Aerofłotem z Krakowa do Moskwy

Aerofłotem z Krakowa do Moskwy Polecimy bezpośrednio z krakowskich Balic do Moskwy. Po latach starań i zapowiedzi Jana Pamuły, prezesa Kraków Airport wreszcie się udało. Linie lotnicze Aerofłot uruchomią połączenie z Krakowa na moskiewskie lotnisko Szeremietiewo - wynika z systemu rezerwacyjnego rosyjskiego przewoźnika.Rzecznik lotniska potwierdza, że rozmowy z Aerofłotem rzeczywiście są prowadzone .-...
18/10/2011 10:37   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
marecki 2011-10-24 00:41   
marecki - Profil marecki
Rosjanie sporo zaczęli latać w ostatnich latach po całej Europie i do tego są lepszymi klientami niż np. Polacy pod względem ilości kasy, którą są skłonni zostawiać na miejscu. Co do SU: może wyngenerowac calkiem ładną liczbę paxów w KRK: to przewoźnik z ogromnym potencjałem swojej siatki i do tego calkiem niezłym serwisem (moim zdaniem klasę lepszym niż parę "gigantów" europejskich).
jjemiolo 2011-10-24 00:22   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Co do linii SVO-KRK: Nie jestem pewien czy codzienna czestotliwosc sie utrzyma. Z drugiej strony Rosjanie teraz podrozuja wszedzie, ale nie z bardzo do Polski. Niewatpliwie wiedza o KRK i GDN i to moze byc tylko plus dla lotnictwa i turystyki. Rozumiem emocje, ale jesli Polska i Polacy zmienili sie przez ostatnie 20 lat, czy nie jest mozliwe ze to samo zaszlo z Rosjanami. Nowe polaczenia moga zachecic do podrozy.
madej 2011-10-21 10:24   
madej - Profil madej
jjemiolo: masz racje raczej będzie jak piszesz, bez powrotu na NRT w rejsie powrotnym do WAW.
jjemiolo 2011-10-21 05:14   
jjemiolo - Profil jjemiolo
madej: Jesli juz maja byc dwa japonskie punkty w tym samym locie, to czy musi to byc, jak piszesz, WAW-NRT-KIX-NRT-WAW, czy tez moze byc kolko WAW-NRT-KIX-WAW, lub odwrotnie? Moim zdaniem KIX jest bardziej atrakcyjny niz NGO. A generalnie to mam watpliwosci czy dwa punkty w Japonii sa potrzebne dla LO. Taki trojkat zwykl byl robic HY, ale ostatnio lataja tylko z TAS do NRT i vv., pomijajc KIX.
madej 2011-10-20 19:58   
madej - Profil madej
tzn z NGO lub KIX będzie mógł zabierac paxów do WAW ale do NRT już nie, potem oczywiście z NRT do WAW też, ale japończycy mają specyficzne wymagania co do niektórych przewoźników zagranicznych. Przez całe lata blokowali np wejscie Emirates do NRT mogli latać tylko do NGO i KIX:):).
madej 2011-10-20 19:56   
madej - Profil madej
podobno w umowie ze stroną japońską LOT musi podczas jednego rejsu obsłuzyc i NRT i KIX lub do wybory NGO, czyli będzie to rejs z międzylądowaniem w NRT, czyli rotacja WAW - NRT - KIX lub NGO ( tu do wyboru ) - NRT - WAW, bez możliwości zabierania pasażerów na odcinku NRT - KIX ( NGO ) oraz ( NGO ) - KIX - NRT. To byłoby ciekawe:).
jjemiolo 2011-10-20 19:15   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Madej: jestem za jesli tak to zostalo wynegocjowane. Spodziewam sie ze poza NRT, KIX i NGO, jest tez zgoda na loty LO do PEK czy inne punkty w Azji ponad Rosja. Bo przez Rosje jest tez krocej do HAN, BKK czy DEL.
