Michalina12
2023-08-29 13:42
Do air: ale ty jestes prymitywny w swoich komentarzach. LOT em nie latają tylko wiesniacy z Podhala tylko również biznes i klasa średnia. Leciałam właśnie do Baku. Samolot zapełniony w 100 procentach . Pasażerów z Polski było może z 10 reszta to ruch tranzytowy. Jesli twierdzisz ze nie chcesz narodowej linii lotniczej to jestes po prostu głupi a głupotę trudno komentować .
krzysiekl
2023-08-28 21:20
@air,
1. zadaniem LOTu nie jest oferowanie niskich cen biletów.
2. wyższe ceny biletów są normalne gdy oferuje się przeloty bez przesiadek
3. jeśli jest duży popyt na loty danym przewoźnikiem to cena biletów rośnie
4. podaj przykłady gdzie ceny biletów są regularnie drastycznie wyższe
@air - może cię trochę uspokoi fakt, że LOT nie przewozi wyłącznie pasażerów z Polski, ale też tych do Polski (z innych krajów), czy ruch tranzytowy. Co byś mówił, gdyby była strata lub niewielki zysk? Czy wtedy byłbyś wreszcie zadowolony?
Przechodząc do meritum artykułu, jeśli to prawda, wielkie gratulacje dla LOT. Po to jest biznes, aby generować pieniądz.
verdiprati
2023-08-28 18:05
LOT ma gigantyczny dług i musi go spłacić więc musi walczyć.
@air, wciąż piszesz o 2x droższych biletach LO na trasach atlantyckich. A ja kolejny raz proszę cię o przykłady na kierunkach, gdzie lata LO i przewoźnicy, o których piszesz. Podasz, czy dalej będziesz bredził?
"Bijemy się o złotą patelnię"
usuniety
2023-08-28 13:26
Walczą o miliard! O panie! To znów biedny chłop spod Moniek lecący do NY i baca z Nowego Targu lecący do Chicago, żeby odwiedzić rodzinę na święta, zapłaci dwa razy więcej niż pasażer Lufthansy, BritishAirways czy AirFrance-KLM? O takim VirginAtlantic i połączeniu z USA przez Heathrow i Luton albo Gatwick to nie ma co pisać żeby ludziom nie psuć humoru? Dziękuję za taką narodową, patriotyczną linię której muszę za bilet zapłacić dwa razy więcej niż Niemcom czy Francuzom. Nawet szalone środy nic tu nie pomogą.