jjemiolo
2010-09-07 15:54
wiesio: O "wolnym niebie" gdzies czytalem niedawno. Sprobuje odgrzebac zrodlo w miare czasu. Podam jak znajde.
Fakt ze KBP to jedna z najbardziej dochodowych tras LO byl podawany na tym forum. Reszta jest znana rzecza.
blue_sky: wiem ze umowa jest restrykcyjna co wspominam na poscie. O ile jednak pamietam w ostatniej nowelizacji bylo cos wspomniane o mozliwosci dodania polaczen do mniej uzywanych lotnisk jak IFO, CWC, VIN, itp. Ale moze to tylko oje chciejstwo? Mysle ze ktos z uczestnikow forum jest w stanie temu zaprzeczyc lub potwierdzic. W koncu jestem daleko od kraju.
jjemiolo: czy moglbys podac zrodlo tych wszystkich informacji? Wierze,ze nie pochodza z przyslowiowego "rekawa"
blue_sky
2010-09-07 15:29
LO obecnie wykorzystuje w pełni swoje możliwości lotnicze na wschodzie. Umowa między Polską, a Ukrainą dokładnie mówi o tym, iż każda ze stron może obsługiwać po trzy miasta na terytorium sąsiada. LO przy tym lata już do IEV, LWO i ODS. Od ponad 6 lat polska strona rządowa próbuje renegocjować umowę, ale jak widać idzie to opornie.
jjemiolo
2010-09-07 14:47
Jak Ukraine wejdzie do "wolnego Nieba", co ponoc moze sie sfinalizowac nawet tego roku, liczba polaczen stamtad wzrosnie lawinowo. W6 to zaplanowal od jakiegos czasu jak widac. Szkoda ze w dotychczasowym restrykcyjnym rezimie LO nie udalo sie na tym zarobic. Znaczy to bowiem ze dobrze zarabiajaca dla LO trasa WAW-KBP moze przestac byc taka przy "wolnym niebie". Moznaby sprobowac dodatkowych punktow: DNK, DOK, HRK, SIP, IFO, VIN, TNL, Rivne, CWC?