madej 2011-10-19 21:38   
madej - Profil madej
Dostępność koryatarza na syberią byłaby bardzo pożądana dla LOTu. Jak LO dostanie 787 to planuje powrócić do PEK i rozpocząć rejsy do NRT. Zgodnie z wynegocjowaną umową może latać 3 razy w tygodniu na lotnisko Narita w Tokyo może wykonywać dodatkowo rejsy do Osaki lub Nagoji. To było rzeczywiście ciekawe.
gosc_63c2d 2011-10-19 20:08   
gosc_63c2d - Profil gosc_63c2d
Podobno to taki deal( SU do Krakowa, a w zamian LOT na Syberią do Azji).
nederland 2011-10-19 13:10   
nederland - Profil nederland
ej btw? a czy przez tyle lat nie było problemów bo musiało latać po 1 przewoźniku z każdego państwa na tej trasie?
jjemiolo 2011-10-18 23:01   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Niewatpliwie beda korzystne tranzyty przez SVO na Rosje, WNP i cala Azje. SU rozszerza siatke polaczen, nie tylko krajowych, a od pazdziernika przejmuje pod swoje skrzydla i integruje ze swoja siatka, dotychczas bedace w rekach Rostechnologii: Rossiya, Vladivostok Avia, Donavia, Orenair, Saravia, SAT, oraz posrednio KMV (rozparcelowane juz miedzy Donavia i Orenair). Z tego co wnioskuje z dyskusji to maja zaczac od 1 czerwca, czy tak?
pawik77 2011-10-18 21:16   
pawik77 - Profil pawik77
a u nas pyr-pyr-pyr - kolejny Ryanair...
gosc_bfd55 2011-10-18 21:01   
gosc_bfd55 - Profil gosc_bfd55
AN01JUNKRKSVO -MY-
** AMADEUS AVAILABILITY - AN ** SVO SHEREMETYEVO IN.RU 227 FR 01JUN 0000
1 SU2005 J0 C0 D0 I0 Y0 S0 B0 KRK I SVO D 1225 1635 E0/SU9 2:10
M0 H0 K0 V0 T0 Q0 W0 L0 U0 G0 N0

Narazie 0 dostepność miejsc :/
tomwkr7 2011-10-18 20:26   
tomwkr7 - Profil tomwkr7
Jeszcze nie ma ale też mają być
zobacz link
gosc_3c281 2011-10-18 20:25   
gosc_3c281 - Profil gosc_3c281
madej jeszcze nie ma ale mają być
zobacz link
gosc_94ab3 2011-10-18 20:19   
gosc_94ab3 - Profil gosc_94ab3
Do madej - tylko wiesz że Balice dopiero teraz bedą się rozbudowywały i będą mieć ponoć 5 rękawów ten piąty z opcją na dwa kolejne!!!!!!
tomwkr7 2011-10-18 20:14   
tomwkr7 - Profil tomwkr7
madej: tak jak napisał marecki chodzi głównie o pozwolenie na przelot. Na dodanie kolejnego rejsu LO raczej się nie zdecyduje bo będzie to już nieopłacalne tym bardziej że WAW ubędzie pasażerów tranzytowych
madej 2011-10-18 20:14   
madej - Profil madej
tylko troche wstyd, że w KRK wciąż nie ma żadnych rękawów. Drugi port lotniczy w Polsce pod względem połączeń lotniczych a ludzi dalej wozi się autobusami. Mówię to w kontekście chociażby RZE który będzie miał 1-2 rękawy i WRO, gdzie przewidziane jest w nowym terminalu chyba 5 rękawów.
gosc_341bc 2011-10-18 20:10   
gosc_341bc - Profil gosc_341bc
Moim zdaniem powinny się jeszcze pojawić takie linie jak: Turkish, Emirates, SAS i Air France.... ;)
marecki 2011-10-18 20:10   
marecki - Profil marecki
madej; LO potrzebował coś cenniejszego: zgody na przelot nad Syberią na trasach azjatyckich, więc to "wymiana" z obustronną korzyścią.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy