Ja korzystam od dawna z Opery, i jakoś nie zauważyłem problemów z wyświetlaniem witryny lotu. Zresztą, ciekawe czy ktoś kto wysłał to zdjęcie próbował chociaż przeładować stronę. Nie chcę tu nikogo bronić, a na radiówkach i czy internecie komórkowym, albo nawet przeładowanym stacjonarnym czasem zdarza się że nie cała strona się załaduje i później wygląda nie tak jak powinna.
pitterek
2010-10-21 10:17
pierwszy raz musiałem składać reklamacje. Naliczone po czasie. Ale kilka dni temu kupowałem jakieś bileciki i 3tys mi zaliczyło :-)
mariusz.m
2010-10-20 12:52
stenus (oddaj pieniadze!) zlodzieju, pewnie znowu jakis przekret zrobiles wiec Tobie to pewnie nie nalicza hehe
Też czekam na naliczenie punktów Payback za 3 transakcje. Od czerwca... :o)
strona po prostu nie zoptymalizowana pod Opere, czy Safari hehee ..::.. oszczędności więc tylko na IE i Firefox starczyło ;p // Bye, bye.. czyżby historia zataczała krąg i ciułaczy znowu walną w rogi, tj. 15-17lat temu inflacją i denominacją oficjele wyzerowali pospólstwu książeczki systematycznego oszczędzania - wymieniać pkt. na nagrody z katalogu póki czas hihii ;D
Ja za kazdym razem reklamowalem i unkty byly po czasie, jeszcze sie nie zdarzylo by zostaly naliczone automatycznie.
driver: Wcześniej, o ile szczęśliwym trafem punkty naliczyły mi się automatycznie, zdarzało się, że 1. pojawiały się w miarę szybko po transakcji i pozostawały jakis czas zablokowane 2. pojawiały się dopiero po zrealizowaniu przelotów objętych rezerwacją (przeze mnie lub osoby, dla których kupowalem bilet). Natomiast teraz pojawiły mi się 3-4 dni po zakupie biletu i od razu odblokowane. Ale mam tez ciągle pare transakcji za które nic nie dostałem mimo że bilety były kupowane 2-3 m-c i jakis czas temu tez zostały zrealizowane.
Marecki: A nie jest tak, że masz przydzielone punkty, ale są one zawieszone do czasu realizacji przelotu? Bo tak właśnie było dotąd. A Norwegian zniknął duuuużo wcześniej, i dawał 10x mniej punktów ;)
Jesczze jedno. W raz z LOTem zniknął także Norwegian - problemy musiały być więc pdobne.
Rzeczywiście z naliczeniem punktów PB przy rezerwacjach biletów było sporo problemów: dopiero ostatnio zrealizowane transakcje (na tydzień przed zniknięciem LOTu z PB) skończyły się u mnie o dziwo nie tylko automatycznym, ale wręcz błyskawicznym "zaksięgowaniem" punktów (przed datą realizacji biletu, co oznacza, że teoretycznie mogę ciągle anulować bilet, a więc i transakcję, za którą dostałem punkty). Natomiast na obronę LOTu zaznaczę tylko, że w ogóle cały ten system "przekierowywania" przez PB, jako podstawy do naliczania punktów jest lekko bezsensowny. Podobne problemy z takimi transakcjami miałem także u 2 czy 3 innych partnerów PB (praktycznie wszystkich, u których robilem zakupy via PB) - punkty nie naliczały się i trzeba było reklamować transakcje. Zdecydowanie lepszy byłby system podawania numeru karty lojalnościowej przy zakupach w specjalnym formularzu.