piotrek737
2012-04-26 13:45
Jakby nie patrzeć najdłuższy samolot świata więc właśnie te kolejne 6,5 metra dało mu parę kolejnych punktów do lansu ;) Co do pokładu to sądzę, że to właśnie przez wydłużenie na pewno będzie wygodniejszy od starego :)
"niewygodnym" miało być :)
Moim zdaniem, 747 jest bardzo ładnym samolotem, ale nie wygodnym dla pasażera (piszę o takich pasażerach jak ja, co to gniotą się dwa razy w miesiącu na końcu samolotu - nie o C i F). Za mało kibli, ponieważ jest duży, to wszystko długo trwa. Najgorzej, jak dostanę miejsce przy oknie albo "w środku środka" - wtedy to porażka ...
Mam nadzieję, że 748 dzięki Sky Interior będzie wygodniejszy.
gosc_b41db
2012-04-26 10:06
Nigdy nie podobal mi sie ten samolot, ale jak zobaczylem fotki tej maszyny w barwach Lufy to zmienilem zdanie! Jest super! Razem z A-380 mamy 2 krolowe powietrznych autostrad :)
Fajnie by się prezentował B747-8I w barwach LO ale to marzenie, bo jak napisał wb-dy to jest za duży samolot dla LO. Wcześniej pojawiał sie informacja, że B748 Lufy ma latać do DC i Indii, nawet niektórzy marudzili, że samolot od razu będzie curry walił, a tutaj mamy, że ORD i LAX.
LOT? Po co? Dla ich potrzeb to za duzy samolot. Z reszta przeciez maja zamowione dreamlinery.
gosc_77e80
2012-04-26 08:57
Uważam, że LOT podjął dobrą decyzję w sprawie zakupu 787. Jednakże nie wiem czy nie lepiej byłoby na trasach długodystansowych zastosować 4 Boeingi 787 i 4 Airbusy A350! A na trasach europejskich zastosować B-737-8. Wydaje mi się że Embraery są dobrym wyborem ale na trasach regionalnych! :D
gosc_cd39f
2012-04-26 08:16
OLT express, do obsługi trasy SZZ-RZE ;)
A LOT nie pokusi sie o zakup choc dwoch-trzech takich maszyn na trasy dlugodystansowe...?
piotrek737
2012-04-25 23:27
Ale z tego co wiadomo to First ma zniknąć z A343 i B744:) Reszta czyli A333, A346, A388 i B748 mają ją posiadać :) Zresztą Boeing potwierdził, że 747-8I posiada konfigurację trzech klas.
Chyba chodziło jedynie o "starą" F, która miała być zastąpiona nową C.
Przecież F miała iść pod młotek.