Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
tomcat_bzg
2010-05-22 14:47
omenair: co do zerowego bilansu lotniska to ośmielę się zauważyc, że kiedyś szacowano tę liczbę pasażerów na 250 tysięcy rocznie. I są takie lotniska, które od lat oscylują wokół podobnej i nie bankrutują jakoś. Np. Turku w Finladii (zresztą prawie ex equo z Tampere 2-3 misto po Helsinkach w tym kraju)
damciock
2010-05-22 12:46
niedługo to tylko w wakacje bedzie można polecieć do Turcji i Egiptu :) i będzie jakieś 3 operacje tygodniowo. Oczywiście tygodniowo. ale marszałek województwa osiągnie swój cel że lotnisko będzie przynosiło jeszcze większe straty niż PLL LOT. ale i tak będzie lepiej niż w Zielonej Górze.
rafie:ja tylko wiem o kasie z bydzi o kasie od calbeckiego nie wiem nic...
raff1322
2010-05-21 13:05
4tech: Jeśli jest prawdą co piszesz (a nie wydaje mi się żeby mogli parę mln zapłacić bez zgody RM) to jeszcze brakuje kasy od marszałka (bo mieli się złożyć przecież) a ten buc to wywinie się jak tylko może żeby nie płacić.
raff1322: trochę zle napisałem... poszla kasa do fundacji... a no to nie trzeba uchwały RM... Teraz jest stan faktyczny...sorki
raff1322
2010-05-21 12:37
4tech: z całym szacunkiem ale pół roku temu też pisałeś że Cymbałecki będzie płacił za nowe kierunki i nic z tego nie wyszło. Wg mnie przelew nie mógł pójść, bo do tego są potrzebne uchwały RM i Sejmiku o przekazaniu kasy dla Fundacji. A tylko ona może zrobić przelew.
aby uspokoić atmosferę... przelew dla FR poszedł.... LPL ma/miało być zawieszone a nie zlikwidowane.....
gpusystem
2010-05-21 12:05
Aguirre: proponuję spojrzeć na swoje miasto. 'Chcesz odbić się od dna? Jedź do Warszawy i podskocz!'. Miasto macie świetne! Dojazd na lotnisko z atrakcjami: grajki, cyganki i żule od których śmierdzi w autobusach - to taka atrakcja, do której miasto dopłaca? Nie wspominam już o tym, że wszyscy w tym mieście to cholerycy, jak pali się czerwone i ułamek sekundy po tym jak palą się oba czerwone i pomarańczowe to wszyscy trąbią równo, że już powinieneś być 100m za sygnalizatorem! Ale wracając do tematu lotnictwa... Macie supernowoczesną stacje PKP Okęcie - pozazdrościć! A lotnisko, no cóż jedyne co tam lata to LOT, w którego flocie znajdują się samoloty co II wojnę światową pamiętają! I to by było na tyle. Ahh zapomniałem jeszcze o terminalu - brakuje tam jakiegoś "wszystko za 5zł" czy "Biedronki", ale pewnie szybko by ją zlikwidowali, jakby warszawiacy wnosili na pokład samolotów wózki z zakupami! Tyle ode mnie, przemyśl wypowiadanie się na jakiś temat, gdzie o faktycznym stanie rzeczy nie masz pojęcia! Pozdrawiam.
Tak czy owak lotnisko się nie będzie bilansować.
