ICNBUD poki co zostal. Ale patrzac na to, ze ruch jest glownie Z Korei DO Europy a nie na odwrot, mozna zalozyc ze Korean Air wygra potuczke. Problemem LO na Wegrzech bylo i jest nadal to, ze wszedl tam z polska marka. Tworzyc hub w Budapeszcie pod ehida “Polish Airlines” to troche koslawe. Co do Wroclawia, zobaczymy ale nie wroze sukcesu. Szczegolnie z polaczeniem raz w tygodniu. Rownie dobrze mozna leciec przez Warszawe. Szkoda ze LO de-feedine swoj wlasny hub. A co do SASu - to ma dostepne 321LR a nie 787. Zupelnie inna kategoria kosztowa.
Ale ICN z BUD został. Zresztą niektóre linie np. SAS obsługują połączenia interkontynentalne z likalnych lotnisk w Danii.
WRO-ICN w wykonaniu LO to bedzie trasa dla ruchu point-to-point. Jezeli Samsung nie wykupil samolotu z grory to nie wiem na co oni licza. Idealna okazja dla wszystkich dookola zeby movno zdyskontowac ceny taryfy na WRO-ICN, a to LO bedzie zaloczac kolejne straty. Po wyborach “trasa zostanie zamknieta z uwagi na niezadowalajace wskazniki wypelnienia” tak jak JFK i ORD z BUD.
krzysiekl
2023-07-05 13:13
według LOT Budapeszt ma sens. Choćby dlatego, że nie mogą mieć więcej lotów z Warszawy.
Wrocław trudno opisywać jaki miasto gdzie po wyborach ma się coś zmienić. Dotychczasowy prezes lotniska we Wrocławiu też na pewno nie jest związany z PiS (wręcz przeciwnie) a bardzo agitował za tym połączeniem.
Po wyborach trasa zniknie. Takie polaczenia nie maja sensu, co udowodnil Budapeszt. Polaczenie bez dowodu pasazerow przesiadkowych jest skazane na akcje pricingowe konkurencji. Szkoda tylkopieniedzy podatnikow.
krzysiekl
2023-07-03 12:22
LOT może wykonywać 5 połączeń z Polski do Seulu. Czy to połączenie jest kosztem jednego połączenia z Warszawy czy udało się wynegocjować/uzyskać dodatkowy lot z Wrocławia?