Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
tydzień temu i przedwczoraj leciałem KRK-FRA i nie było chyba ani jednego wolnego miejsca (CRJ 700) także chyba Lufa wie co robi...
Po zlikwidowaniu Lot-owskich połączeń za ocean sporo osób teraz lata tam Lufthansą stąd dodatkowe połączenie i nowo otwarte do Düsseldorfu
jjemiolo
2012-02-03 16:30
O ktorej z FRA? Pewnie tuz przed poludniem? Niniejszym LH calkowicie wypycha LO z trasy. Przydalby sie ranny rejs LO do FRA jak tez powrot z FRA pozno wieczor by zablokowac dalsza penetracje trasy przez LH. Problem pewnie z tym ze LO nie dostanie slotow we FRA?
gosc_2ac1f
2012-02-03 14:11
@mireklh. A w dzisiejszym Tagesspiegel co innego. Lufa ma juz zaskakujace dobre buchnungi na 2012 i bedzie myslec o dopasowaniu do potrzeb - rozszerzenia oferty, loty dlugodystansowe beda na 100 %. Wprowadzane na poczatku partnerami z *A, a potem przez LH. Pozatym wiele koncernow roznej branzy przeprowadzila sie do Berlina ku rozpaczy Westdeutschland wiec nie pisz mi tu dyrdymalow. Z reszta - pozyjemy - zobaczymy.
Lh od samego poczatku mowila ze nie jest zainteresowana lotami dlugodystansowymi z BER.Rozbudowuje DUS bo tam przemysl i pieniadze.Berlin jako turystyczne miasto to za malo by zapelnic B474-8.Dookola po-enerdowska bieda.Wiec loty z A340.A380 i B747 beda tylko u MUC,FRA i DUS.Dlatego tez latamy od lata czesciej do KRK z MUC,FRA i DUS.
LH to chyba w ogólę nie ma połączeń long houl z BER? Więc nie mają czego napełniać tak więc chyba nie ma co liczyć na połączenie do BER.
gosc_8b465
2012-02-03 13:09
AB ma ltać do KRK na E90/737-700
spotter10
2012-02-03 12:40
Też mi się wydaje, że nie będzie szybko połączeń LH do BER. Po pierwsze ich siatka dalekodysansowa na tym lotnisku jest znacznie biedniejsza niż z FRA czy MUC, więc i też chętnych byłoby znacznie mniej. A ruch p2p póki co za mały na wspomniane właśnie A319. Gdyby mieli w BER, to mogliby latać na CR1/2 lub podobnie jak AB na DH4. Ale czuję, że w BER LH ustępuje i to znacząco AB.
b747400er
2012-02-03 11:50
Olo: LH zbazowywuje w BER wylacznie Airbusy, ktore beda latac wg modelu, ktory przecwiczyli w HAM. W BER LH nie bedzie miala zadnego feedera. Po za AB wchodzi 2x dziennie do GDN i KRK rano i wieczorem swoimi DH4, wiec bym raczej na LH z BER w PL nie liczyl. WRO, POZ za blisko, a RZE, KTW za slabe na 319.
berlin w/g prawideł powinien sie pojawić, bo lufthansa zamierza dosc mocno zaistnieć na nowym lotnisku, a jeden maly samolot krk ber to dla lufthansy tzw pikus
gosc_e794f
2012-02-03 10:43
Teraz czekam na nowe polaczenia Lufy od czerwca miedzy polskimi portami a BER ;)
gosc_1322a
2012-02-03 09:54
Ciekaw jestem kiedy właściciel lotniska skuma, że "nie tędy droga", jeżeli chodzi o LH. Ciekawe też czy i kiedy szefem RN przestanie być szef innego lotniska....
spotter10
2012-02-03 09:48
LH bardzo szybko zapełnia luki po LO. W GDN LO miał 2xdziennie FRA (nadal ma) i 1xMUC. Gdy zrezygnował z MUC LH szybko zapełniła lukę. Sama też uruchomiła rejs do FRA. I póki co wszystkie połączenia mają się świetnie poza DUS, który zniknął po niecałym roku (albo i mniej) latania.
gosc_a1b32
2012-02-03 09:36
Ciekawe czy dozyjemy porannego polaczenia do FRA. Jak na razie Lufa robi wszystko, tylko nie to.
Właśnie ciekawe jak nowy lot wpłynie na lotowskie połączenie, które startuje 1h40 po samolocie Lufthansy.
gosc_cf647
2012-02-02 23:59
No jak LOT myśli, że na "partnerstwie" z Lufą cokolwiek jeszcze zyska, to się myli.
nederland
2012-02-02 23:52
pamuła z pamułą.
gosc_2a452
2012-02-02 22:53
A kto się kłócił?
gdzie dwóch się kłóci tam trzeci korzysta.