gość_e83bd
2020-06-18 08:34
Na rok 2020 planowane było otwarcie lotniska w Braszowie z inauguracją nowych połączeń liniami Wizz Air. Ciekawe czy w obecnych warunkach zostanie to zrealizowane?
gość_8b80a
2020-06-17 18:25
@gość_28de4
Po pierwsze większa emigracja zarobkowa. Połączenie do Larnaki, czy do Wenecji to połączenie zmywakowe i to niemal dosłownie bo Rumunii masowo pracują w hotelach i restauracjach.
Po drugie mniejsza obecność Ryana i generalnie mniejsza konkurencja.
I wreszcie po trzecie duża szansa na upadek Blue Air i TAROM.
gość_4259a
2020-06-17 12:21
gość_3ff2b: Typowy Wizz, dokładnie tak padła baza w POZ.
gość_28de4
2020-06-17 11:53
Ciekawe z czego wyniki wieksza atrakcyjnosc dla wizz Rumuni niz Polski, tylko doplaty, konkurencja?
gość_8b80a
2020-06-17 11:39
@gość_89e80
Varadi głośno mówi o upadku LOT-u, a po cichu myśli o upadku Blue Air i bardzo stara się mu w tym pomóc. Zapewne chciałby też "pomóc" TAROM-owi, ale ten może otrzymać dużą pomoc od państwa.
@gość_3ff2b
Ja widzę bardzo starannie zaplanowane ruchy i ataki punktowe. Wizz atakuje teraz Blue Air, Air Serbia i EasyJet. Easy może dziwić, ale konflikt z założycielem sprawia, że Easy nie może zrobić oczywistych rzeczy, czyli:
1) przyspieszyć odbiór nowych Airbusów i zwiększyć zamówienie do 300 sztuk
2) składać wysokie oferty każdemu wycofującemu się z Gatwick, do rozważenia odkupienie obligacji Norwegiana zabezpieczonych jego slotami na Gatwick
gość_3ff2b
2020-06-17 10:14
Wątpię by długo to pociągnęło. Mają za dużo samolotów i upychają gdzie się da. Wsjo normalno - "ekspansja" a potem BUUUUM
gość_ce5d8
2020-06-16 23:23
gość_89e80: Wizz sam otrzymał pomoc od rządu brytyjskiego, tak więc to także jest efekt "pomocy".
gość_89e80
2020-06-16 22:43
No i nie bardzo fajnie, bo samoloty zostaną zabrane Polski, pozbawiając pracy lub zmuszając do wyjazdu wielu członków załóg mających tu umowy o pracę, a nie samozatrudnienie, płacących ZUS w przeciwieństwie do LOT... Ponadto kluczowym rynkiem stanie się Rumunia, a nie Polska dotychczas. Nie będzie konkurencji cenowej z Ryanem. Oto efekt "pomocy" państwa tzw narodowemu przewoźnikowi. Mniej miejsc pracy, mniej możliwości dla pasażerów, a alternatywą horrendalnie drogie bilety u "Polskiej linii lotniczej"... Jak to zresztą było przy okazji lotów "repatriacyjnych" po wprowadzeniu lotów do/z Polski, za które każdy repatriant musiał słono zapłacić!
gość_aef18
2020-06-16 17:56
Bardzo dynamiczny rozwój przewozów lotniczych w Rumunii. Bacau to baza linii Blue Air z której pomocy korzystał w okresie braku taboru PLL LOT.Czas zauważyć dawnego sąsiada Polski. W jedności siła.W obecnych czasach przepiękne Karpaty idealne dla miłośników gór gdzie jeszcze nie ma tłumów