy flocie niespelna 100 samolotow. To wszystko musialo skutkowac niezwykle wysokimi kosztami. Jednak przez wiele lat nie zrobiono nic w temacie unifikacji floty sredniego zasiegu. Jedynie 330/340 zostaly zastapione przez 767/777, a CR2 i DH3 przez dodatkowe DH4.
gosc_99281
2012-04-24 20:35
Pewnie wszystkie 767-300 i 777-200 też wycofują. Już się boję wiedzieć, co by Lufa zrobiła LOTowi, jakby ona miałaby sprywatyzować (całe szczęście nie są zainteresowani chyba) ;/
czapl1997
2012-04-24 10:39
Po prostu chcą ujednolicić flotę, ponieważ mają 8-737NG oraz 22 samoloty z rodziny a320
gosc_d6c0b
2012-04-24 10:37
mietek: odpowiedz w artykule Lufthansa nie powiększy floty. Ujednolicenie redukuje koszty.
Ciekawe posunięcie: wymiana B737NG na A320?