Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_efe44
2020-07-22 11:18
Wiele osób na pewno skorzysta - super ze rozwijaja ciagle siatke. To ze akurat dana osoba nie potrzebuje takiego lotu to nie znaczy ze trzeba hejtowac bo inni tez maja prawo korzystac
gość_45730
2020-07-09 14:52
Po kiego grzyba tam lecieć? Zimno, morza tam nie ma, a jak już się uprzecie żeby się nad nie wybrać pociągiem czy autobusem to was przewieje i sinice poparzą. Lećcie do Splitu, tam jest prawdziwe morze
gość_06fbf
2020-07-09 13:52
Z Rzeszowa do Goleniowa odległość podobna jak z Rzeszowa na Bałkany , na Ukrainę czy do Rumunii. Może i tamten kierunek ruszy w ramach badania rynku.
gość_2c7b0
2020-07-08 17:30
do gość_5783d. Dla Ciebie jedynym i sensownym posunięciem jest otwieranie kierunków z największego grajdoła w Polsce czyli KRK.
Gdyby nie Śląsk i Podkarpacie to mielibyście frekwencję na poziomie Szyman.
gość_36b54
2020-07-08 11:20
Każde z tych wakacyjnych połączeń to generowanie gigantycznej straty dla LOTu. Ktoś to może sensownie wytłumaczyć?
gość_5bd06
2020-07-07 22:57
Gość 5783d wyluzuj zapomniałeś dodać LUZ-RDO
gość_251b0
2020-07-07 22:56
@gość_5783d Trasa SZZ-KRK już istnieje więc po co dublować. Wprawdzie dopiero Ryanair poleci teoretycznie na niej od października ale wszystko się może zdarzyć i urochomi może wcześniej.
@gość_1098a Szczecin nie jest nad Bałtykiem ale pamiętam jak leciałem z Krakowa do Szczecina Ryanairem to była para która potem jechała dalej do Kolobrzegu :)
gość_862c1
2020-07-07 21:55
gość_5783d: SZZ-KRK już jest i raczej wyniki są słabe, POZ-KRK LOT powinien otwierać jak najszybciej, zanim zrobi to FR, BZG-KRK raczej też byłby problem z rentownością, LUZ to nawet STN nie utrzymał, więc dlaczego miałby utrzymać GDN?
gość_7bc13
2020-07-07 20:33
Lokalizacja lotniska w Goleniowie jest chyba jego największym nieszczęściem. Dla wielu mieszkańców Szczecina Berlin jest lotniskiem znacznie korzystniejszym, pytanie czy ten trend się utrzyma po zamknięciu TXL, bo wtedy odległość do lotniska znacznie się zwiększy. Natomiast poza dyskusja jest fakt, ze liczba połączeń to roznica między niebem a ziemia. Stosunek regionu do lotniska szczecińskiego widać dosc wyraźnie po jego wyglądzie - to był i cały czas jest kurnik z początku lat 90-ych, coś co chyba jeszcze tylko w Bydgoszczy funkcjonuje. O dojeździe do tego lotniska szkoda nawet mówić, bo dojazd pociagiem to strata czasu, o ile w ogóle trafi się na jakiś pociąg. Tor położono, ale najwyraźniej pro forma, wychodząc z założenia, ze w Szczecinie każdy ma poniemiecki samochod.
gość_25086
2020-07-07 15:37
Prominenty będą latać z podkarpacia
gość_71d1e
2020-07-07 13:24
gość_5bc5b: Na zamknięciu TXL skorzysta BER. Mogłoby być inaczej, gdyby nie bierność zarządu lotniska w pozyskiwaniu nowych pasażerów, bierność Szczecina w kwestii lotniska i fatalna jego lokalizacja. Niewykorzystany potencjał widać gołym okiem.
gość_5783d
2020-07-07 12:46
Bezsensowna trasa. Lepiej by było otworzyć loty SZZ-KRK, POZ-KRK, BZG-KRK i LUZ-GDN.
gość_61f0d
2020-07-07 12:01
Czy w czasie gdy nie ma potrzeby latania na wielu trasach 787 nie lepiej otworzyć kilka nowych kierunków. Samolot jak stoi to nie zarabia a zawsze Cargo można wozic
gość_1098a: Ktoś kto leci nad morze, korzysta z najbliższych mu lotnisk. Poza tym lecąc do Katowic lądujemy w Pyrzowicach a do Szczecina w Goleniowie...
gość_24905
2020-07-06 20:04
Brawo!!!
gość_5bc5b
2020-07-06 16:57
Ale ekspansja w Szczecinie, mimo wirusa!
Wizzair wystartował do Lwowa, aplikuje o sloty na Gatwick (oczywiście nie musi to oznaczać trasy)
Lot wrzuca Zagrzeb, potem Rzeszów!
Miejmy nadzieje że zamknięcie TXL pomoże lotnisku stanąć na nogi w sezonie zimowym
gość_1098a
2020-07-06 15:19
Szczecin jest na Bałtykiem tak samo jak Bełchatów na Śląsku :)