Do budowy siatki nie potrzeba latać do ameryki południowej - w europie jest to specjalizacja TAP i Iberii. Czy Austrian lata do Ameryki Południowej? Czy Finnair planował rosnąć na lotach do Afryki? Bynajmniej.
Czy szybki wzrost LOTu można ekstrapolować? Oczywiście że można! Przecież tam dużo szybciej rósł rynek transferowy a nie lokalny. Tym bardziej argument z wielkością rynku niemieckiego jest nietrafiony.
Czy położenie geograficzne CPK jest złe? Przed zamknięciem Syberii miał bardzo dobre położenie. Dziś w lepszej sytuacji jest pewnie Wiedeń i Monachium. Ale dopóki nikt Pana nie posłucha i nie zaczną latać do Afryki i Ameryki południowej, a na Bliski i Daleki Wschód, to nie ma problemu.
Co jest problemem LOTu? Sezonowość, a nie brak kierunków do uruchomienia. Umowy JV - jedyny obiektywny fakt.
Panie Serafin, wyłącz Pan myślenie tunelowe.