Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2012-02-09 09:58
Oczywiscie, rynek zaraz ta sytuacje zweryfikuje i zaczna sie ciecia u tych ktorzy calej konkurencji nie wytrzymaja.
usuniety
2012-02-09 09:56
Mi też się powoli wydaje, ze to zaczyna przypominać gorączkę złota. Przecież wcześniej do BUD latały inne linie, a Malev aż tak dużo nie woził i nie jest to taki duży rynek. Zwłaszcza kiedy Węgry jadą prosto w dół...
jjemiolo
2012-02-09 04:59
gosc_b3a51: mialem na mysli podany rozklad W6, nie FR. mietek: sluszne pytanie.
gosc_b3a51
2012-02-08 21:25
skąd znasz rozkład WMI-BUD francy?
jjemiolo
2012-02-08 20:54
Te nowe czasy z WAW zblizone do odlotow LO, wiec bedzie konkurencja, mimo iz z innych lotnisk. Z tym ze LO ma przewage w tranzycie. Ta pogon za BUD zaczyna byc troche zastanawiajaca. Owszem, padl MA ale czy wczesniej nie bylo tam potencjalu dopiero teraz, kiedy ponoc Wegry sa na pochylni?
Ciekawe jak wygląda LF na nowych połączeniach z BUD, które startują zaraz?
gosc_25349
2012-02-08 09:25
mietek: A kura. Powoli się krystalizuje - są klienci latający tylko tradycyjnymi liniami, są klienci przywiązani do myśli że w FR jest tanio (i lubią jak im trzepią bagaż i traktują jak szmaty), no i są ludzie gdzieś pośrodku dla których jest Wizz. To są zbiory raczej rozłączne, dla każdego starczy miejsca.
gosc_4ddd3
2012-02-08 00:01
linie ostatecznie dobijają MA
gosc_3e18d
2012-02-07 22:54
Te nowe trasy Wizza oznaczają chyba nagłe przyśpieszenie dostaw nowych maszyn bo teraz wszystko lata na styk.
Z każdym dniem robi się ciekawiej :)
Niech otwierają, zawsze będzie ciekawiej;-) Jak wcześniej było 5 połączeń dziennie WAW-BUD to teraz w niektóre dni będzie to samo z tym, że 3xLO, 1xFR i 1xW6. Wydaje mi się, że ruchy p2p nie ma aż tak dużego i w końcu jedno albo drugie się zwinie, a reszta będzie latać LO.
gosc_4c9e4
2012-02-07 14:54
wojtek: U nas póki co enter przeszkadza w rozwoju takich kierunków.
Saloniki, Zakynthos, Rodos, Heraklion... coraz odważniejsi się stają :) Może doczekamy się takich połączeń z Polski.
nie bylo polaczen - zle, sa polaczenia - zle.
No ładnie W6 idzie na otwartą wojnę z FR. Pytanie czy tylko ją wytrzyma. Jeśli chce utrzymać swoją pozycję w PL to powinni otworzyć więcej kierunków turystycznych na południe, bo na razie W6 kojarzy mi się z linią typowo pracowniczą. Przynajmniej w naszym kraju.
To już trochę staje się żenujące jak nie było połączeń tak teraz wywali ich 50 i wszystko na Budapeszt. Wizz znowu poza regionami.