Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Rosjanie sporo zaczęli latać w ostatnich latach po całej Europie i do tego są lepszymi klientami niż np. Polacy pod względem ilości kasy, którą są skłonni zostawiać na miejscu. Co do SU: może wyngenerowac calkiem ładną liczbę paxów w KRK: to przewoźnik z ogromnym potencjałem swojej siatki i do tego calkiem niezłym serwisem (moim zdaniem klasę lepszym niż parę "gigantów" europejskich).
jjemiolo
2011-10-24 00:22
Co do linii SVO-KRK: Nie jestem pewien czy codzienna czestotliwosc sie utrzyma. Z drugiej strony Rosjanie teraz podrozuja wszedzie, ale nie z bardzo do Polski. Niewatpliwie wiedza o KRK i GDN i to moze byc tylko plus dla lotnictwa i turystyki. Rozumiem emocje, ale jesli Polska i Polacy zmienili sie przez ostatnie 20 lat, czy nie jest mozliwe ze to samo zaszlo z Rosjanami. Nowe polaczenia moga zachecic do podrozy.
jjemiolo: masz racje raczej będzie jak piszesz, bez powrotu na NRT w rejsie powrotnym do WAW.
jjemiolo
2011-10-21 05:14
madej: Jesli juz maja byc dwa japonskie punkty w tym samym locie, to czy musi to byc, jak piszesz, WAW-NRT-KIX-NRT-WAW, czy tez moze byc kolko WAW-NRT-KIX-WAW, lub odwrotnie? Moim zdaniem KIX jest bardziej atrakcyjny niz NGO. A generalnie to mam watpliwosci czy dwa punkty w Japonii sa potrzebne dla LO. Taki trojkat zwykl byl robic HY, ale ostatnio lataja tylko z TAS do NRT i vv., pomijajc KIX.
tzn z NGO lub KIX będzie mógł zabierac paxów do WAW ale do NRT już nie, potem oczywiście z NRT do WAW też, ale japończycy mają specyficzne wymagania co do niektórych przewoźników zagranicznych. Przez całe lata blokowali np wejscie Emirates do NRT mogli latać tylko do NGO i KIX:):).
podobno w umowie ze stroną japońską LOT musi podczas jednego rejsu obsłuzyc i NRT i KIX lub do wybory NGO, czyli będzie to rejs z międzylądowaniem w NRT, czyli rotacja WAW - NRT - KIX lub NGO ( tu do wyboru ) - NRT - WAW, bez możliwości zabierania pasażerów na odcinku NRT - KIX ( NGO ) oraz ( NGO ) - KIX - NRT. To byłoby ciekawe:).
jjemiolo
2011-10-20 19:15
Madej: jestem za jesli tak to zostalo wynegocjowane. Spodziewam sie ze poza NRT, KIX i NGO, jest tez zgoda na loty LO do PEK czy inne punkty w Azji ponad Rosja. Bo przez Rosje jest tez krocej do HAN, BKK czy DEL.
Dostępność koryatarza na syberią byłaby bardzo pożądana dla LOTu. Jak LO dostanie 787 to planuje powrócić do PEK i rozpocząć rejsy do NRT. Zgodnie z wynegocjowaną umową może latać 3 razy w tygodniu na lotnisko Narita w Tokyo może wykonywać dodatkowo rejsy do Osaki lub Nagoji. To było rzeczywiście ciekawe.
gosc_63c2d
2011-10-19 20:08
Podobno to taki deal( SU do Krakowa, a w zamian LOT na Syberią do Azji).
nederland
2011-10-19 13:10
ej btw? a czy przez tyle lat nie było problemów bo musiało latać po 1 przewoźniku z każdego państwa na tej trasie?
jjemiolo
2011-10-18 23:01
Niewatpliwie beda korzystne tranzyty przez SVO na Rosje, WNP i cala Azje. SU rozszerza siatke polaczen, nie tylko krajowych, a od pazdziernika przejmuje pod swoje skrzydla i integruje ze swoja siatka, dotychczas bedace w rekach Rostechnologii: Rossiya, Vladivostok Avia, Donavia, Orenair, Saravia, SAT, oraz posrednio KMV (rozparcelowane juz miedzy Donavia i Orenair). Z tego co wnioskuje z dyskusji to maja zaczac od 1 czerwca, czy tak?
a u nas pyr-pyr-pyr - kolejny Ryanair...
gosc_bfd55
2011-10-18 21:01
AN01JUNKRKSVO -MY-
** AMADEUS AVAILABILITY - AN ** SVO SHEREMETYEVO IN.RU 227 FR 01JUN 0000
1 SU2005 J0 C0 D0 I0 Y0 S0 B0 KRK I SVO D 1225 1635 E0/SU9 2:10
M0 H0 K0 V0 T0 Q0 W0 L0 U0 G0 N0
Narazie 0 dostepność miejsc :/
Jeszcze nie ma ale też mają być
zobacz link
gosc_3c281
2011-10-18 20:25
madej jeszcze nie ma ale mają być
zobacz link
gosc_94ab3
2011-10-18 20:19
Do madej - tylko wiesz że Balice dopiero teraz bedą się rozbudowywały i będą mieć ponoć 5 rękawów ten piąty z opcją na dwa kolejne!!!!!!
madej: tak jak napisał marecki chodzi głównie o pozwolenie na przelot. Na dodanie kolejnego rejsu LO raczej się nie zdecyduje bo będzie to już nieopłacalne tym bardziej że WAW ubędzie pasażerów tranzytowych
tylko troche wstyd, że w KRK wciąż nie ma żadnych rękawów. Drugi port lotniczy w Polsce pod względem połączeń lotniczych a ludzi dalej wozi się autobusami. Mówię to w kontekście chociażby RZE który będzie miał 1-2 rękawy i WRO, gdzie przewidziane jest w nowym terminalu chyba 5 rękawów.
gosc_341bc
2011-10-18 20:10
Moim zdaniem powinny się jeszcze pojawić takie linie jak: Turkish, Emirates, SAS i Air France.... ;)
madej; LO potrzebował coś cenniejszego: zgody na przelot nad Syberią na trasach azjatyckich, więc to "wymiana" z obustronną korzyścią.