Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiek, masz rację co do godzin wylotów. Najgorsze są wczesnym popołudniem, bo cały dzień jest w plecy. jurek: na Okęciu jest cisza (podwyższone opłaty) do 6 rano i kazda linia chce zrobic jak najwięcej rotacji, więc kazda chce miec wyloty o świcie. LO też takie ma, a LH i reszta również, ale nie z WAW, bo tu nie nocują.
krzysiekl: te przyloty o 03:00 do ATH to nie są wcale takie głupie, gdyż jest czas aby zdarzyć na przystań promową lub dworzec autobusowy aby uderzyc dalej w Grecję. Podobke z lotami z ATH. Wieke lotów na wyspy (A3, OA) zaczyna się od 06:00. Jest więc czas aby spokojnie odebrać bagaż i nadać ponownie, jak nie masz łączonego biletu.
krzysiekl
2010-03-30 20:41
jurek: wyloty o 6 rano bywaja fajne. fakt, trzeba wcześnie wstać ale, jest sie wcześnie na miejscu (ma sie cały dzień aby dotrzeć do miejsca docelowego, albo..załatwic co trzeba i wrócic tego samego dnia wieczorem:)
LOT startuje z Aten do Krakowa o 4:30 to jest juz mniej przyjemne. Przyloty na miejsce o 3 w nocy też jest taki sobie.
4techu: Miałeś z pewnością na myśli BRS-WAW by W6, a nie by FR. Wszystko to kwestia ceny, więc nigdy nie mów nigdy. Fajno, że jest alternatywa. A Wawiacy będą latać. jurku: Nie sądzę, aby ktokolwiek koczował całą noc na lotnisku, bo nie ma takiej potrzeby.
stenusie..jak na dzis FR z BRS mam za okolo 7-13 GBP w zaleznosci od daty wylotu/przelotu...nie sadze abym skorzystal z BRS-WAW by FR majac BZG czy POZ jako alternatywa o GDN juz nawet nie mysle:)...ale dobrze ze jest gdyz w okolicy "zapyzialych" nie brakuje..:P
a te tłumy koczowały cała noc na lotnisku ? Z pewnością nie !
jurku: Dla nocnych marków i dla tych, którzy nie mają innej alternatywy, lub dla tych, którzy znajdą ten rejs bardzo tanim. Taki urok linii typu FR czy W6, które rozpoczynają operację o 6, a nie o 7 czy 8, jak inne. Chociaż pierwsze rejsy LOTu też są o 6.30. Jak startowałem o owej 6.10 z KTW, to były 3 rejsy W6 oraz 1 rejs LH i tłum był niemiłosierny do kontroli bezpieczeństwa.
stenusie: ale przyznasz, ze wylot o szóstej rano (dojazd, odprawa .. no doliczmy 2 h) to dla kogo to jest ?
jurku: Ja leciałem niedawno o 6.10 z Katowic, choć nie jestem mieszkańcem ani Śląska, ani Zagłębia...
Miło by było gdyby WIZZ latał do Bristolu także z innych polskich lotnisk. Wylot z Warszawy o 6 rano jest chyba wyłącznie dla mieszkańców stolicy.
4techu: Jak FRanca będzie na BRS-BZG zbyt droga, to pewnie weźmiesz WIzza BRS-WAW. :o)
Jak linia Wizz Air sie dowie kto bedzie leciał to dla specjalnych pasażerów z pewnoscia zrobią międzylądowanie w Bydgoszczy.
jasne, prezent jak nie wiem co:P....no chyba ze W6 zapewni mi trasnfer do BZG..:P a moze lot krajowy WAW-BZG by W6 tylko o tym jeszcze nie wiedza:P
Aguirre: racja, i to w obu aspektach (lotniczy i migracyjny). Dla mnie super (wreszcie-znowu-nie będę się musiał tłuc co najmniej do londyńskich lotnisk), a przypuszczam że z dwoma połączeniami w tygodniu i Wizz skorzysta. Trzeba pamiętać, że WAW-BRS w wykonaniu U2 przypadało na czas masowego otwierania połączeń do UK, i przynajmniej przez jakiś czas pokrywało się z WAW-CWL BMIbaby. Do tego było chyba z 6 razy w tygodniu. Teraz otwierają mniej lotów, a i konkurencji brak (najbliższe połączenie z LTN, zresztą też W6).
tomic: W6 i C0 tak robiły - W6 latał równo rok np. z MME czy innych tego typu destynacji (Belfast i coś tam jeszcze), a C0 z EDI, Leeds i Lille. W6 przeszedł teraz na system dwóch lotów tygodniowo zamiast trzech, przy zwiększonej ilości destynacji. Po roku moim zdaniem np. zamknie TKU a otworzy Tampere i 75% do przodu znów. BRS to niegłupi kierunek na zimę, bo po likwidacji CWL by WW i BRS by U2 w tamtym regionie nie ma lotów z centralnej Polski, a przynajmniej na święte W6 się tu obłowi (i w ferie). Nasi wcale nie wracają z UK, a na pewno nie do PL.
BTW - czy 'w zamian' W6 coś kasuje z WAW lub ogranicza?
A czy przypadkiem nie jest to efekt nowego taryfikatora, który ogłoszono dla Okęcia w ubiegłym roku: 75 proc. zniżki opłat lotniskowych przez pierwszy rok na nowych trasach europejskich? Jest on nadal aktualny? Jeśli tak, to Wizzair mógłby płacić stawki zbliżone do Etiudy – o ile skakałby umiejętnie z jednego portu to drugiego.
Ciekawe, jak dlugo ten kierunek pociagnie. Wyspy juz nie sa tak popularne, wczesniej latal easy na tej trasie i mial bardzo tanie bilety, po jakims czasie i tak skasowal...
no już bez przesady z tym brakiem klasy Wizz.. To że sie oburzał to chyba normalne. Każda firma chce mieć jak najniższe koszty i będzie wszelkimi sposobami za tym lobbowała. Nie uważam żeby to było nieetyczne. Wizz wyszedłby tylko na durnia gdyby wycofał sie z W-wy z powodu Etiudy. WAW to ich 2 największa baza w tej chwili. Super że dodali Bristol!
jurku: Porównuję ceny z WAW i WRO na rejsach w te same kierunki, a nie Bristol.
stenusie: a jak to porównałeś ? Z Wrocławia WIZZ lata do Bristolu ? Albo z jakiegokolwiek innego portu lotniczego w Polsce ?