Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
ktgracz...no 5W/AUE potrafi latać na KEF-EWR na 737-700...nie wiem jakim cudem ale lata:)
QS940 w czwartki, powrót QS941 w piątki, od listopada. Okazuje się, że technicznie jest to wykonalne, bo 1.09.1999 B737 NG otrzymały certyfikat na ETOPS 180 min. Dla ETOPS 120m lub 138m byłby problem w drodze na Karaiby, ale B738 z ETOPS 180 minut teoretycznie daje radę ;-)
4tech: ostatnio przypadkiem natknęłam się na b.oryginalne połączenie.. Travel Service swoim B737-800 dla Exim Tours lata (stop na Azorach) z WAW na... D-O-M-I-N-I-K-A-N-Ę :D KTW - Egipt - MBA, to 4h 5h=9h a tutaj WAW - Azory - PUJ, to 5.25h 6.25h=11.5h ]:-> // Dotąd myślałem, że widok jakiegokolwiek wąskokadłubowca typu B737 po środku Atlantyku w drodze z USA lub Karaibów do Europy, to albo prywatny BBJ albo dostawa nowej sztuki do odbiorcy w Europie.. a tu widać że słowiańska fantazja nie zna granic :D
AIP na dalekich trasach z PL latał (w zamierzchłych czasach gdy B767 AIP na Okęciu był rzadkim gościem), głównie na B757, np. Fortaleza ze stopem na Kanarach lub Cabo Verde, a na Karaiby (np. Kuba) ze stopem na Azorach (SMA).
usuniety
2010-11-09 14:02
Dlatego część osób woli polecieć z przesiadką, lecąc dalej szerokadłubowcem. A jaka była opłacolność lotów gdy AIP latała 767 na dalekich trasach?
wylot: niedz. 07:00-19:30, powrót: niedz./ pon. 20:30-05:00. Szkoda, że nie postarali się by wyloty odbywały się sobotę, wtedy powrót byłby sob./niedz, a nie niedz./pon. -> białe kołnierzyki muszą wziąć dodatkowy dzień wolnego
bavok: Kenia na tzw. 9dni za 3k, to już pułap cenowy Kanarów All Incl. latem, więc jak na Kanary zapełniają samoloty 2-3 samoloty/tydzień, to tym bardziej do egzotycznej Kenii (poza sezonem, więc i 1 lot/ tydzień) znajdzie się klientela. BTW. B.P. to mistrzowie ściemy, wszędzie się chwalą Afryka dzika/ Kenia 9dni, a jak by nie patrzył wychodzi 7dób na miejscu. Z przelotem wyjdzie 8dni, więc nie wiem jak oni to wyliczyli dla Kenii, że wychodzi im 9dni.. w każdym razie te 2dni na przelot ciasnym B738, to chyba traktują jako taką dodatkową atrakcję hehee a kto nie wie ja wygląda taki przelot, kupi wycieczkę i klamka zapadła - jakoś przeżyje 4h stop i 5h :DD
Po 6 godzinach lotu spędzonych w B757 by 5W/AUE na trasie KEF-EWR już miałem dość... A co dopiera B737 i ponad 10 godzin...brrrr
docentfurm: dlatego pół roku temu niektórzy pisali, że jak to będzie dalej to samo (zapowiadali lot KTW-MBA direct, bez stopa tech. w SSH czy HRG), co już było wcześniej z WAW (MBA i CMB), to będzie dalej przelot-masakra ]:->
docentforum: to będzie latająca puszka sardynek tą maszyną.
docentfurm
2010-11-08 20:40
sorki ale ta trasa to zwykły long haul, nie wyobrażam sobie tego lotu w A320 lub B737-800 chyba, że powiększą przestrzeń między fotelami...właśnie wróciłem z Kenii lotem 8,5 godzinnym do AMS nie charterem i tym bardziej nie widzę tego lotu małym samolotem
Jak widać z roku na rok Polacy coraz bardziej chętni do zwiedzenia nie tylko Tunezji, Egiptu czy Turcji ;) Oby za rok do Mombasy latał np. 767 :)
Wiele osób wrózyło koniec temu połączeniu a tu niespodzianka :)
przystanek w HRG jest tylko technicznym, nikt nie wysiada. Połączenie wykonywane będzie 1 raz w tygodniu. W niedziele/poniedziałek. Kolejne loty podobnie sie wyprzedają :)
187 pasażerów, czyli naćkane w kabinie 737-800 jak w Ryanie. Nie chciałbym w takich warunkach spędzić łącznie 10,5 godziny.
jjemiolo
2010-11-08 14:36
Jak czesto? Co tydzien, co dwa, czy raz na miesiac? Czy HRG to tylko postoj techniczny czy rowniez handlowy?
Pierwszym lotem poleciał 187pasazerów! Czyli samolot można powiedzieć, że pełny. Najlpisze loty bedą z podobny LF-em :)