LOT podniesie standardy obsługi

LOT podniesie standardy obsługi Wyższe standardy obsługi w PLL LOT? Być może już niebawem. Narodowy przewoźnik rozpoczął realizację projektu Elite Fleet, którego celem jest podniesienie jakości obsługi pasażerów na swoich pokładach.Prace nad projektem trwały od kilku miesięcy. Ich efektem jest start projektu, dzięki któremu sukcesywnie wdrażane będą nowe standardy serwisu pokładowego, a także odbędzie się...
18/04/2011 11:17   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
b747400er 2011-04-19 11:35   
b747400er - Profil b747400er
Zalogi sa dobierane na rejsy wg. tzw. seniority. Ci z dluzszym stazem moga wiec sobie wybierac dokad lataja i dlatego na dluzszych rejsach ich sporo, bo zrobia zaledwie kilka rejsow w miesiacu i wylataja swoje przepisowe limity godzinowe. Stad na rejsach atlantyckich tak duzo doswiadczonego personelu. Bardzo czesto sa naprawde extra, ale niestety zdarzaja sie wyjatki w postaci naburmuszonych.
spooks 2011-04-18 22:46   
spooks - Profil spooks
Pozostaje wierzyć, że polscy pasażerowie też podniosą swoje standardy zachowania ;) to taka refleksja po przeczytaniu innego newsa o tym, jak koleś uderzył stewardessę.
motylek11 2011-04-18 19:57   
motylek11 - Profil motylek11
Trzeba szkolić personel i podnosić jakość obsługi ale też trzeba racjonalizować koszty. Ostatnio dość często latam Lotem i za każdym razem kiedy proszę o kawę z dodatkowym cukrem ( bo trzeba mi cztery saszetki) to dostaję cztery komplety a w każdym jest łyżeczka, cukier, śmietanka, serwetka. Pijąc jedną kawę zużywam cztery łyżeczki, wyrzucam cztery śmietanki bo tych w proszku nie używam a są w komplecie . . .
blava 2011-04-18 16:19   
blava - Profil blava
To nic nie da , jesli od poczatku personel nie jest nauczony , stare nawyki sa ciezkie do zmian. Ostatnio lecialem np OS i byla tam obsluga srednia wieku 50 lat na locie do BKK , i powiem szczeze takiego personelu to dawno nie mialem , rewelacja .
jurek 2011-04-18 14:25   
jurek - Profil jurek
Myślę, że te szkolenia są potrzebne bo na liniach europejskich w klasie biznes wśród CC też trafiają się bardzo antypatyczne osoby. Niedawno na trasie z VNO obserwowałem wyfiokowaną starszą pania, która pasażerów obsługiwała z wyraźnie nadętą, wręcz obrażoną na cały świat miną. Niesympatycznie to wyglądało. Nawet jeśli była niewyspana (lot wczesnoporanny) i źle się czuła to gdyby była profesjonalna potrafiłaby to ukryć.
marecki 2011-04-18 13:40   
marecki - Profil marecki
Niestety, jak zauważyłem ostatnio na trasie WAW-HAN, do obługi lotów długodystansowych kierowana jest kadra na ogół niekompetentna, niemiła i to dotyczy zarówno C (tu nawet gorzej) jak i w Y. Do tego personel pokładowy jest kompletnie niezorganizowany, nie potrafi na przykład opanować kwestii posiłków specjalnych. Choć oczywiście uogólniam (bo były tez osoby sympatyczne, w tym najbardziej personel wietnamskojęzyczny), to ogólne wrażenie jest bardzo kiepskie. Znacznie, znacznie lepiej oceniam personel lotowski na trasach europejskich.
mariuszjam 2011-04-18 12:43   
mariuszjam - Profil mariuszjam
A do tej pory KTO pracował w business class???jakoś tak sceptyczny jestem. LOT nie jest nową linią, która zaczyna kompletować załogę
jurek 2011-04-18 12:38   
jurek - Profil jurek
Czy to należy rozumieć, że wyższe standardy będą dotyczyć tylko klasy biznes ? A co z economy ?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy