b747400er
2010-10-06 15:58
Bo to jest block space, a nie code share, nie ma tu zadnej koordynacji i kazdy ma swoj blok miejsc.
pcharasz
2010-10-05 09:15
Ten codeshare między LO a TK działa dość dziwnie, często przy niektórych taryfach w TK jest wymagane, by dolecieć z WAW również TK, a nie LO. Trochę bez sensu.
Ciężko raczej, aby połączenia tranzytowe LO via KRK (nawet, gddyby istniały) mogły być atrakccyjne dla tureckiego klienta. Raczej IST jest ciekawą alternatywą przesiadkową dla Polaków. Co do LO w KRK, może na wiosnę 2011 będzie jakieś przebudzenie, ale nie spodziewałbym się więcej niż np. reaktywacji Rzymu, lub innych ostatnio skasowanych kierunków, ponoć LO robi też przymiarki do Mediolanu...
b747400er
2010-10-04 23:07
Gdyby LO dzialal aktywnie w KRK, co by mozna tranzytowac ruch na obu koncach, to KRKIST v.v. mial sens. Poki co przypuszczam, ze zmiany beda dotyczyc polaczenia w WAW, tyle, ze musza tam zajsc wieksze zmiany (a nie tylko poprzez dodanie frekwencji), poniewaz rejsy LO i TK odbywaja sie niemal o tej samej porze. Dzis clash ma miejsce tylko w niedziele i wowczas przewoznicy nie maja code share, ale jako czlonkowie jednego aliansu, powinni ulozyc taki rozklad, by stworzyc optymalna propozycje zarowno dla ruchu lokalnego jak i tranzytowego via WAW i IST.
Wątpie, bo KRK w temacie linii tradycyjnych ostatnio śpi głębokim snem.
pcharasz
2010-10-04 21:09
Ciekawe czy 2011 przyniesie jakieś nowe połączenia, oprócz cargo, np. IST - KRK.