Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
tomcat_bzg: mogli chociażby na islandie:) a poważnie, tak samo będzie z DE, FR pamarudzi 'pokrzyka' i dalej będzie latał z DE podnoszac ceny. Fakt skończy się ' port przesiadkowy NRN' :)
krzysiekl
2010-09-03 00:03
dareck: widać niemiecki fiskus nie lata tanimi liniami, więc nie wie jakie są ceny biletów:P
adamlubin
2010-09-02 23:50
Ciekawe co u nas będzie od nowego roku - 10, 20 czy 50 zł jak myslicie ile bedzie mieć ten podatek. Bo chyba nie ma wśród nas nikogo kto by wątpił że go nie będzie.
No cóż.. ci, którzy nie mają wyboru (bo muszą lecieć), to zapłacą.. A inni, szczególnie miłośnicy kilkudniowych wypadów po Europie, zaczną omijać Niemcy. W sumie 8 EUR to jakaś absurdalnie wysoka stawka, mam nadzieję, że się niemiecki fiskus ostro przeliczył
U nas wg. FR z kolei są wysokie opłaty lotniskowe. Choć przedstawiciele FR ciągle twierdzą, że prowadzą rozmowy w sprawie otwarcia bazy w PL. Tylko co chwilę, czegoś brakuje. Jak już jest konkurencja jeśli chodzi o dostawcę paliwa na lotnisku, to za wysokie opłaty. Jak opłaty w porządku, to nie ma ILS odpowiedniej kategorii. I sarenki biegają...
tomcat_bzg
2010-09-02 17:43
A "spady" były oczywiście pewnym skrótem myślowym. Niekoniecznie chodzi o mechaniczne przenoszenie już istniejących połączeń ale o spojrzenie łaskawszym okiem na otwieranie nowych z portów zachodniej Polski
tomcat_bzg
2010-09-02 17:41
Taa...tylko z UK i Irlandii to niby gdzie je mieli przenieść? Do Francji za kanał?
ech...a niby dlaczego polskie lotniska maja dostać jakies 'spady' po DE? Jak wiecie podobny podatek wprowadzono juz w UK i IRL i co FR wycofał się z państw? owszem ograniczył pewną ilość połączeń i to wszystko, a te połączenia i tak w większości były albo sezonowe albo i tak miały byc skasowane / lub ograniczona częstotliwość/ Chyba zapominacie że Niemiecki rynek lotniczy dla FR to 'kura która może nie znosi złotych jajek ale srebrne napewno ' :)
tomcat_bzg
2010-09-02 13:02
Mam nadzieję, że Szczecin jakieś spady po Berlinie dostanie. Mógłby i Poznań gdyby autostrada do granicy była już gotowa. A Wrocław po Dreźnie przynajmniej :-) W końcu jakąś grupę odlatujących z tych niemieckich lotnisk stanowią Polacy, dla których w wielu wypadkach dotychczasowa oferta straci sporo na atrakcyjności. A może i bo biedniejsi Niemcy skuszą się na polskie lotniska...
kalacumbrion
2010-09-02 11:37
ho ho ho, mol bedzie miec uzywanie...
I tak samo Maastricht. I Szczecin zamiast Berlina ;)
antypilot
2010-09-02 10:56
Eindhowen zamiast NRN pasuje idealnie
Albo przeniosą operacje lotnicze do PL :)) Albo na pobliskie niemieckiej granicy lotniska, np. w Holandii.
antypilot
2010-09-02 10:52
Zobaczymy, róznie może być, FR nerwowo reaguje na takie newsy - jakieś redukcje na pewno będą, ciekawi mnie tylko, czy obejmą nasz rynek , czy nie...
Ogłosi, że zamyka, podniesie ceny, zwali winę na rząd niemiecki, trochę pogada i na tym się skończy...
antypilot
2010-09-02 10:47
Aynis, dokładnie to samo pomyslałem - zaraz FR pewnie ogłosi, że zamyka jakąs bazę w Niemczech!
Koniec taniego latania przez Niemcy?