Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Winglety będą, a co do B767 to może się wreszcie doczekamy w Enter lub Air Poland. W sezonie to by się dało zapełnić do Egiptu lub kanary na pewno, bo czasem na przykład z WAW w ciągu 3-4h odlatują 3 samoloty do Hurghady. Gorzej jak będzie awaria, ale Enter ma przecież dużo samolotów, więc może jakoś da rade?
piotrek737
2012-03-12 12:46
gosc_c04c0: Pieniądze to są tylko obecnie jest brak dostępnych części do zrobienia tego zabiegu więc z moich informacji wynika, że winglety dostanie około maja/czerwca. Poza tym bez przesady, że 738 bez wingletów to 734 ;)
gosc_c04c0
2012-03-12 10:38
Szkoda że nai mają pieniędzy na winglety.To naprawdę ważne.Ten samolot bez wingletów niestety jest dalej wersją 400. Pali dużo paliwa i daleko nie poleci.
gosc_7e5ad
2012-03-11 19:52
ENX nie jest widoczny na FR24 myslalem ze wszystkie B737-800 maja transpondery
gosc_72efb
2012-03-11 16:34
Szkoda tylko, ze maja same stare maszyny...
4tech: jak B757, to tylko pewność lotu jak z Prima charter ;P
piotrek737, żartobliwie to mógłby latać KRK-KTW;) lub IEG-POZ-BZG;) poważnie to chyba jest jeszcze za wcześnie na taki samolot. Prędzej B752, aby robić loty direct.
piotrek737
2012-03-10 16:33
Na pewno tak, ale musisz wziąć pod uwagę fakt, że może wydarzyć się jakaś awaria i mając jeden samolot tego typu we flocie pojawia się problem bo nie masz czym przewieźć około 300 osób. O ile jakiegoś Benka 738 czy 734 wynajdzie się w miarę szybko (kilka/kilkanaście godzin) to z samolotem klasy B767/A330 może być ciężko ;)
rafciooo77
2012-03-10 16:21
Hmm, ciekawe czy w sezonie letnim Kanary, Egipt by się zbilansowały na 767. Swego czasu LO latał na 767 na Teneryfę.
piotrek737
2012-03-10 16:14
767 to Air Poland chce skołować :) Jeżeli chodzi o ENT no to owszem przymiarki są cały czas... Tylko kwestia co w dołku sezonu ten samolot miałby robić? Należałoby mieć jakąś linie, która by go np. na lato gdzieś zabierała i potem by wracał. Jeżeli już to byłby to B767 lub A330 innej opcji na polski rynek czarterów nie widać :)
rafciooo77
2012-03-10 16:05
Temat pojawił się kilka dni temu. Rynek turystyczny rozwija się dynamicznie w PL i to jest zrozumiałe, że będzie zapotrzebowanie na loty do BKK czy MBA bez międzylądowania. Ważne, żeby być pierwszym. Mówi się o 767.
Enter nie planuje na razie samolotu szerokokadłubowego, ze względu na sezonowość, sam prezes wspomniał o tym w styczniu.
767? a moze dziewiczo w Polsce 777? :)
rafciooo77
2012-03-10 15:33
Ptaszki śpiewają o jakimś szerokim kadłubku w Enterze.
gosc_e0d71
2012-03-10 11:47
Gratuluje . To jedyna linia w Polsce ktora rozsadnie sie rozwija i prowdzi przemyslany biznes. Trzymam kciuki . Moze uda im sie wyjsc poza Polske i byc nasza wizytowka lotnicza w Europie .
Samolot jest super.
gosc_e843e
2012-03-10 11:20
Malowanie jest fajne, klasyczne.
gosc_ea106
2012-03-10 10:40
to może ja proponuje aby sprowadzali samoloty od Air Berlin - są bardziej zadbane niż innych linii np. z Meksyku...
dominik22444
2012-03-10 09:51
może jakieś nowe malowanie :) te to takie nie fajne :(
piotrek737
2012-03-10 09:02
gosc_60598: Dokładnie :) kwiecień/maj przylecą dwa B734. gosc_cdf53: Fotka z wnętrza już w artykule ;)
gosc_60598
2012-03-09 23:53
W tym roku chyba mają przylecieć jeszcze 2 b734 dla entera.