Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
statystyk
2011-05-16 22:35
Andrzej, ja pisałem o terminalu lotniska który wygląda jak średniej klasy dworzec kolejowy ...
statystyk to jest w planie. Mają zacząć budowę w przyszłym roku. Przystanek dla pociągu będzie na tyłach parkingu wielopoziomowego. Zobacz w link, który załączyłem.
zobacz link
statystyk
2011-05-16 11:04
moze najpierw zamienic ten dworzec kolejowy balice na terminal z prawdziwego zdarzenia bo obawiam sie ze parking wielopoziomowy to za malo... nie wiem co Pan Prezes .... bral... ze takie ma wizje ....
Amsterdam i Moskwa to dwie najpotrzebniejsze nowe destynację jak najszybsze przywrócenie lotów do Nadrenii Północnej - Westfalii. Szkoda, że o tym nie ma ani słowa.
usuniety
2011-05-11 18:18
Pan Prezes dostał zapewne na urodziny olbrzymi globus i tak się zaczęły marzenia o planowaniu połączeń z Krakowa.
Swoją drogą z taką wizją i determinacją Prezes powinien zastanowić się nad założeniem własnych linii lotniczych. Takich pięciogwiazdkowych, pierwszych na świecie od razu w trzech sojuszach.
lmajchrowski
2011-05-11 04:04
Jak czytam te pierdoły które marzą się prezesowi to nie wiem czy jego czasem nie sprowadzili z Marsa aby kierował KRK. Z czym do Miami już nie mówiąc o Pekinie. Powiem tak Chłopie weź się za budowę terminala bo wstyd coś takiego mówić nie mając zaplecza jak np. nowoczesnego terminalu (który już niedługo będzie miał Wrocław za co mu brawa)
mirekk: co rozumiesz przez to, że z Miami też to się może sprawdzić??? Przecież te loty jeszcze nie ruszyły i nie wiemy jakie beda miały LF...
mlodyy1985
2011-05-10 12:06
Prędzej zastanowiliby się(jako port bo oczywiście decydują przewoźnicy) nad połączeniami ,a których operował SkyEurope np. Amsterdam czy coś w Chorwacji. Do tego coś w Portugalii, Zurych.
marqoos_pl
2011-05-10 11:37
*mirekk* - zgoda, ale to jest opieranie całego połączenia na 1/2 klientach (biurach), które w każdej chwili mogą z tego zrezygnować, a linia wciąż będzie ponosiła gigantyczne koszty... Nie sądzę, żeby Miami było najbardziej opłacalnym kierunkiem z KRK, ale może się mylę...
wystarczyly by regularne polaczenia z Chicago Nowym Jorkiem i Toronto w barwach lotu no i moze Moskwa, takto mysle ze trzeba bylo by sie zabarać za rozbudowe terminalu wkońcu i może dłuższy pas
marqoos. miałem na myśli coś w stylu air poland jak do toronto/chicago. tam biuro ma wykupione miejsca i to ono organizuje te wycieczki do europy centralnej. coś takiego również mogło by się sprawdzić z miami..
marqoos_pl
2011-05-10 09:49
*mirekk* - wszystko fajnie, ale ci zamożni emeryci z Florydy nie podróżują liniami, o których nikt nie słyszał. Ci klienci wybierają niemal wyłącznie linie swoje, amerykańskie o sprawdzonej marce, które mogą zaoferować kilkaset innych destynacji, nie koniecznie Kraków. Nie uważałbym ich za głównej grupy docelowej na to połączenie (KRK-MIA)...
no plany ma jak zwykle, bardzo ambitne. Ciekawe, co z tych ambicji wyjdzie...
korrado: Oczywiście masz rację, zmęczenie i pojawił się taki kwiatek...
A lotów do Dubaju nie planują? Emirates A380 na pewnie pięknie by się prezentował na krakowskich Balicach ;)
antypilot
2011-05-10 08:06
Do Pekinu, moim zdaniem , poleci rzecz jasna Ryanair:-)
Panie Sipiński, Istanbul, czyli po polsku Stambuł, nie jest stolicą Turcji od prawie dziewięćdziesięciu lat. A "Istambuł" to takie samo kuriozum jak "Nowy York".
istambul uważam że jak najbardziej możliwy, gdyby nie dwustronne umowy. Także Miami, co wielu zaskakuje, nie powinno być czymś bardzo dziwnym; właśnie na florydzie mieszka mnóstwo bardziej zamożnych amerykańskich emerytów którzy to własnie podrózuja po swiecie i wg mnie jest to także bardzo mozliwe szczegolnie jako czarter mix. Poczekamy, zobaczymy..
marqoos_pl
2011-05-10 01:59
A destynacja "Księżyc" jest już przygotowana na balickiej tablicy wylotów/przylotów???