LOT wylądował w Dublinie

LOT wylądował w Dublinie Rejsy z Lotniska Chopina w Warszawie do Dublina będą realizowane cztery razy w tygodniu zgodnie z następującym rozkładem: Warszawa - Dublin  (1-3-5-7) Warszawa 14:35 – Dublin 16:35 (LO 299)Dublin 17:50 – Warszawa 21:50 (LO 300)- Bezpośrednie połączenie lotnicze z Dublinem było ważnym punktem w rozwoju...
25/08/2020 08:17   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8b80a 2020-08-27 09:04   
gość_8b80a - Profil gość_8b80a
@gość_ea12e

Tego na pewno nie powinni robić. Wojnę o Kraków zamierzał rozpocząć w 2020 Aer Lingus i być może to zrobi. Natomiast LOT w KRK może wstawić Q400 i otworzyć Hamburg, Wilno, Norymbergę, Sofię 2 - 5 razy w tygodniu. Do rozważenia jest Turyn i Stuttgart dwa razy dziennie, wojna z Ryanem o BRU, zwiększenie liczby lotów do NY o otwarcie Detroit.
gość_8b80a 2020-08-27 08:58   
gość_8b80a - Profil gość_8b80a
@gość_a0177

A321XLR, podobnie jak Dreamliner i A350, raczej przyspieszy rozwój średnich/dużych hubów. Spadnie natomiast % przesiadkowiczów i problemy będą miały huby ze zbyt wysokim % przesiadkowiczów, np. Doha, Helsinki, czy Frankfurt.

Problemów nie będą miały LHR, AMS, amerykańskie BOS, PHL, czy duoport w Pekinie. Zwróć uwagę na olbrzymie zamówienia na A321XLR ze strony linii amerykańskich: prawdopodobnie one trafią do ich hubów na wschodnim wybrzeżu. W przypadku hubów ważne jest, czy da się wykonać rotację poniżej 24 h, bo te powyżej są bardzo skomplikowane operacyjnie i planistycznie.

