pcharasz
2011-11-19 00:03
Hehe, może i by było, ale to wątpliwe, Lion Air nie jest typową linią hubową, a raczej P2P, szczególnie, że obsługują głównie połączenia krajowe. Mają obecnie 2 sztuki 747-400 skonfigurowanych tylko w klasie ekonomicznej, ale latają tylko na trasach do Arabii Saudyjskiej. Na krajówkach lepiej zapewnić więcej frekwencji mniejszymi samolotami, szczególnie że większość lotnisk w Indonezji nie jest przystosowana do obsługi 747.
Jeszcze jakby zamówili z 60 B748 lub A380 to byłoby git :-D
jesli teraz zamoili 230 samolotow, wczesniej 170, maja opcje na 150 - to wyglada na to ze beda jak Soutwest, okolo 600 samolotow w perspektywie, to nawet trudno pojac gdzie je beda trzymac, i gdzie beda nimi latac ;-)
ale to dobrze dla Boeinga, bo ostatnio 320 zbiera mnostwo zamowien, moze teraz ryaner dorzuci jakąs setke dla równowagi ;-)
pcharasz
2011-11-17 18:14
A warto pamiętać, że już jakiś czas temu złożyli zamówienie na 170 sztuk 737-900ER, z których sporo już zostało dostarczonych. Miałem okazję lecieć ich 737-900 i było bardzo komfortowo, nie czułem się jak sardynka ;)
gosc_9690e
2011-11-17 17:12
czyzby a320neo moze zaczac sie zagrozony?
gosc_88ab3
2011-11-17 16:50
no to licytacja się rozpoczynała, ciekawe czy ktoś założy zamówienie na 301, albo 401 sztuk :)
gosc_4313c
2011-11-17 16:00
Nie naleze do zwolennikow Boeinga, ale sie ciesze, ze ktos wreszcie zamowil konkretna ilosc 737. Bo te ciagle newsy o A320neo juz byly nudne ;)