No tak driverze o Norwegian zapomniałem bo jeszcze nie miałem okazji skorzystać. Ale może kiedyś póki jeszcze latają i jak będzie cena biletu RT poniżej 400 zł :)
I drogi thacie: "Po co to wszystko, jak do Szczecina nie lata prawie nic". A widziałeś, żeby gdzieś było tak, że najpierw pojawiają się samoloty, a dopiero później lotnisko i wszystko wokół? Bo ja myślałem, że to lotnisko ma mieć coś, co przyciągnie linie, a nie na odwrót... ;)
Jurku: No i Norwegian lata przecież. Malkontenctwo młodych, o które oskarża się tutaj głównie dziadków, poraża. I tak źle, i tak niedobrze. Kto ma ten kraj i mentalność tego narodu zmieniać, jeśli nie Wy, kwiat polskiej młodzieży? No... ale z wiecznym maruderskim podejściem, to się nigdy nie zmieni. Jak jedyne, co się potrafi, to porównywać Polskę z "innymi cywilizacjami" i marudzenie, że gdzieś jest lepiej... ;p
LOT i FR lata. That Airlines tu nie lata ;p / Dobrze, że inwestują wreszcie w płytę i pas startowy. Teraz dwa samoloty się mieszczą. Trzeci nie bardzo... Szkoda, że przy budowie nowego terminala nie pomyślano o trochę wiekszym budynku. Dwa gate'y(w tym jeden malutki) to za mało. Jak są dwa odloty o podobnej godzinie (tak jest np w piątki z LPL i STN by FR to terminal się dusi. Wszyscy są ładowani do tego samego większego gate a kolejka do security wzdłuż całego terminala i żeby się dopchać trzeba odstać około 50 minut. No i co z tym zapowiadanym pociagnięciem 2 km torów od istniejącej linii kolejowej Szczcin-Goleniów-Kołobrzeg ? Kiedyś zapowiadano, że samorząd Województwa Zachodniopomorskiego ma na to przeznaczone fundusze. Jakoś ucichło o tym od pewnego czasu.
No fajnie, ale po co to wszystko skoro do Szczecina nie lata praktycznie nic?