Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
4tech: Dok%u0142adnie sprawdzi%u0142em w przypadku LOTowskich 767-300ER minima to ok 1650-1700 metrów przy suchym pasie :) 4 64 6
piotrek737:dzienx, mój błąd w granicach błędu statystycznego:) oczywiście te wartości są różne dla różnych typów samolotów nawet tego samego producenta. A swoją droga " te rozlatujace się i zalatane B767" LO jak twierdza co bardziej znający się na tym, nie są wcale teeevakie "be" skoro potrafią wzbic się w powietrze przy minimalnej drodze startowej:)) 54
piotrek737:dzienx, mój błąd w granicach błędu statystycznego:) oczywiście te wartości są różne dla różnych typów samolotów nawet tego samego producenta. A swoją droga " te rozlatujace się i zalatane B767" LO jak twierdza co bardziej znający się na tym, nie są wcale takie "be" skoro potrafią wzbic się w powietrze przy minimalnej drodze startowej:)) 54
robinhuud: a no właśnie taki, że to połączenie jest dochodowe. Sens prosty i głęboki zarazem.
robinhuud: 12 mln straty to jest dochód?nie zawsze jest ze pełny samolot ( a raczej 3/4 to dochód dla linii lotniczej. Weź pod uwagę ograniczenia operacyjne z KRK.
robinhuud
2010-08-10 17:36
masakra... jak mozna kasowac te dochodowe polaczenie? nigdy nie bylo pustego samolotu jaki sens ja sie pytam??
piotrek737:dzienx, mój błąd w granicach błędu statystycznego:) oczywiście te wartości są różne dla różnych typów samolotów nawet tego samego producenta. A swoją droga " te rozlatujace się i zalatane B767" LO jak twierdza co bardziej znający się na tym, nie są wcale takie "be" skoro potrafią wzbic się w powietrze przy minimalnej drodze startowej:))
piotrek737
2010-08-08 15:52
4tech: Dokładnie sprawdziłem w przypadku LOTowskich 767-300ER minima to ok 1650-1700 metrów przy suchym pasie :)
Piotrek737: o ile dobrze pamietam to min. droga startowa dla 767 przy max.masie starowej wynosi 1500m ( jak się mylę to mnie popraw) oczywiście mowa o dobrych warunkach pogodowych. Na 100% o nie pakowaniu na full w KRK B767 maja względy bezpieczeństwa chociaż nie tylko to.
piotrek737
2010-08-08 14:25
Oczywiście, że tak :) Po prostu Kraków się przyzwyczaił, że ma to połączenie i tak to sobie trwało aż nagle koniec.
rafciooo77
2010-08-08 14:07
Masz rację.Mnie tylko chodzi o to, że przyczyn jakiejś decyzji należy szukać nie tylko po stronie LOTu ale również po stronie samego lotniska.Parę złotych ucieka tu, parę tam i w sumie wychodzi 12mln w plecy.
piotrek737
2010-08-08 13:57
Wiesz może i po części masz rację, że to są te straty ale jednak nie sądzę, żeby były one generowane w 100% przez te czynniki. W Wawie nie każdy rejs do Stanów jest na full więc ciężko to określić.
rafciooo77
2010-08-08 13:46
Piotrek:Nie pakowanie paxów i cargo na maxa to te milionowe straty właśnie.
piotrek737
2010-08-08 13:40
Kraków owszem jest specyficznym środowiskiem... ;) Jako człowiek z centrum po 5 latach studiów w KRK nadal nie rozszyfrowałem Krakusów ;) Pan Pamuła z żadnymi amerykańskimi liniami na pewno nie rozmawiał :D To jest tekst tylko dla TVP nic poza tym. Co do 767 lub 787 z 100% LF to sprawa wygląda tak, że owszem może pas jest ciut za krótki ale nie pakowanie na fulla samolotu to tylko i wyłącznie troska załóg i większe bezpieczeństwo startu. W Warszawie zauważyłem pewną tendencję, że przy starcie np z pasa 33 każdy 767 odrywa się już za krzyżówką pasów czyli po około 1700 metrach co tylko mówi, że da się. Poza tym w razie niepowodzenia startu, awarii itp. czy to w KRK czy w WAW samolot skończy podobnie tylko w Morawicy lub na Alei Krakowskiej...
he he Pan Pamula ma chyba jakieś omamy:). Tak bo wszyscy przewoźnicy wala drzwiami i oknami aby latać z krótkiego krakowskiego pasa z ograniczona masa startowa samolotu za wielka kaluze...
rafciooo77
2010-08-08 12:18
Szkoda, że Pan prezes nie powiedział, kiedy LOTowskie 767/787 będą mogły startować z KRK przy 100% LF z pełnymi zbiornikami paliwa i max. ilością cargo.Bo to akurat nie zależy od zarządu LOTu tylko od niego.
Przewidywałem, że od tej strony będzie chciał ugryźć temat. Swoją drogą - zadufanie krakowskie przekracza wszelkie granice. Jest powiedziane: Z Krakowa latamy przy dosyć wysokim LF, a mimo to tracimy 12mln i latać nie będziemy! To nie dociera, i będzie temat drążył na szczeblach politycznych. Bo jedynym argumentem jest to, ze "z Krakowa takie rejsy być muszą i koniec". Nieważne, że deficytowe.
rafciooo77
2010-08-08 11:25
Tym czasem Panu prezesowi Pamule w wywiadzie dla TVP Kraków dobry humor wyraźnie dopisuje.Rozmawia już z amerykańskimi przewoźnikami na temat połączeń do USA.A w rozmowach w sprawie połączeń LOTu z KRK partnerem dla niego jest właściciel PLL LOT Minister Skarbu Aleksander Grad. Tak 3mać Panie Prezesie!!!
luuukasz17
2010-08-07 10:14
Kolejna zła wiadomośc dla KRK. ; |