usuniety
2012-04-08 20:29
U nas się chucha i dmucha na LOT. Dobrze im życzę, ale to chuchanie blokuje choćby Turkisha, Qatar czy linie z Rosji. Czy to dobrze dla pasażerów czy źle? Hm. Duży kraj jakim jest Polska nadal wygląda jak biała plama na mapie lotniczej Europy. Coraz mniej... ale jednak.
pcharasz
2012-04-08 19:24
Bo Czesi praktycznie w pełni otworzyli swój rynek lotniczy, a my nie.
usuniety
2012-04-08 12:54
Szkoda, że połączenia Polski z Rosją są tak mizerne. To co dostaje Kraków to kropla w morzu, tymczasem od sąsiadów Czechów latają Rosjanie na potęgę.
marqoos_pl
2012-04-08 11:50
Pewno dlatego, ze BMI sprzeda (lub udostepni) dodatkowe dwa sloty na LHR dla Transaero, ale dopiero po przejeciu przez BA.
czapl1997
2012-04-08 11:43
Jednak dostali pozwolenie;)
zobacz link
czapl1997
2012-02-21 19:01
Szkoda że nie dostali pozwolenia, bo trasa LHR-DME przebiega właśnie nad moją okolicą
I BA Moskwie nie straszny :)
No my to już wiemy od dawna;-) Widać Brytole myśleli, że są tacy cwani:)
mietek, Moskwa nie strachliwa :) a BA samo sobie wienne:P
No właśnie ja też nie wiem na co BA liczyło? Myśleli, że wezmą ruskich presja, że najpierw ogłosili w prasie, że będą, a potem, że Moskwa się nie zgadza? Bez sensu.
marqoos_pl
2012-02-21 09:32
Transaero (bliski współpracownik British Midlands - konkurenta BA) chciały zwiększyć dostępność miejsc na tych trasach, ale nie otrzymały na to zgody ("by chronić własne, brytyjskie linie") na taką zmianę. Nie bardzo wiem, na co BA liczyło występując z propozycją zmiany swojego samolotu - "wam nie pozwolimy, a sami byśmy chcieli..."? No cóż.
zdecydowanie lepiej czasami nie wnikac w te zawilosci,poniewaz odechciewa sie wszystkiego...
marecki,sorry,ze sie wtracam aleoco chodzi z Transaero???
No skoro odmówili Transaero (=Tatiana Anodina Airlines), to chyba logiczne, że nie dostaną z Moskwy zgody na swojego 747.