Siódma fala w Austrian

Siódma fala w Austrian Linie lotnicze Austrian optymalizują sieć połączeń w rozkładzie zimowym 2010/2011. Optymalizacja umożliwi 300 dodatkowych rejsów przez Wiedeń, więcej połączeń z zachodniej do wschodniej Europy, nowa organizacja siatki połączeń stwarzająca nowe możliwości rozwoju od 2011 roku. Austrian optymalizuje swoją siatkę połączeń, zmiany mają nastąpić wraz z nowym sezonem...
07/07/2010 12:05   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
damciock 2010-07-12 01:48   
damciock - Profil damciock
"Grzech nie lecieć!"- zapomniałem, że my wszyscy dążymy do wiecznego szczęścia :D
hamburg 2010-07-12 00:39   
hamburg - Profil hamburg
Podoba mi sie ten ,,Austrian Next Generation´´....i poprosze jeszcze o ,,Next Generation 2´´ :-D VIE-HAM za 48€ return...VIE-CPH 59€ return...Moskwa 99€ return :-) VIE-NCE 59€ Grzech nie leciec :-DDD
damciock 2010-07-09 16:17   
damciock - Profil damciock
Lotnisko w Wiedniu staje się coraz większym portem przesiadkowym. AU podejmuje dobre decyzje :-)) Ciekawe kiedy tak o LO będziemy tak pisać?!?? :P
jurek 2010-07-08 10:26   
jurek - Profil jurek
Przecież zrozumiałem co napisał disorder. Mam nadzieję, że za porównanie krowa się nie obraziła :P
humbak 2010-07-08 09:24   
humbak - Profil humbak
jurku: LOTowi zależy, tylko nie ma na to wystarczająco dużo maszyn. Toż tłumaczymy, jak chłop krowie. disordek miał na myśli to, że w Embriony wejdzie pasażer z Warszawy i całkowicie wypełni samolot, bo Warszawa ma więcej chętnych mieszkańców do latania, niż LOT oferuje miejsc. W rozsądnych cenach również.
humbak 2010-07-08 09:21   
humbak - Profil humbak
Na temat tej optymalizacji, szczególnie cenowej, to może się wypowiedzieć hambi, bo on teraz lata jak najęty Austrianem. Za sprawą oferowania fajnych cen. I dobrze! Bo Austrian był bardzo droga linią jeszcze kilka lat temu.
jurek 2010-07-07 23:46   
jurek - Profil jurek
No to skoro flota tak mizerna, że na dowozie pasażerów z innych miast LOTowi nie zależy to nadal nie ma o czym gadać :P
flybe 2010-07-07 23:36   
flybe - Profil flybe
jurek: nie chodzi o filozofię tylko o możliwości finansowanie takiego przedsięwzięcia jakim jest zakup nowych samolotów ( w różnej formie) a dzis LO na to zawyczajnie nie ma środków finasowych aby obsłużyć taki zakup.
jurek 2010-07-07 23:30   
jurek - Profil jurek
Jeśli filozofia LOT opiera się na tym, że "Embraery wystarczy wypełnić Warszawką. Dla innych miejsc już nie ma" to szkoda gadać :p
flybe 2010-07-07 23:25   
flybe - Profil flybe
disorder: właśnie o to chodzi, brak samolotów typu B737/A320 "blokuje" na trasach europejskich i nie tylko, Embraery które mogłyby być wykorzystane z powodzeniem na trasach krajowych. Tylko że LO nie wejdzie w A319/320/321 gdyż ma zaplecze techniczne Benka, a samo przeszkolenie pilotów na nowy typ samolotu to łącznie jakieś 400 tyś dolarów ( całościowe szkolenie ze wszystkimi uprawnieniami) pozostaje Benek ale LO jest zbyt biedną linią aby zakupić od 10 do 15 B737-600/700NG/900.
disorder 2010-07-07 23:14   
disorder - Profil disorder
Moim zdaniem w LO brakuje samolotów typu B737-NG albo Airbus 320, którymi można robić Londyny, Paryże i Bukareszty korzystając z fal. Embraery wystarczy wypełnić Warszawką. Dla innych miejsc już nie ma.
flybe 2010-07-07 23:08   
flybe - Profil flybe
disorder/jurek, do takiej siatki trzeba mieć jeszcze odpowiednią flotę samolotów.
jurek 2010-07-07 23:02   
jurek - Profil jurek
disorder: pod warunkiem, że są takowe rejsy:P
disorder 2010-07-07 22:59   
disorder - Profil disorder
A po co LOT ma sobie dowozić pasażerów, jak poranne rejsy latają ze 100% obłożeniem?
jurek 2010-07-07 22:55   
jurek - Profil jurek
Pytanie brzmi : dlaczego ? Przecież chyba jest ktoś kto układa siatkę połączeń i bierze za to pieniądze. Czy nie powinno być tak : do Warszawy przylatują loty krajowe, lądują pierwsze poranne międzynarodowe, odlatują międzynarodowe a potem krajowe. Potem kolejna fala i kolejna. Wydawałoby się to logiczne i chyba nie takie bardzo skomplikoweane przy ilości połączeń LOTu.
marecki 2010-07-07 22:49   
marecki - Profil marecki
LOT niestety ma ciągle słabo zoptymalizowaną siatkę
jurek 2010-07-07 22:45   
jurek - Profil jurek
Może LOT kiedyś także zoptymalizuje swoją siatkę połączeń. Teraz z dolotami i powrotami z portów regionalnych jest tak sobie i często nie ma jak dolecieć na poranne rejsy i wrócić z późnych popołudniowo-wieczornych. Dziwne to jest bo sami sobie nie chcą dowozić pasażerów.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy