LOT: Nie będzie mini-baz w regionach

LOT: Nie będzie mini-baz w regionach Nie będzie baz regionalnych LOTu na polskich lotniskach. Z analizy spółki wynika, że rozwój siatki połączeń przewoźnika poprzez bazy w portach regionalnych jest ekonomicznie nieuzasadniony. LOT jednak uspokaja, że planuje rozwijać przeloty regionalne w miarę możliwości flotowych we współpracy ze spółką EuroLOT.LOT planuje skupić się na rozwoju hubu w Warszawie. Okęcie...
02/03/2011 19:19   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
red2010 2011-03-03 22:21   
red2010 - Profil red2010
A ja tego nie rozumiem. Kazda szanujaca sie linia "lata" za swoimi obywatelami oferujac loty bez przesiadek. Lot oddal calkowicie pole low costom w regionie. Miliony pasazerów rocznie i nie rozumie tej polityki zwaszcza ze firma jest ciagle na minusie. BA przewozi brytyjczyków wszedzie gdzie pracuja, czy wypoczywaja, podobnie Air France. Nie ograniczaja sie do Paryza czy Londynu i nie oddaja tak latwo pola low costom. Wiem o czym mówie bo sam przynajmiej kilka razy w roku podrózuje nabijajac kase low costom choc ceny biletów wcale sie bardzo nie roznia. Takich jak ja sa miliony, wystarczy policzyc...
mietek 2011-03-03 08:35   
mietek - Profil mietek
Strategia jak najbardziej dobra tylko potrzeba więcej połączeń z portów regionalnych jak już tu wszyscy wspomnieli. Podobno euroLOT zakontraktował 2 nowe samoloty?
masaj 2011-03-03 07:23   
masaj - Profil masaj
Cyt: Ze 100 proc. naszych pasażerów, obecnie 40 proc. przesiada się w Warszawie i leci dalej".
To raczej logiczne (niestety), bo LOT nie oferuje wystarczajaco polaczen europejskich z portow regionalnych. Stad taki wynik statystyk.
korrado 2011-03-03 03:06   
korrado - Profil korrado
Myślę, że to jednak dobry pomysł, że LOT zamiast łapać sześć srok za ogon koncentruje się na jednym przedsięwzięciu, czyli na hubie w Warszawie. Od tego trzeba zacząć, a wreszcie niedługo będzie na to szansa, kiedy zostanie wreszcie dokończona budowa terminala z wszystkimi pirsami. Warunki ku temu są, trzeba tylko dobrze zabrać się za realizację, z konsekwencją i wizją. Porty regionalne to inna historia, dziwi mnie, że w Polsce nie powstała jeszcze niezależna linia skupiająca się na południu, czyli na Katowicach i Krakowie, bo to ogromny rynek, o potencjale porównywalnym z całą Słowacją, Węgrami czy Bułgarią.
jjemiolo 2011-03-03 02:10   
jjemiolo - Profil jjemiolo
jurek: wzgadzam sie ze poki co to raczej bajki. Napisales wczesniej, a ja dolaczylem sie do Twojej opinii, ze aby byl wezel trzeba dodatkowych operacji. Poki co to raczej nasze chciejstwo bo brakuje samolotow. Poperam idee i bede sie cieszyl jak LO mnie pozytywnie zaskoczy. Zycze tego.
jurek 2011-03-02 23:36   
jurek - Profil jurek
jjemilo: problem tylko w tym, że LOT wciąż nie ma wystarczającej floty na krótkie rejsy. Dlatego kolejne (bo już takie były) zapowiedzi stworzenia z Okęcia hubu dla LOT wkładam między bajki.
jjemiolo 2011-03-02 22:34   
jjemiolo - Profil jjemiolo
jurek: calkowicie popieram, bo te godziny to najwieksza szansa na lepiej placacych klientow. Wezel wymaga tez wieczorno/rannych lotow do BZG oraz LCJ. Podobnie do: LWO, KBP, KGD, ARN, OSL.
jurek 2011-03-02 19:52   
jurek - Profil jurek
To ja poproszę o przywrócenie wczesnoporannego resu z SZZ i powrotu o 22:25 (taki był przez wiele lat) żebym mógł w pełni korzystać z tego 'hubu' :P
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy