Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
piotrek737
2011-02-26 01:38
No to niech ten zarząd się weźmie w garść i wyda jakieś oficjalne oświadczenie bo co serwis lotniczy to inaczej piszą i się wypowiadają...
marecki: Czyli szerokie plany niektórych forumowiczów własnie spaliły na panewce. :o)
Zarząd EgyptAir zdementował informacje o zamiarze wyleasingowania jakichkolwiek maszyn przez przewoźnika.
otwarcie nowej trasy przez LOT w oparciu o krótko terminowy wet lease wydaje się raczej mało prawdopodobne, ale może LOT czasowo zwiększyłby częstotliwość na tych trasach, na których już operuje. Przypuszczam, że kontrakty na czartery już pewnie są pozamykane ale może wraz ze zmniejszeniem zainteresowania Egiptem i Tunezją mogliby posłać większy samolot na Kanary albo Baleary
Trucker: 747 to zupełne mrzonki dla LOTu z powodu kosztów i wielkości, 777 też za duży. Jedyne co mogliby brać to znów 767.
Piotrek, ale ja mówię że Egypt Air oferuje TYLKO wet lease, i to krótkoterminowy, bo i samoloty i załogi nie mają co robić, a sytuacja w kraju nie wiadomo jak się rozwinie. Tymczasem LOTowi byłby potrzebny leasing półsuchy albo nawet całkowicie, i przynajmniej na rok. Że flota zdecydowanie za mała i skończy się na zamykaniu tras, to ja wiem bardzo dobrze - inną sprawą jest czy LOT ma jakąkolwiek wolną kasę na raty w tej chwili (a może właśnie brak wolnych środków jest przyczyną obecnej sytuacji flotowej?).
Jestem tu nowy , i proszę wytłumaczcie mi , jaka jest dostępność B747/B777(mówię o dzierżawa , leasing) jeśli np LOT chciałby uruchomić nowe połączenia. Powiedzmy sobie szczerze 787 nie wiadomo kiedy wylądują na "CHOPINIE". Może to jakieś rozwiązanie...
piotrek737
2011-02-24 13:13
Mimis: W obecnej sytuacji flotowej LO no to tylko brać... WET lease może być wtedy jak np. nie było samolotu we flocie czy wynajmujący się na taki układ zgodzi... w przypadku LO WET lease można by było wziąć na trasę WAW-CAI i pokład mieszany. Natomiast z resztą by sobie spokojnie poradzili sami E-70, B735 we flocie są a B777 czy B738 to kwestie przeszkolenia na nowszy typ co problemem jakoś nie jest. A czy krótkoterminowe hmm nawet jakby móc nimi latać przez rok to jest to świetne podreperowanie floty, która jest za mała na tę chwilę.
mimiś raczej nie ma zwyczajów się podniecać...
mimis: nie podniecaj się, bo wiesz tyle co my.
No ludzie, ale przecież napisane w artykule, że WET leasing, i to krótkoterminowy. No nic, tylko brać, i otwierać trasy do Pekinu, Tokio, LA i na Księżyc ;))). O ile oczywiście ceny nie będą wygórowane.
tylko że przygotowanie takiej trasy tez trochę czasu pochłania...to nie jest tak jak na naszych lotniskach że FR czy W6 ogłasza trasę i po tygodniu czy dwóch już na niej operuje.
piotrek737
2011-02-24 10:34
Jeżeli mają tzw. nóż na gardle to raczej ceny wygórowane nie będą ;) Tak więc jest to bardzo dobra okazja.
To może być bardzo dobry pomysł, brać B777 i latać do Tokio lub Pekinu. A może jakieś LA by ruszyło? O ile oczywiście ceny nie beda wygórowane.
piotrek737
2011-02-23 15:32
No to może szanowni z LO by się tak zainteresowali Benkami i Embrionami?