@jjemiolo, nie wiem czy taka normalna linia, swój wkład w UN ma też Anodina (MAK) więc wszelkie cła na zachodnie maszyny itp. dało się załatwić. Obecnie korzystając z floty opartej na rosyjskich maszynach wiele by nie zdziałali na ryku longhaulowym Iłami 96 ;) Niemniej jednak fajnie, że UN i S7 to coś innego od SU :)
gosc_8ffa9
2011-10-28 20:15
wow! Super news! A swoja droga to dziwne, ze konkurencja, czyli SU nie mysli o tej klasie samolotu.
jjemiolo
2011-10-28 19:39
Owszem, szacunek dla UN, bo dowodzi ze to normalna linia w tym wielkim kraju. Z tym ze LO zeby sie ze.... nie zapelnilby go z naszego rynku. Dlatego tylko mniejszy sprzet ma sens.
gosc_4807d
2011-10-28 18:51
A LOT dalej niech brnie w Boeinga i czeka kolejne lata na 787.
Szacunek dla Transaero!!!