Roznica jest take, ze w USA, prawie nikt nie placi za "first class", prawie wszystkie miejsca sa rozdawane za darmo dla 'Elite' wedlug statusu. Roznicy wielkiej nie ma, dlatego niektorzy nazywaja F w UA - Economy Big Seat Class
do nederland: Lufthansa również ma wolne miejsce w business class i nowiutkie siedzenia. W prawie każdej linii europejskiej miejsca w C są takie same jak w Y, dzieli je tylko "zasłonka" W USA wszystkie linie mają miejsca w ich First Class podobne do tych na longhaul'ach ale jest to nieporozumienie. Płacisz jak za "zboże" a komfort jest nie do zaakceptowania - uchyla sie tylko do tyłu oparcie i masz więcej miejsca na nogi...
Czyli kolejny powód, aby mile BD wydać własnie na TK. :o)
Te siedzenie sa super. Udalo mi sie w Sierpniu zlapac jednego z dwoch A321 TK wyposazonych w te siedzenia (TAS-IST) Super komfort w porownaniu z europejskimi pseudo-biznes siedzeniami Y z przodu.
Brussels nie ma foteli C; w Europie są np. w SU/S7
z tego wynika, że na powrót zaczyna się inwestowanie w twardy produkt C w samolotach przeznaczonych na krotki i średni zasięg czyli to co generalnie jest poza Europą standardem , a u nas zostało zupełnym wyjątkiem.
nederland
2011-09-14 22:20
jakie inne linie w UE mają biznes klasę bez wolnego miejsca obok, a mają porządne fotele?
marqoos_pl
2011-09-14 18:05
Podoba mi sie ta kolorystyka wnetrza.