Warto pamiętać, ze jednym z warunków pomocy rządowej dla Lufy była restrukturyzacja floty na bardziej ekologiczna. Stad podwójnie logiczna decyzja o wycofaniu starych, paliwożernych samolotów i zastąpieniu ich nowymi.
Pierwszy raz czytam jakaś chociaż odrobine rozsądna prognozę dla rynku - 5 lat, a nie to opowiadanie bajek, ze już za pół roku, a najdalej za rok...
gość_3ffb6
2020-09-16 18:03
Problem polega na tym, że Lufa podpisała porozumienie ze związkami zawodowymi pilotów i personelu pokładowego, zgodnie z którym redukcje nie obejmą właśnie tych grup zawodowych.
gość_20405
2020-09-16 16:04
Zarobki pilotów i kontrolerów ruchu lotniczego szczególnie w Polsce to jest przesada. Taki kontroler nie powien zarabiać więcej niż dwie średnie krajowe.
gość_00d52
2020-09-16 15:35
Nie ma większego dziadostwa jak A380 widać poszli po rozum do głowy i pozbywają się balastu.
gość_fc8e6
2020-09-16 14:08
Najkosztowniejsze załogi to załogi największych samolotów.
LH bardziej się opłaca wycofać, zaparkować je na chwile na pustyni, zwolnić załogi by za pół roku przywrócić je do życia ale z tańszymi załogami.
Covidowa restrukturyzacja z pominięciem VERDI
gość_c29e9
2020-09-16 11:33
lotnictwo zdycha, chyba ostatnie pasażerskie jumbo w europie idą na złom...