solokhumbu
2010-12-17 18:17
Jakos LCJ-DTM kiepsko widzę:( Tzn dziś żadna z maszyn z jakiejkolwiek bazy nie ma kilkugodzinnego postoju w DTM, który umożliwiłby W-rotację do LCJ. Zatem jedyną szansą jest uruchomienie nowego połączenia z któreś z baz do DTM i stamtąd do LCJ. Zważywszy na Angelo-podatek - chyba mało realne :(
solokhumbu: Obyś miał rację z tym NYO z WRO :P
solokhumbu
2010-12-14 18:09
Jeśli mnie moja jakaś tam wiedza lotnicza i przeczucie nie mylą, to od letniego rozkladu ruszy rotacja WRO-NYO-LCJ-NYO-WRO. wtsraczy porównać wolne rotacje dla wroclawskiego airbusa z godzinami lotów NYO-LCJ.
Rozkład wyłania mi sie taki:
WRO (2 i 6) ok. 15:00-NYO 16:45 / 17:25 - LCJ 19:00 / 19:30 - NYO 21:10 / 21:40 - WRO ok. 23:25.
Choć może się mylę...
Z Łodzi na razie jest tylko Sztokholm.
A co z Łodzią? Jest już w systemie?
Wielka szkoda, to pewnie decyzja jak w przypadku Ryana podatek lotniskowy kochanej pani Merkel :-(
aynis: 1-2 lata temu pasazer.com był dla co-po-nie-których pro-wizzowy, teraz coraz wyraźniej (jak można takie brzydkie rzeczy pisać, że coś zamyka - przecież każdy z przekazów medialnych wie bdb, że wizz cały czas otwiera kolejne trasy) jest anty-wizz hihii ;p