Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Oczywiście cena 195 PLN na lot z WAW... WRO faktycznie dość drogo znalazłem za 541 PLN via WAW i LHR:)... ale zostały tylko taryfy gold i biznes... innych taryf brak
seep02... to chyba mamy dwa różne internety..:) w końcówce maja jest " kilogram bilotow " w LO po 195-> all 225 PLN... Najtańszy w LH 228 PLN...końcówka maja od 25/05 tego roku....
seepie02: cs to code-share.
marecki, marcin: tak dla przykładu: mamy razem 5 czekolad. Ja sprzedaję je po 2zł za sztukę, Wy po 200zł. Kto sprzeda więcej czekolad? odnosząc do sytuacji: LOT i Lufthansa mają określoną ilość biletów na sprzedaż. Lufthansa sprzedaje je dużo taniej, tak więc to ona zgarnia profity, bo lot sprzedaje je po zaporowych cenach... Pewnie i tak Was do mojego zdania nie przekonam, ale na prawdę to jest odstraszjące potencjalnych klientów, co robi LOT ;-) 4tech: LF=LH, i teraz pytanie: co to CS? ;-) no powiem szczerze, przeleciałem kilka terminów (np. końcówka maja) i w locie tańszych biletów nie znalazłem
seep2 w jakich terminach są te roznice? LF=LH??. i czy na tej konkretnej trasie LO i LH maja CS?
marcin_aviator
2010-03-13 18:31
Miałem właśnie pisać to co marecki :) bardzo trafnie ujęte, dlaczego ma na takich klientach LOT nie zarabiac?
Poza tym to nie low cost, tylko bardzo prestige'owa tradycyjna linia lotnicza o ponad 80letniej historii oferująca przelot na wysokim poziomie :)
seep2: akurat polityka cenowa LOTu przeszła w ostatnim czasie (za prezesury Mikosza) nawet nie przemianę, tylko GIGANTYCZNĄ rewolucję, oczywiście na plus potencjalnych klientów. Ceny spadły, pojawiły się promocje okazjonalne, jest PromoLOT itd..itp... To nie oznacza, że nie ma wysokopłatnych taryf na pewnych trasach czy w określonych datach. Nie zapominaj , że i na takie bilety znajdują się chętni z różnych powodów (elastycznośc, konkretne daty, nagła potrzeba wyjazdu ....) i na takich biletach linie dobrze zarabiają : więc skoro są chętni, to tak jak pisze disorder, dlaczego LOT miałby na nich nie zarabiać.
adamlubin: mowa tu głównie o polityce LOTu. Tak więc jeżeli przeciętny człowiek zaglądnie na stronę LOTu i wyskoczy mu taka cena, to już tam więcej nie zaglądnie. A kto się zna na rzeczy to i tak u nich nie kupi biletu, tylko przez stornę LF, gdzie bilet w dwie strony kosztuje 99euro, a w jedną 69... wiem, że to nasz narodowy przewoźnik i chciałoby mu się życzyć jak najlepiej, ale z taką polityką to za daleko on nie zajedzie... marecki: dlatego nie latam, pewnie nie tylko ja, co nie zmienia faktu, że takimi działaniami LOT nie odstrasza klientów. Disorder: ciekawe tylko ile osób kupuje bilet u naszego narodowego przewoźnika, a ile u LF...
disorder
2010-03-13 17:20
seep02: Chętnych nie brakuje. Mało tego przybywa, więc ceny rosną. Głupotą byłoby obniżać ceny, jeśli ludzie biją się o miejsca.
seep2: nikt ci nie nakazuje latać OW z DUS LOTem.
adamlubin
2010-03-13 16:11
seep02- lepiej kupić DUS-WRO-DUS to już cena 660zł a raczej wiekszość tzw "tradycyjnych" linii ma wieksze taryfy w jedą stroną a niżeli bilet RT.
a co Wy się tak do taslop przyczepiliście? do dzisiaj nie wiem, kto za ten wynajem samolotu na Wielką Orkiestrę zapłacić (wydaje mi się jednak, że to akcja marketingowa LOTu... zupełnie nietrafiona, tylko ogromne koszty)... ceny LOTu: Düsseldorf-Wrocław: 750 EURO, prawie bez różnicy na termin! ludzie, za tą cenę można polecieć do stanów i z powrotem i jeszcze zrobić sobie tam tygodniowy urlop...
marcin_aviator
2010-03-13 12:03
taslop: Ty w ogóle masz jakieś pojęcie o tym co się dzieje w PLL LOT? Najwyraźniej nie masz zielonego pojecia.. LO zaczął zarabiać od zeszłego roku, tylko problemem są wczesniejsze długi, które trzeba spłacić. Nie da się tego zrobić na "już", tutaj potrzeba czasu. Mówisz o kosmicznych cenach? A zerknij na ceny innych linii, wszędzie marne promocje, które w zasadzie nic nie wnoszą. Low costy też mają ceny wysokie i można powiedzieć że idea tych linii dobiega końca...
Jak jesteś głodny informacji o finansach LO to przejdź się do biurowca przy 17 stycznia i poczytaj sobie magazyn wewnętrzny firmy Żurawie.
Swoją drogą, jeśli Kaleidoscope będzie na tak samo wysokim poziomie co Traveler i NG to śmiem twierdzić, że będzie najlepszym magazynem pokładowym na świecie. Czas pokaże :)
sneed: poczekaj tydzien znowu wyplynie.:)
no i mamy kolejne sepuku. Jeśli jak napisałeś 4techu był tu jako neww i a2010 to ciekawe jaki bedzie miał nowy login ;p
taslop: to w wolnej chwili pomyśl jesczze intensywniej nad Wizzairem: on tez lata już bodaj od 6 lat a jeszcze złotówki suma summarum nie zarobił. Cud?
do 4 tech : Ty masz chyba problemy z sobą ( głównie emocjonalne ) śledczy jesteś czy masz jakieś urojenia .....
do 4 tech i sneed : ja nie krytykuje lotu tylko zastanawiam sie jak funkcjonuja skoro od 2 lat przynosi on milionowe straty , a aktualny zarzad zamiast oszczedzac szasta kasa na prawo i lewo na zbyteczne zabiegi marketingowe bo LOT znowu ceny ma kosmicznie wysokie a ich oferta PROMOLOT jej dostępność jest żadna , mało tego twierdze bankowo ze Dreamlinerów nigdy nie będzie w barwach tej lini w jej aktualnej kondycji
marian: to może zainwestuj w lot LOTem. Przyjemność LOTania a dyszkę zaoszczędzisz :) /swoją drogą ciekawe jak wydawnictwu wyszła kalkulacja, że magazyn kosztuje akurat 9,99 zł a nie równe 10. Cena jak z promocji w markecie :))
cezar: czytalem, czytalem... i tak szczerze mowiac nigdy nie przeczytalem go od deski do deski, tylko wybrane artykuły. zawsze pozostawalo uczucie zle zainwaestowanej dyszki :) czy tam ile on kosztowal... Co do Martyny to mam dokladnie takie samo zdanie o niej, za duze parcie na szklo.