jjemiolo to po co wtedy lotnisko z 4 polaczeniami?? koszty utrzymania beda zbyt duze. Zeby lotnisko w BZG nie przynosilo 7mln strat liczba pasazerow musi wyniesc 1mln rocznie... a zeby tyle wyniosla trzeba wlasnie "zainwestowac" w siatke polaczen wlasnie cos kolo tego. Jesli faktycznie pewnego dnia nie przyleci samolot z Liverpoolu czy Bristolu to dopiero uwierze ze stracilismy to polaczenie i szanse na jakies nowe... ale ja uwazam ze FR przestraszyl juz wladze miasta i regionu... brazowy pasek na tylku sie pojawil i juz oprocz tego ze maja kase na splate to znalezli kase na nowe polaczenia... wypowiedz Pani rzecznik UM
jjemiolo
2010-05-21 04:31
Uwazam ze BZG absolutnie powinna miec lotnisko oraz regularne polaczenia. Jednakowoz nadal nie jest dla mnie przekonywujace zeby z BZG bylo 8 lub 10 oddzielnych bezposrednich tras poza Polske, rdwa lub trzy razy w tygodniu. Poki co jest nadal fala zarobkowa to jakos sie znajduje klientela, ale to nie bedzie trwalo wiecznie. Strategicznie plan powinien byc na polaczenia najwyzej do kilku wezlow, wlaczajac WAW, codziennie albo czesciej, stwarzajac szeroki wachlarz tranzytow. Inaczej trzeba bedzie ciagle doplacac do "cienkich linii", a mnie to doplacanie jakos nie lezy. Owszem na poczatku mozna, ale kiedys powinien byc koniec.
jjemiolo
2010-05-21 04:30
Uwazam ze BZG absolutnie powinna miec lotnisko oraz regularne polaczenia. Jednakowoz nadal nie jest dla mnie przekonywujace zeby z BZG bylo 8 lub 10 oddzielnych bezposrednich tras poza Polske, rdwa lub trzy razy w tygodniu. Poki co jest nadal fala zarobkowa to jakos sie znajduje klientela, ale to nie bedzie trwalo wiecznie. Strategicznie plan powinien byc na polaczenia najwyzej do kilku wezlow, wlaczajac WAW, codziennie albo czesciej, stwarzajac szeroki wachlarz tranzytow. Inaczej trzeba bedzie ciagle doplacac do "cienkich linii", a mnie to doplacanie jakos nie lezy. Owszem na poczatku mozna, ale kiedys powinien byc koniec.
i jeszcze jedno Liverpool nie został zamknięty tylko zawieszony
pepe: po pierwsze jeśli nie masz sprawdzonych informacji to nie pisz w ogóle bo twoje przypuszczenia nikogo nie interesują; jak na pewno zauwazyłeś zostało troche więcej niż STN a LPL i BRS tylko czekają na przelew żeby wrócić, po drugie kasa jest gotowa od mniej wiecej tygodnia, nie wiem czemu nie została przelana ale najpóźniej nastąpi to w poniedziałek, pozdrawiam wszystkich z BZG i głowa do góry będzie dobrze
Proszę nie mylić strategi ze zwyczajnym brakiem wywiaziazywania się z umowy która się podpisało....
Bo trudno opierać strategię rozwoju bazując na kapryśnej linii FR. Zresztą podobnie jest w KTW z W6.
No cóż, gdy miss balu w remizie stroi fochy, bo wydaje się jej, że jest miss universum, to tak bywa. Złośliwie kiedyś napisałem, że BZG to FR lub ziemniaki i podtrzymuje własne zdanie.
voojciq:A ty po raz kolejny marzysz.....
Mówiłem , że będzie konferencja i cięcia ?
Mówiłem i widzisz sprawdza się!
A jeśli nie zapłacą to koniec , prawda ?
Prawda.
Nie wiem czy TY umiesz czytać , że Ryanair już zamyka LPL???
Chyba nie , bo cały czas myślisz , że BZG to pępek świata :)))
Widzisz od jak długo ciągnie się ta wasza historia i ciągle jest mowa będą połączenia , a ich nie ma, będą loty do CPH też ich nie ma , to tak samo będzie i teraz , na co Ty liczysz chłopie ?
To jeszcze zobaczymy czy na dobre... dla kogos te inwestycje sa robione :p a kase trzeba jakos wyciagnac i pokazac ze jak ktos nie placi to nie ma...
pepe: kolejny raz dzisiaj wypisujesz brednie bez potwierdzenia, za rzecznik prasową prezydenta: dług zostanie wkrótce spłacony, za przedstawicielką Ryanair: jeśli dług zostanie spłacony rejsy zostaną przywrócone, nie wykluczamy również otwierania nowych polączeń. Nic tylko wyjdzie to Bydgoszczy na dobre.