A321XLR może doprowadzić nawet do powstania dużego hubu w północnej Brazylii i do budowy nowych hubów w Indiach: to może być drugie lotnisko w Delhi, nowe w Mumbai, czy duży hub przesiadkowy w trzecim mieście.
patrick 2020-08-26 22:39   
patrick - Profil patrick
86 POB w obecnej sytuacji to chyba niezły wynik. Szczególnie jeżeli weźmiemy pod uwagę pierwszy, inauguracyjny lot. Poza tym załoga była przewspaniała a lot trwał krócej niż planowano. Przesiadki z/do regionów tez nie są złe, zważywszy na to, iż LH odpuściła sobie regiony na jakiś czas (prócz KRK). Od czegoś trzeba zacząć po tylu latach przerwy.
gość_ea12e 2020-08-26 14:33   
gość_ea12e - Profil gość_ea12e
Powinni poszerzyć to o kierunek Dublin -Kraków , mimo że lata na tym kierunku Ryanair myśle że każdy by dopłacił by lecieć Lotem i wspierać tym samym polska gospodarkę .
gość_a0177 2020-08-26 13:15   
gość_a0177 - Profil gość_a0177
Hub i hub ....
idę o duży zakład ze za 10 lat nie będzie już hubów.. Ta forma wypali się, a Covid tylko to przyspieszy. Za pare lat rynek opanują samoloty typu 321XLR i jeśli ktoś myśli ze będzie inaczej to wg mnie jest w błędzie.
Ludzie nie chcą latać z przesiadkami i tracić czas. Jeśli tylko ktoś da im możliwość by ominąć przesiadki to to zrobi. I nie ma tu znaczenia czy dusigrosz z Poznania to będzie czy z Krakowa. Poprostu liczy się czas !
HUB to przeżytek i przyszłe działania LH jak i Emirates pokażą to ....
wyluzowany 2020-08-26 10:58   
wyluzowany - Profil wyluzowany
Na pewno POZ od razu by miał over bookingi, a WAW to będzie mało kto latał. Parodia. Ahhh ten Poznań
gość_cf571 2020-08-26 09:42   
gość_cf571 - Profil gość_cf571
Gość _c9f17: może jeszcze z Poznani? Litości. Ludzie z Wielkopolski są dusigroszem i dla nich lot po Europie tylko do 199zl. 600-800zl za lot po Europie to skandal dla Poznania i pojedzie do Wrocławia byle poleciec za 39zł. Jak ciagle i ciagle czytam te wasze wywody o połączeniach z regionów wszędzie po Europie to słuchajcie. Weź sobie samolot w leasing, zatrudnij ludzi i zacznij latać z tych Katowic albo Poznani dokąd chcesz. Linia hubowa, jaką jest LOT głównie operuje z HUBu (Warszawa). Teraz koronawirus zmusił ich do szukania PAX po regionach ale to jest wyjątek od reguły. Na prawdę przestańcie pisać o tym mocarstwowym Poznaniu.
solokhumbu 2020-08-25 20:58   
solokhumbu - Profil solokhumbu
Panie i panowie - DUB-WAW to jedyna szansa dla O na zaistnienie na tym rynku. Dlaczego? Gdyż do WAW nie lata Ryan! (a jedynie do WMI, która dla samej 'stolycy' jest lotniskiem mniej dogodnym).
Latanie z DUB do regionów by LO jest z góry skazane na porażkę, gdyż firma imć Milczarskiego NIGDY nie przebije poziomu kosztów Ryana. Natomiast w Wawie jest trochę ax, którzy są gotowi dołacić, byleby wylądować na Chopinie, a nie w Modlinie. Czas dojazdu też ma swoją cenę.
gość_4d0e5 2020-08-25 20:52   
gość_4d0e5 - Profil gość_4d0e5
Trochę za późno, od 16 lat mieszkam w Irlandi i bylem zdany tylko na Ryanayr latalem do Polski średnio 3 razy w roku z całą rodziną średnio 800 euro rocznie gdzie wtedy był Lot a w tym roku już zjerzdzam na stałe do naszego kochanego kraju .
gość_1e762 2020-08-25 20:22   
gość_1e762 - Profil gość_1e762
Zgadzam się dlaczego do Warszawy?! Znacie kogoś w Irlandii z Warszawy?
gość_b883a 2020-08-25 20:16   
gość_b883a - Profil gość_b883a
No po 16 latach obudził się Lot że Polacy w Irlandii mieszkają ...... Ale nie wszyscy Polacy mieszkają w Warszawie . Dlaczego nie będzie lotów Dublin - Wroclaw , Gdansk itp
gość_52b1b 2020-08-25 19:45   
gość_52b1b - Profil gość_52b1b
A gdzie Wrocław?
gość_a0177 2020-08-25 18:53   
gość_a0177 - Profil gość_a0177
Dublin z Poznania powinien być. Idę o zakład ze byłoby lepsze wypełnienie niż z Warszawy.
gość_f4572 2020-08-25 18:45   
gość_f4572 - Profil gość_f4572
Obawiam się że w dobie covida i kwarantannie w Irlandii to bardzo zły pomysł z tymi lotami a przede wszystkim LOT stracić kasę i jak szybko uruchomił to połączenie tak jeszcze szybciej je zamknie a szkoda bo by się przydało ale nie w dobie covidu.
gość_e63b6 2020-08-25 17:58   
gość_e63b6 - Profil gość_e63b6
Gdyby nie kwarantanna po przylocie z Polski do Irlandii było by więcej chętny.
Gość _c9f17: masz dobre przesiadki w WAW do wszystkich portów regionalnych
gość_c9f17 2020-08-25 14:56   
gość_c9f17 - Profil gość_c9f17
Szkoda ze tylko do Warszawy a nie Kraków Katowice czy Wrocław dużo nie zyskacie życzę wam powodzenia
gość_2dd00 2020-08-25 12:48   
gość_2dd00 - Profil gość_2dd00
A jakie wypelenienie na pierwszych rejsach? I dalszego ograniczenia podrozy do Irlandii?
gość_8b80a 2020-08-25 09:47   
gość_8b80a - Profil gość_8b80a
Dublin jest obowiązkowym kierunkiem dla LOT-u i loty powinny się odbywać minimum 2 razy dziennie.

Poza tym LOT powinien latać dwa razy dziennie do Manchesteru, Kolonii, Bolonii, Eindhoven/Rotterdamu i Lyonu.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy